Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægAldrig hørt om ham. Næsten ikke spillet i et halvt år. Ikke lige noget der virker tillokkende. Det må gå ind under det vi kalder lottokupon.
Comment
-
VFF ikke bange for at tale om forstærkninger og hvad holdet mangler
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-og-defensivt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVFF ikke bange for at tale om forstærkninger og hvad holdet mangler
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-og-defensivt
Problemet er bare, når der så heller ikke sker noget..................
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHar ikke noget imod Jespers tilbageholdende stil.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHar ikke noget imod Jespers tilbageholdende stil.
Eneste udmelding er at de mener at truppen underpræsterer og det må komme på et tidspunkt bare vi fortsætter den linie der er lagt. Samt at man måske henter en enkelt offensiv hvis det rigtige dukker op..
Gætter på at ordene uheldige og stolpe ud dukker op når Jesper holder sin forsvarstale den dag vi rykker ned
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg vil faktisk sige, at det er lige ved at være et større problem, når der rent faktisk sker noget... Flop på flop på flop?
MvH ChrisOB
Startede pr. 01.06.2013 så han har haft 3½ år i OB til at støbe et vinderhold…
2013 holder jeg udenfor da jeg ikke har delt op i transfervinduerne men måske I kan huske om det var ham eller TB/andre der hentede:
Løffe, Bodul, Vemmelund, Kongsted, Ari, Spelmann, Jeppe, O´Brien, Djuric og Abdellaoue?
Grøn er godt
Gul er ok
Rød er bare skidt …
Grønne:
Zohore, Makrini, AK, Edmundsson, Grytebust og Tverskob
Gule:
Azer, JBL, Lasse, Ruud, Ousager, Lucas, Lund, Kasper, Tørnæs, Tingager, Yao, Thrane og Welbeck
Rød:
Mikkelsen, Dvalishvili, Kryger, Kirkeskov, Skogseid, Halgrimur, Dalsgaard, Falkesgaard, Koval, Izunna, Joao, KEP og Jønsson …
for mange halve og hele forbiere ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSom jeg ser Jesper Hansen:
2013 holder jeg udenfor da jeg ikke har delt op i transfervinduerne men måske I kan huske om det var ham eller TB/andre der hentede:
Løffe, Bodul, Vemmelund, Kongsted, Ari, Spelmann, Jeppe, O´Brien, Djuric og Abdellaoue?
Grøn er godt
Gul er ok
Rød er bare skidt …
Grønne:
Gule:
Azer, JBL, Lasse, Ruud, Ousager, Lucas, Lund, Kasper, Tørnæs, Tingager, Yao, Thrane og Welbeck
Rød:
Mikkelsen, Dvalishvili, Kryger, Kirkeskov, Skogseid, Halgrimur, Dalsgaard, Falkesgaard, Koval, Izunna, Joao, KEP og Jønsson …
for mange halve og hele forbiere ...
Comment
-
Ret sikker på, at Bech var manden bag Løffe og Djuric. Kryger var også et Bech-ønske.
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSom jeg ser Jesper Hansen:
Grøn er godt
Gul er ok
Rød er bare skidt …
Grønne:
Gule:
Rød:
for mange halve og hele forbiere ...Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
Comment