Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    IFK Göteborg lurer på OB-svensker
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/i...a-ob-svensker/
    Sælg for s****
    Make my day, Jesper!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Man ved jo bare på forhånd at sådan en handel ikke bliver til noget. Det er jo alt for bøvlet for JH.. Smider også lige kontinuitets kortet her...
      Men med tanke på at vi nok er tæt på 1 mill i signon fee kan man vel så også godt forstå hvis man vil have det igen. En opløsning med lidt løn i røven kommer 10000000000000% ikke til at ske

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Jo, det var så i min verden også et brændt straffespark uden målmand, det må ikke ske, det gjorde det bare.

        Tænker nærmest det sker igen fordi krejleren måske skal give Rasmus et par månedslønninger for at smutte og så bliver der røde tal i excelarket for januar, samtidig med vi bliver "afsløret" i, at have købt noget der sørme ikke var guld alligevel.

        Gad godt vi smed både Thomas og Rasmus i hovedet på dem.
        Tag KEP med i pakken og vi kan spare porto. Det skulle overbevise JH...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Man ved jo bare på forhånd at sådan en handel ikke bliver til noget. Det er jo alt for bøvlet for JH.. Smider også lige kontinuitets kortet her...
          Men med tanke på at vi nok er tæt på 1 mill i signon fee kan man vel så også godt forstå hvis man vil have det igen. En opløsning med lidt løn i røven kommer 10000000000000% ikke til at ske
          Det var mange procent, men enig, det er også det scenarie jeg frygter. Som om han ikke vil anerkende fejlen og så bare ignorerer alt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Du kan ikke se det pinlige i at hente endnu en Aab spiller? Nå men det kan jeg. Desuden mener jeg heller ikke det er sådan en type angriber vi mangler.
            Så fra nu af må vi ikke hente spillere fra AaB, fordi vi har hentet et par stykker uden den store succes? Det virker godt nok som et retarderet princip.

            Comment


              Har simpelthen ingen tiltro til, at JH gør det rigtige her. Han vil have "is i maven", "kontinuitet", "tid til at tingene skal fungere", "tiltro til tidligere beslutninger" osv. Vi kunne have solgt Izunna til GF, Mikkelsen til IFK, og nu RJ til IFK, og med de rette erstatninger have stået meget bedre.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Det er et straffespark uden målmand. Kan JH forplumre det, så er jeg målløs.

                Er vi ude i, at Rasmus skal have et mindre engangsbeløb for at opløse kontrakten, jamen, så er det jo det vi må gøre.

                Nu har de rakt dig lillefingeren Jesper!
                Jeg er helt med på at Rasmus Jönsson i det store hele ikke har været nogen stor succes i OB. Men hvorfor er det at folk for alt i verden vil af med ham? Er truppen stærkere uden ham? Er han så ødelæggende for truppen, at han ligefrem skal betales for at smutte? Skal vi altså bruge penge på at få ham til at smutte - således at vi måske ikke har råd til at hente en erstatning. Skulle vi virkelig blive stærkere af det? Eller har hadet til Rasmus Jönsson måske taget bare en smule overhånd?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Det var mange procent, men enig, det er også det scenarie jeg frygter. Som om han ikke vil anerkende fejlen og så bare ignorerer alt.
                  Der gik sgu lige krampe i fingeren

                  Jeg tror stadig at man udad til tror på ham og har investeret i at hente ham så man slipper ham ikke mm at han sælges i en "God handel"..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Jeg er helt med på at Rasmus Jönsson i det store hele ikke har været nogen stor succes i OB. Men hvorfor er det at folk for alt i verden vil af med ham? Er truppen stærkere uden ham? Er han så ødelæggende for truppen, at han ligefrem skal betales for at smutte? Skal vi altså bruge penge på at få ham til at smutte - således at vi måske ikke har råd til at hente en erstatning. Skulle vi virkelig blive stærkere af det? Eller har hadet til Rasmus Jönsson måske taget bare en smule overhånd?
                    Enig. Hele regnestykket skal som minimum gå i nul.. Men så er jeg også frisk på en bytter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Jeg er helt med på at Rasmus Jönsson i det store hele ikke har været nogen stor succes i OB. Men hvorfor er det at folk for alt i verden vil af med ham? Er truppen stærkere uden ham? Er han så ødelæggende for truppen, at han ligefrem skal betales for at smutte? Skal vi altså bruge penge på at få ham til at smutte - således at vi måske ikke har råd til at hente en erstatning. Skulle vi virkelig blive stærkere af det? Eller har hadet til Rasmus Jönsson måske taget bare en smule overhånd?
                      Når jeg skriver betales for at smutte, så mener jeg naturligvis et beløb der er mindre end det vi hænger på i løn til ham det næste 1,5 år.

                      Jeg har ikke noget i mod ham som menneske. Det er vigtigt lige at huske her i "den anonyme" diskussionsklub.

                      Rent sportsligt bidrager han ikke med det han skal - imo.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Har simpelthen ingen tiltro til, at JH gør det rigtige her. Han vil have "is i maven", "kontinuitet", "tid til at tingene skal fungere", "tiltro til tidligere beslutninger" osv. Vi kunne have solgt Izunna til GF, Mikkelsen til IFK, og nu RJ til IFK, og med de rette erstatninger have stået meget bedre.
                        Rette erstatninger, der er du flink. Tæt på at sige det dækker mange spillere i det konkrete tilfælde

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Jeg er helt med på at Rasmus Jönsson i det store hele ikke har været nogen stor succes i OB. Men hvorfor er det at folk for alt i verden vil af med ham? Er truppen stærkere uden ham? Er han så ødelæggende for truppen, at han ligefrem skal betales for at smutte? Skal vi altså bruge penge på at få ham til at smutte - således at vi måske ikke har råd til at hente en erstatning. Skulle vi virkelig blive stærkere af det? Eller har hadet til Rasmus Jönsson måske taget bare en smule overhånd?
                          Hvorfor er det partout "had", når man vil af med en spiller, der intet har bidraget i et efterår fra helvede?

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Hvorfor er det partout "had", når man vil af med en spiller, der intet har bidraget i et efterår fra helvede?

                            MvH ChrisOB
                            Det er det, hvis man vil af med ham, selv hvis det vil være billigere at beholde manden. Så må der ligge andet bag end hans spillemæssige kompetencer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Har simpelthen ingen tiltro til, at JH gør det rigtige her. Han vil have "is i maven", "kontinuitet", "tid til at tingene skal fungere", "tiltro til tidligere beslutninger" osv. Vi kunne have solgt Izunna til GF, Mikkelsen til IFK, og nu RJ til IFK, og med de rette erstatninger have stået meget bedre.
                              Alle spillere kan sælges og stille klubben stærkere "med de rette erstatninger". Det gælder også Delaney i FCK og Zlatan i United. Det bliver først interessant, når man konkretiserer hvilke erstatninger der kunne være tale om.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Det er det, hvis man vil af med ham, selv hvis det vil være billigere at beholde manden. Så må der ligge andet bag end hans spillemæssige kompetencer.
                                En ganske simpel overfortolkning - hvis man vil af med en spiller, man ikke føler bidrager til holdet, eller vigtigere; ikke føler vil komme til at bidrage til holdet er det hul i hovedet at ville beholde ham, bare fordi det er billigere. Det er ikke had. Det er at ønske, hvad der er bedst for holdet både på den korte og den lange bane. Hvad du så læser ind i folks motiver, det må stå for din egen regning.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X