Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Men hvis penge og niveau er det samme er det vel nemmere at blive set og komme videre fra 1. div. end fra Island ..
    Korrekt. Derfor ser du også mange kun tage 1/2-1 år for at vende snuden hjem igen. Så har de fået eventyret på vulkanøen men er nød til at komme videre i karrieren.. Men det er jo ikke sådan at der er ikke er scouts deroppe. Mange gør det jo udemærket ude i europa

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
      Absalonsen og Ishak ja tak. Gerne stærk 8er også
      Mikkel Rygaard fra Lyngby burde være indenfor økonomisk rækkevidde. Jeg tror dog vi fortsætter stilen med kun at hente kontraktfri spillere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Mikkel Rygaard fra Lyngby burde være indenfor økonomisk rækkevidde. Jeg tror dog vi fortsætter stilen med kun at hente kontraktfri spillere.
        Hvorfor skulle han også skifte til OB her nu :)?
        Jeg er enig i at han er en dygtig spiller!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Hvorfor skulle han også skifte til OB her nu :)?
          Jeg er enig i at han er en dygtig spiller!
          Dobbelt løn ville vel hjælpe på det

          Comment


            Christian Sørensen har i al fald engagementet for OB. Jeg husker ham som en af de mange talenfulde unge spillere som ikke fik den rette behandling og chance. Men aner ikke hvad han kan i dag. Vi må gå ud fra, at når han træner med holdet, kan de se, om han kan bruges.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Mikkel Rygaard fra Lyngby burde være indenfor økonomisk rækkevidde. Jeg tror dog vi fortsætter stilen med kun at hente kontraktfri spillere.
              Mikkel Rygaard ville være en våd drøm. Han ER Lyngbys offensiv lige nu, og er præcis den type gennebrudsstærk, arbejdssom 8'er vi mangler pt. Derudover ville det stække Lyngby gevaldigt, hvis vi hentede ham.

              MEN: han har 1œ år tilbage af sin kontrakt, og ville være dyr. Vi snakker nok minimum fem-seks mil, og det tror jeg ikke vi har at bruge lige nu.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Mikkel Rygaard ville være en våd drøm. Han ER Lyngbys offensiv lige nu, og er præcis den type gennebrudsstærk, arbejdssom 8'er vi mangler pt. Derudover ville det stække Lyngby gevaldigt, hvis vi hentede ham.

                MEN: han har 1œ år tilbage af sin kontrakt, og ville være dyr. Vi snakker nok minimum fem-seks mil, og det tror jeg ikke vi har at bruge lige nu.
                Spiller han ikke typisk "10"'er for Lyngby?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Spiller han ikke typisk "10"'er for Lyngby?
                  Jo, vil jeg også mene. Er i hvert fald anført som hængende angriber på transfermarkt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Spiller han ikke typisk "10"'er for Lyngby?
                    Det vil jeg i hvert fald godt tilslutte mig.

                    Jeg vil også godt tilslutte mig det kor der mener, at Rygaard kunne blive en god spiller i OB. I min verden er han en spiller der har mange af de egenskaber, som en arketypisk Kent Nielsen-kant gerne skal have, derfor tror jeg også, at han passer bedst derude i vores system.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Christian Sørensen har i al fald engagementet for OB. Jeg husker ham som en af de mange talenfulde unge spillere som ikke fik den rette behandling og chance. Men aner ikke hvad han kan i dag. Vi må gå ud fra, at når han træner med holdet, kan de se, om han kan bruges.
                      Han kunne siden OB ikke spille sig på et hold i 1. div og spiller nu på Island ... han er ikke god nok, definitivt ikke god nok.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Dobbelt løn ville vel hjælpe på det
                        Hvis OB kan tilbyde det og hvis det er nok til at rykke fra en succes til en fiasko.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Hvis OB kan tilbyde det og hvis det er nok til at rykke fra en succes til en fiasko.
                          OB er på alle parametre en større klub end Lyngby. Det er jo kun et øjebliksbillede de er foran i tabellen. Det vil under alle omstændigheder være et skridt op for Rygaard at skifte til OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Spiller han ikke typisk "10"'er for Lyngby?
                            Jo, men han er også enormt arbejdssom i det defensive spil, som alle Lyngbys spillere, måske med undtagelse af deres frontangriber.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              OB er på alle parametre en større klub end Lyngby. Det er jo kun et øjebliksbillede de er foran i tabellen. Det vil under alle omstændigheder være et skridt op for Rygaard at skifte til OB.
                              Hvem siger det kun er et øjebliksbillede at Lyngby er foran ?
                              Der er intet som tyder på OB er i fremgang og vi kan let ende i 1.div efter sommer og Lyngby står overfor at blive solgt hvilket vil sige at der kan være penge på vej ind i klubben som måske vil kunne styrke dem så de bliver en fast del af superligaen i de kommende år . Så imo står begge klubber overfor en uvis fremtid som ikke afgøres på denne side af transfervinduet .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                OB er på alle parametre en større klub end Lyngby. Det er jo kun et øjebliksbillede de er foran i tabellen. Det vil under alle omstændigheder være et skridt op for Rygaard at skifte til OB.
                                Økonomisk klart næsten umuligt andet.
                                Men i forhold til tabellen så er det ved at være mange år siden, at vi har været placeret så højt som Lyngby er nu, så langt henne i turneringen ... svært at se hvad Lyngbys bedste spillere skulle få ud af at skifte til OB, de burde have bedre muligheder.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X