Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfervindue: Januar 2017

    Jeg starter lige denne tråd op. Transfervinduet åbner om tre ugers tid. Hvad skal JH hente ind?

    Jeg ligger ud med en anbefaling om ham her: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...satse-paa-mig/

    Jeg synes Olsson har den offensive kreativitet og tekniske formåen, som vi mangler centralt på banen. Måske er han for dyr. Måske ligger hans ambitioner i et udlandsskifte. Men jeg synes vi skal gøre forsøget!

    Smid endelig forslag ind.

    #2
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Jeg starter lige denne tråd op. Transfervinduet åbner om tre ugers tid. Hvad skal JH hente ind?

    Jeg ligger ud med en anbefaling om ham her: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...satse-paa-mig/

    Jeg synes Olsson har den offensive kreativitet og tekniske formåen, som vi mangler centralt på banen. Måske er han for dyr. Måske ligger hans ambitioner i et udlandsskifte. Men jeg synes vi skal gøre forsøget!

    Smid endelig forslag ind.
    Jeg synes mest vk skal styrkes med noget fart, og så skal vi selvf. have en stærk angriber mere der kan presse på AK og Fester. Det kunne sagtens være Hoesen fyrenfra Holland
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg synes mest vk skal styrkes med noget fart, og så skal vi selvf. have en stærk angriber mere der kan presse på AK og Fester. Det kunne sagtens være Hoesen fyrenfra Holland
      Helt enig vi skal styrkes hvor de største mangler er først .
      Men meget afhænger også om det lykkedes at afhænde Izunna og så skal vi allerede til at kigge efter Makrini's afløser for han er sikkert væk senest til sommer .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Helt enig vi skal styrkes hvor de største mangler er først .
        Men meget afhænger også om det lykkedes at afhænde Izunna og så skal vi allerede til at kigge efter Makrini's afløser for han er sikkert væk senest til sommer .
        Det er helt bevidst at jeg ikke nævner evt. afgange, men nu er katten allerede ude. Jeg tror ikke Izu sælges fordi jeg også anser det for mest sandsynligt at ElMak er fortid til sommer
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Jeg ser også gerne Kristoffer Olsson fra FCM
          Så er der jo Baskim på leje som næsten giver sig selv.
          Der ud over håber jeg man har følere ude efter Robert Skov ( sif ) og Jeppe Andersen ( EfB )

          Comment


            #6
            Jeg tror ikke Olsson er realistisk overhovedet, med mindre vi slipper et væsentligt beløb, hvilket JH ikke gør.

            Jeg synes der bør kigges på følgende muligheder:
            Bashkim, FCK
            Nicolaj Madsen, SØN
            Marc Dal Hende, SØN
            Bubacarr Sanneh, ACH - Måske Tverskov kan rykkes op på midten så?
            Robert Skov, SIF
            Mikkel Rygaard, LBK
            Jeppe Andersen, EFB
            Jesper Christjansen, LBK
            Awer Mabil, FCM/EFB
            Stanislav Lobotka, FCN
            Kasper Fisker, RFC

            Foruden suppe spillerne, ser både Dominic Vinicius og Adriel D'Avila Ba Loua fra Vejle Boldklub super spændende ud, hvis man følger lidt med i Vejles kampe og formåen.
            Lykken er at se Brøndby fejle.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er helt bevidst at jeg ikke nævner evt. afgange, men nu er katten allerede ude. Jeg tror ikke Izu sælges fordi jeg også anser det for mest sandsynligt at ElMak er fortid til sommer
              Jeg har svært ved at se en fremtid for Izunna i OB , og så ser jeg en sandsynlighed for at Makrini sælges til vinter , jeg tror allerede at han nu er indstillet på at komme videre og en opstart med ham kan vise sig at være forbundet med nedgang i præstationerne fra hans side . Men da det kan være alt for risikobetonet at skibbe dem begge vil det måske være en afvejning der skal tages fra KN/JH , tror ikke de begge er her til foråret .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                Jeg tror ikke Olsson er realistisk overhovedet, med mindre vi slipper et væsentligt beløb, hvilket JH ikke gør.

                Jeg synes der bør kigges på følgende muligheder:
                Bashkim, FCK
                Nicolaj Madsen, SØN
                Marc Dal Hende, SØN
                Bubacarr Sanneh, ACH - Måske Tverskov kan rykkes op på midten så?
                Robert Skov, SIF
                Mikkel Rygaard, LBK
                Jeppe Andersen, EFB
                Jesper Christjansen, LBK
                Awer Mabil, FCM/EFB
                Stanislav Lobotka, FCN
                Kasper Fisker, RFC

                Foruden suppe spillerne, ser både Dominic Vinicius og Adriel D'Avila Ba Loua fra Vejle Boldklub super spændende ud, hvis man følger lidt med i Vejles kampe og formåen.
                Jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor Olsson der er i overskud i FCM, overhovedet ikke skulle være realistisk, hvorefter du så nævner flere spillere der må betegnes som noget nær de største profiler i deres klubber, som de meget nødig vil miste, og som vil koste betragtelige millionbeløb.

                Comment


                  #9
                  Jeg synes der bør kigges på følgende muligheder:
                  Bashkim, FCK
                  Nicolaj Madsen, SØN
                  Marc Dal Hende, SØN
                  Bubacarr Sanneh, ACH - Måske Tverskov kan rykkes op på midten så?
                  Robert Skov, SIF
                  Mikkel Rygaard, LBK
                  Jeppe Andersen, EFB
                  Jesper Christjansen, LBK
                  Awer Mabil, FCM/EFB
                  Stanislav Lobotka, FCN
                  Kasper Fisker, RFC
                  siden 1887

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor Olsson der er i overskud i FCM, overhovedet ikke skulle være realistisk, hvorefter du så nævner flere spillere der må betegnes som noget nær de største profiler i deres klubber, som de meget nødig vil miste, og som vil koste betragtelige millionbeløb.
                    - samt; hvorfor skulle de spillere overhovedet ønske at skifte til os??

                    Bliver der hentet noget (og det skal der jo) Så snakker vi 1. overskudsspillere, 2. spillere fra lavere divisioner - og hvor stor en forstærkning er det så lige fra dag 1.?
                    og 3. spillere hentet uden for danmarks grænser......

                    Hvad i alverden skulle Fisker skifte til os for???

                    Comment


                      #11
                      En CF ved siden af Tverskov og to angribere der er lidt kølige ... måske en CM ved siden af Makrini ..

                      Jønsson væk ..

                      Er rimelig ok med at Greve og JJT får mere tid ... vi må vise talenterne lidt tillid ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        En CF ved siden af Tverskov og to angribere der er lidt kølige ... måske en CM ved siden af Makrini ..

                        Jønsson væk ..

                        Er rimelig ok med at Greve og JJT får mere tid ... vi må vise talenterne lidt tillid ..
                        Jeg er ikke fan af nummer 9. Men han var da en klasse over AK idag..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg er ikke fan af nummer 9. Men han var da en klasse over AK idag..
                          Han score stadig ikke....brænder på det skammeligste igen og igen - ikke godt nok når man spiller angriber

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Han score stadig ikke....brænder på det skammeligste igen og igen - ikke godt nok når man spiller angriber

                            Men han kommer dog til chancerne, mere end hvad man kan sige om AK i dag...

                            Comment


                              #15
                              Og med den udmelding der var fra Bo Henriksen i BT i weekenden, så er Sanneh helt sikkert ikke en mulighed for OB...

                              Comment

                              Working...
                              X