Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror vi kommer til fortryde inderligt hvis vi ikke forstærker det angreb - og nej, Jönsson er ikke en forstærkning. Der er en eklatant mangel på konkurrence og bredde i de forreste geledder og dét problem er ikke blevet adresseret endnu, selvom det burde have tæt på førsteprioritet i det har vindue.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Kan simpelthen ikke få mig selv til at tro på Kusk. Ville være en god overraskelse, men jeg kan ikke se det ske...
      Hvis Kusk er kommet længere ned i hierakiet grundet Thomsen er det nok ikke lige nu han skifter da Thomsen er småskadet og ikke træner fuldt med endnu ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det er supeespændende med dit "vandrør" og lækkert at du holdet fast i din viden. Personligt har jeg lidt svært ved at se det ske når Ståle har sagt at "kun Bashkim skal videre". Kusk vil være lidt af en våd drøm for mig. Han er kvalitetsspiller som vil kunne hjælpe meget til at gøre AK og Fester og måske Jönsson farligere foran kassen.
        Jeg er nu også langt fra sikker på at han kommer. Det er jo heller ikke det min "garanti" går ud på..
        Den går ud på at KK gerne vil til OB hvis det kan lade sig gøre. For at blive en vigtig del af et hold istedet for en marginalspiller

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Hvis Kusk er kommet længere ned i hierakiet grundet Thomsen er det nok ikke lige nu han skifter da Thomsen er småskadet og ikke træner fuldt med endnu ..
          Mon så ikke at Verbic,Falk,Amankwaa og Toutouh kan spille de 2 pladser i 4-5 kampe indtil han bliver klar? Boilersen kan også bruges som indhopper på VK..
          Jeg tror nok det går hvis vi når sidstedagen og alle er friske og skadesfrie

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Så ser det skidt ud, AK presser overhovedet ikke, trods det at han også er stoppet med at lave mål. Han har været en skandale i efteråret.
            Enig AK er en gammeldaws type. Han er bestemt ikke første forsvarsspiller. Når han så ikke score, så er han et stort handicap for holdet. RF score heller ikke, men jeg foretrækker han er på banen frem for AK, fordi man her får en forsvares indsats.
            Last edited by tOrnBjerg; 19-01-2017, 08:09.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Jeg tror vi kommer til fortryde inderligt hvis vi ikke forstærker det angreb - og nej, Jönsson er ikke en forstærkning. Der er en eklatant mangel på konkurrence og bredde i de forreste geledder og dét problem er ikke blevet adresseret endnu, selvom det burde have tæt på førsteprioritet i det har vindue.
              Hørt... Der må simpelthen findes en angriber, der kan presse Fester og AK. Det er jo ikke fordi, de har imponeret voldsomt i efteråret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Nogle der har en status på den unge City-keeper O'Brien?

                MvT
                Var der ikke en træningskamp fredag han skulle vise sig frem i?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                  Var der ikke en træningskamp fredag han skulle vise sig frem i?
                  Jep!

                  Roskilde kl. 13.30
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg er nu også langt fra sikker på at han kommer. Det er jo heller ikke det min "garanti" går ud på..
                    Den går ud på at KK gerne vil til OB hvis det kan lade sig gøre. For at blive en vigtig del af et hold istedet for en marginalspiller
                    Det er jeg helt med på, der må altid være en god del risiko margen på sådan noget. Jeg tør næsten ikke at håbe/tro det af frygt for at jinxe det hvis der er noget om snakken
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det er jeg helt med på, der må altid være en god del risiko margen på sådan noget. Jeg tør næsten ikke at håbe/tro det af frygt for at jinxe det hvis der er noget om snakken
                      Kan jeg sagtens følge . Selvom man er forberedt på det vil man stadig blive overrasket hvis det sker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Nej.
                        Præcis. Falk kunne godt tænke sig at prøve at vinde noget, og let's be honest. Det sker nok ikke de næste mange år i Odense.

                        Comment


                          Et drømmescenarie for resten af vinduet for mig er at:

                          Vi henter:
                          - Kusk (Leje ville være fint i første omgang)
                          - En angriber (Deblé måske, eller Bashkim på en permanent, hvis han meldes fit for fight).
                          - Daniel Høegh - Ham ved siden af Tverskov i midterforsvaret...


                          Vi afskibber:
                          Izunna
                          Jønsson

                          og vi forlænger med El Makrini.

                          Hvis alle så er klar ser den således ud i min verden:

                          Start XI:
                          Grytebust | Pereira - Høegh - Tverskov - Ryan Johnson | Kusk - Makrini - Casper Nielsen - Desler | Festersen - Bashkim

                          Bænk:
                          Falkesgaard - KEP - O. Lund - JJT - Edmundson - Welbeck - AK

                          Uden for truppen:
                          Barrett - Buus - Tingager - Yao - Thrane - Weber

                          Lad forårssæsonen begynde.


                          Jaja, det er vel tilladt at drømme.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Jep!

                            Roskilde kl. 13.30
                            Kl 13

                            http://www.ob.dk/artikel/de-naeste-dages-program.aspx

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                              Var der ikke en træningskamp fredag han skulle vise sig frem i?
                              Nej han er åbenbart rejst hjem igen da han fik en kontrakt et andet sted

                              http://www.ob.dk/artikel/de-naeste-dages-program.aspx

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-til-skotland/
                              Last edited by fmprOB; 19-01-2017, 09:59.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mon så ikke at Verbic,Falk,Amankwaa og Toutouh kan spille de 2 pladser i 4-5 kampe indtil han bliver klar? Boilersen kan også bruges som indhopper på VK..
                                Jeg tror nok det går hvis vi når sidstedagen og alle er friske og skadesfrie
                                FcK tænker bare ikke sådan, "mon ikke"... Amankwaa er i øvrigt også skadet, og har kun 61 min. denne sæson... Boilesen 0...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X