Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    FcK tænker bare ikke sådan, "mon ikke"... Amankwaa er i øvrigt også skadet, og har kun 61 min. denne sæson... Boilesen 0...
    Ved godt de hellere vil være 2 for meget end 1 for lidt. Men vi må se..

    Comment


      I følge ekstra bladet gav vi 1,3 mill for RJL og 0,5mill for CN

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...kker-i/6496841

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        I følge ekstra bladet gav vi 1,3 mill for RJL og 0,5mill for CN

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...kker-i/6496841
        Det virker som om "jydekrejleren" har taget Ted dybt og knastørt i rø***
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det virker som om "jydekrejleren" har taget Ted dybt og knastørt i rø***
          Ja det virker som okay beløb. Vi ved jo selvfølgelig ikke hvad de har fået i signon fees men overall set lyder det som gode deals

          Comment


            1.3 millioner for en skadesplaget spiller de ikke længere ville bruge og som selv ville væk, det er da okay lavet af EfB... og så napper de en halv million for en der ikke ville forlænge, og som de skulle sælge nu hvis de ville tjene lidt...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              1.3 millioner for en skadesplaget spiller de ikke længere ville bruge og som selv ville væk, det er da okay lavet af EfB... og så napper de en halv million for en der ikke ville forlænge, og som de skulle sælge nu hvis de ville tjene lidt...
              Jeg er enig med Manner og fmprOB.. 500.000 for en målgivende U21-landsholdsspiller og 1,3 millioner for en talentfuld højreback, der var på vej til hollandsk fodbold. Det er jo markant bedre end det vi for eksempel gav for Bredebro. Og det er markante forstærkninger i forhold til de spillere vi har på positionerne i forvejen.

              Comment


                Kusk afviser OB i foråret

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...den-lange-bane

                Comment


                  Jeg tror og håber på at det er noget han bare siger i pressen for ikke at stille sig selv helt bagerst i køen i FCK. Så det lugter altså af et skifte senest til sommer. Håber det bliver til os.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                    Jeg er enig med Manner og fmprOB.. 500.000 for en målgivende U21-landsholdsspiller og 1,3 millioner for en talentfuld højreback, der var på vej til hollandsk fodbold. Det er jo markant bedre end det vi for eksempel gav for Bredebro. Og det er markante forstærkninger i forhold til de spillere vi har på positionerne i forvejen.
                    Jeg tror begge parter er tilfredse... og det er da klart, i forhold til andre katastrofer som du nævner, så passer disse beløb langt bedre... Vi gav jo også 1.3 for Kirke, også en 22 årig back og U-landsholdsspiller, og en halv mill. for at få AK med det samme... så ser altså ikke noget specielt i dette... Kan så ikke se det er
                    markante forstærkninger...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg tror og håber på at det er noget han bare siger i pressen for ikke at stille sig selv helt bagerst i køen i FCK. Så det lugter altså af et skifte senest til sommer. Håber det bliver til os.
                      Jeg vil også være godt tilfreds hvis han kommer til sommer, men skal vi så fortsætte med Jönsson på kanten eller skal vi hive en lejesvend ind i foråret
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Bestyrker min tro i at han er i Norge eller Sverige når vi går ind i April/Maj...(Kan ikke huske hvornår deres vinduer lukker, men der omkring det tidspunkt)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Den dag Rasmus Pölsson forlader Odense, bliver det en glædens dag! Tror næsten kun David Löfquist overgår ham i elendighed.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nej han er åbenbart rejst hjem igen da han fik en kontrakt et andet sted

                            http://www.ob.dk/artikel/de-naeste-dages-program.aspx

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-til-skotland/
                            Ja, han røg til St. Mirren på leje - samme klub Djemba-Djemba røg til efter os.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              Jeg er enig med Manner og fmprOB.. 500.000 for en målgivende U21-landsholdsspiller og 1,3 millioner for en talentfuld højreback, der var på vej til hollandsk fodbold. Det er jo markant bedre end det vi for eksempel gav for Bredebro. Og det er markante forstærkninger i forhold til de spillere vi har på positionerne i forvejen.
                              Det er jo inderligt ligegyldigt om han har været på vej til Holland , Spanien eller Egypten hvis hans skader har sat ham tilbage og han i fremtiden ikke kommer på samme niveau som tidligere .

                              Var Izunna , Jønnson og KEP ikke også markante forstærkninger og Koval var en spiller som normalt ikke ville spille i superligaen .
                              Last edited by Magge; 19-01-2017, 12:14.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det er jo inderligt ligegyldigt om han har været på vej til Holland , Spanien eller Egypten hvis hans skader har sat ham tilbage og han i fremtiden ikke kommer på samme niveau som tidligere .

                                Var Izunna , Jønnson og KEP ikke også markante forstærkninger og Koval var en spiller som normalt ikke ville spille i superligaen .
                                Ang. Koval mener jeg at det var økonomisk begrundet. Han havde efter sigende en løn på 500.000 pr. md. Det er der ikke mange SL-klubber der kan løfte.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X