Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    jeg henviser ikke specifikt til et/flere rygter/navne som måtte/måtte ikke have været nævnt på fyens. Blot det faktum at hvis de ikke åbner munden, så er inkompetente, gør de.., ja så er de også inkompetente.. Med andre ord er det ligegyldigt hvad de foretager sig, så er det genstand for heftig kritik..
    Det er sgu den mest cirkulære argumentation jeg længe har læst!

    Jeg kritiseres Fyens dækning, fordi at de er dårligere til at oplyse om, hvad der foregår i OB, end den landsdækkende og ofte Københavnerfikserede presse. Når de så vælger at trykke to "rygter", er det ene baseret på, at en tidligere spiller måske, måske ikke, er set i den by, hvor han er født, og den anden nævnte spiller ikke kan lade sig gøre at få spilleberettiget, inden for gældende love og regler.

    Det er at sætte to fede streger under sin egen inkompetence.
    Last edited by Sheed; 31-01-2017, 16:27.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Sport Fyens hitrate på transfers og OB kritiske historier er vel omtrent lige så lav som JH's hitrate på transfers
    .. men det KUNNE jo godt være en mulighed. Det er jo ikke en rygtetråd det her

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    http://www.fyens.dk/sport/OB-i-inten...rtikel/3119244

    En mulighed som El Makrini-afløser kunne være den tidligere Sønderjyske-dynamo Adam Guira, som nu er på kontrakt i nordfranske Lens, men i Sport Fyns pænt forgrenede twitter-miljø florerer en påstand om, at Lens ikke er parat til at slippe den tætbyggede og hårdt tacklende Guira - heller ikke på et lejemål.

    Fyr Leif Rasmussen, seriøst. Manden er jo ikke kvalificeret til at skrive om det her.
    Sport Fyens hitrate på transfers og OB kritiske historier er vel omtrent lige så lav som JH's hitrate på transfers

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    jeg henviser ikke specifikt til et/flere rygter/navne som måtte/måtte ikke have været nævnt på fyens. Blot det faktum at hvis de ikke åbner munden, så er inkompetente, gør de.., ja så er de også inkompetente.. Med andre ord er det ligegyldigt hvad de foretager sig, så er det genstand for heftig kritik..

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    http://www.fyens.dk/sport/OB-i-inten...rtikel/3119244

    En mulighed som El Makrini-afløser kunne være den tidligere Sønderjyske-dynamo Adam Guira, som nu er på kontrakt i nordfranske Lens, men i Sport Fyns pænt forgrenede twitter-miljø florerer en påstand om, at Lens ikke er parat til at slippe den tætbyggede og hårdt tacklende Guira - heller ikke på et lejemål.

    Fyr Leif Rasmussen, seriøst. Manden er jo ikke kvalificeret til at skrive om det her.
    Det er Niels Abildtrup, der har skrevet artiklen. Så kan du jo selv bestemme, om det er værre eller bedre.

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Hvor er det godt sagt...! 👍👍👍👍

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Svært at gøre alle tilfredse. Først indvendes der imod, at Fyens ikke er først med nyhederne, men må referere fra andre, så klandres de for om ikke andet komme med en eller anden form for transferrygter.. Og når de gør..? Ja så er fanden løs igen..
    Kalder du seriøst det transferrygter? Sørgeligt. Det kan allerhøjest kvalificere sig til en dårlig omgang von hörensagen.

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Svært at gøre alle tilfredse. Først indvendes der imod, at Fyens ikke er først med nyhederne, men må referere fra andre, så klandres de for om ikke andet komme med en eller anden form for transferrygter.. Og når de gør..? Ja så er fanden løs igen..

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Hvis han er på vej til Esbjerg kan det da være godt nok for ham. De er ved at skabe noget helt nyt der. I OB ved han hvad han får - og mon det er særligt tillokkende. Der er heller ikke langt fra Esbjerg til Odense.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    "Teorien om Kasper Larsen kunne være underbygget af, at den tidligere OB-spillers lange skikkelse menes set i Jernbanegade i det centrale Odense, men der kan naturligvis være tale om et familiært besøg, og Groningen ligger kun få timers kørsel fra Odense. Imod taler dog, at Kasper Larsen spillede forleden for Groningen i lokalopgøret i Heerenveen, og kampen sluttede 0-0, og det er jo ifølge græsk logik godt for en forsvarer."

    Holy christ, hvor er det tyndt.
    Det næste er vel at en af deres udsendte har set Rasmus Falk krydse storebæltsbroen, og derfor næsten er på plads i OB

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Undskyld mig, men han spiller stort set fast for Gronningen, hvorfor i alverden skulle han komme hjem?
    "Teorien om Kasper Larsen kunne være underbygget af, at den tidligere OB-spillers lange skikkelse menes set i Jernbanegade i det centrale Odense, men der kan naturligvis være tale om et familiært besøg, og Groningen ligger kun få timers kørsel fra Odense. Imod taler dog, at Kasper Larsen spillede forleden for Groningen i lokalopgøret i Heerenveen, og kampen sluttede 0-0, og det er jo ifølge græsk logik godt for en forsvarer."

    Holy christ, hvor er det tyndt.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Merijn Slagter ‏@JopS85 4 min.4 minutter siden
    Zeg @TetvLeeuwen, haal je met Esbjerg Kasper Larsen op in Groningen? Zomaar een vraag hoor, dan hoeven we er niet zo over te speculeren

    Ingen ide om hvad det betyder, men kunne det være den større transfer og velkendte navn der går rygter om i EfB..?
    Ej det kan sgu da ikke passe...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Kasper Larsen bliver meldt op:

    http://www.fyens.dk/article/3119244?...utm_medium=RSS

    For mig giver det dog ingen mening i og med, at han nu endelig er blevet fast mand i Groningen

    http://www.transfermarkt.de/kasper-l.../spieler/95759
    Det ligner noget som de som sædvanlig griber fuldstændig ud af den blå luft. Bliver mildest talt heller ikke mere troværdigt, når de nævner en spiller, som rent faktuelt ikke kan spille for OB i det her forår, jf. gældende fodboldlove. Jesus Kristus, hvor er det en sørgelig omgang "journalistik".

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Undskyld mig, men han spiller stort set fast for Gronningen, hvorfor i alverden skulle han komme hjem?
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det ved jeg heller ikke...
    Ja okay, det ved vi så nu... det er bare gætterier fra Fyens...

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Kasper Larsen nævnes nu som mulighed... så må vi vel netop være ude i det scenarie flere herinde har nævnt, at Tverskov rykkes op på midten...
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Kasper Larsen bliver meldt op:

    http://www.fyens.dk/article/3119244?...utm_medium=RSS

    For mig giver det dog ingen mening i og med, at han nu endelig er blevet fast mand i Groningen

    http://www.transfermarkt.de/kasper-l.../spieler/95759
    Arhh.. Det er fyens! Jamen så har det ingenting på sig. De skriver ikke andet end lort. Det er deres eget ønske, og ikke noget som er på tale udover inde på sportsafdelingen hos Fyens.

    Leave a comment:

Working...
X