Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • kennethob
    replied
    Vi ligger nummer 13 og er kommet svækket ud af vinduet, 1 division here we come

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg mangler ord...

    ...det går galt, det her!
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er katastrofal virkelighedsforvrængning. Intet mindre.

    Vi rykker ned. Med et brag.

    MvH ChrisOB
    Jeg er helt enig. Har en forfærdelig følelse med det her.. Jeg tror også det går galt. Vi får to nedrykker fra suppen, og mon ikke det bliver os og Viborg. Esbjerg redder sig i play-off.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Det eneste der mangler nu, det er hvis det er Mcgeady vi har "forsøgt" os med igen...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Så kan alle jer demagoger der har skrevet, at Jesper Hansen ikke evner at finde de spillere vi mangler til sidst i vinduet, og som sagde at der ikke ville ske mere i vinduet, godt lukke røven. Hvis i bare gad at slappe af nogle gange og vente til at vinduet er lukket med at komme med jeres vanvittige forudsigelser, vil i se at Jesper Gulddreng nok skal få brikkerne til at falde på plads.

    Det er det som den mand kan, det er det der gør ham til en uvurderlig kapacitet!

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Vi ender 100% i bottom 3. Håber vi kan undgå den skide direkte nedrykningsplads, men på den anden side kunne det også være det værd.. Det ville i hvert fald sende JH bort, er min overbevisning.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    http://www.bt.dk/superligaen/ob-lukk...il-overlevelse

    Jeg tager gerne en nedrykning, hvis det er prisen for at få den her imbecile spasser der undergraver min klub, ud af vagten.
    Det er katastrofal virkelighedsforvrængning. Intet mindre.

    Vi rykker ned. Med et brag.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Jeg mangler ord...

    ...det går galt, det her!

    Leave a comment:


  • jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jep, lukket... og som forventet blev det en kopi af sidste dag fra sommervinduet...

    OB har arbejdet på at hente en spiller, men det er ikke lykkedes. Der sker ikke mere på Fyn i denne omgang. #transferdk #sldk
    6:11 PM - 31 Jan 2017
    jeg er rystet - har ikke savnet 1 div men der kan vi vist godt gøre os klar til......

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Jep, lukket... og som forventet blev det en kopi af sidste dag fra sommervinduet...

    OB har arbejdet på at hente en spiller, men det er ikke lykkedes. Der sker ikke mere på Fyn i denne omgang. #transferdk #sldk
    6:11 PM - 31 Jan 2017

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    http://www.bt.dk/superligaen/ob-lukk...il-overlevelse

    Jeg tager gerne en nedrykning, hvis det er prisen for at få den her imbecile spasser der undergraver min klub, ud af vagten.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Lasse Vøge plejer at have det i noget.. Så jeg tror vi har lukket, med mindre JH har stukket ham en lodret løgn..
    SUK......bare suk

    Kæft en inkompetent sportsdirektør vi skal trækkes med.
    Godt nok svært at holde hovedet højt....

    Leave a comment:


  • René
    replied
    I så fald er det værste transfervindue som JH har haft og det siger ikke så lidt.

    Forfærdeligt hvordan nogen i OB enten lever i en anden verden eller decideret modarbejder hele OB projektet. Det er naturligvis det første men det er ligeså slemt...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Lasse Vøge plejer at have det i noget.. Så jeg tror vi har lukket, med mindre JH har stukket ham en lodret løgn..
    Kan heller ikke se, hvorfor det ikke skulle passe. Vøge er selv OBer, og jeg kan ikke se idéen i, at han skulle ødelægge sin troværdighed, hvis det ikke er noget han har fået afvide.

    Edit: Davidsen lukket det også. Flot...

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Lasse Vøge plejer at have det i noget.. Så jeg tror vi har lukket, med mindre JH har stukket ham en lodret løgn..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    For mig, og mange andre tror jeg, var den tillid jo allerede væk inden vinduet. Det her virker som ren femte kolonne-virksomhed.
    Den forsvandt efter første vindue , og er kun blevet styrket siden

    Leave a comment:

Working...
X