Oprindeligt indsendt af Bambiinsel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
-
Det var sgu en tynd dækning af OB... "Casper Nielsen bliver spændende, truppen har underpræsteret."
Samme gamle plade, intet nyt...
Leave a comment:
-
Det blev så til 4 minutter... men okay, der er jo heller ikke så meget at rafle om...
Bred enighed om at OB selvfølgelig slet ikke har leveret, men også at det selvfølgelig kan blive meget bedre hvis og hvis, materialet er til mere, offensiven især...
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af patrick borg Se indlægjeg har nyt om frederik holsts fremtid. Kommer på @tipsbladet om kort tid.#sldk
forlængelse eller salg? I fald af salg, ved jeg sgu ikke hvad jeg ville synes, hvis det var os.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægJeg har nyt om Frederik Holsts fremtid. Kommer på @tipsbladet om kort tid.#sldk
Forlængelse eller salg? I fald af salg, ved jeg sgu ikke hvad jeg ville synes, hvis det var os.
Jeg har rigtig mange grimme ting at sige om Jesper Hansen og resten af ledelsen, men jeg giver dem the benefit of the doubt, og venter med at råbe til imorgen engang.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ere-til-sommer
Leave a comment:
-
Jeg har nyt om Frederik Holsts fremtid. Kommer på @tipsbladet om kort tid.#sldk
Forlængelse eller salg? I fald af salg, ved jeg sgu ikke hvad jeg ville synes, hvis det var os.
Jeg har rigtig mange grimme ting at sige om Jesper Hansen og resten af ledelsen, men jeg giver dem the benefit of the doubt, og venter med at råbe til imorgen engang.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg13 timer tilbage ...
2017
Kristian Weber Rykket op 31.12.2017 mod
Thomas Mikkelsen Udlejet
Casper Nielsen Købt EFB 30.06.2020 mod
Mohammed El Makrini Solgt til Roda
Ryan Johnson Købt EFB 30.06.2020
Forstærket?
At vi ikke skilte os af med RJ, da der var bud efter ham, noterer jeg under svækkelser i min bog.
Leave a comment:
-
Der er i hvert fald nogle der ikke er bange for at melde klart ud. Men det udelukker selvfølgelig muligheden for at komme med en søforklaring bagefter, om at man faktisk var helt tilfreds med det man havde i forvejen.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ar-og-midtbane
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVi er på ingen måder forstærket endnu. Der kan ske ting og sager i de sidste timer, men lige nu står vi samlet set med en svækkelse, og vi er ikke styrket der, hvor vi skulle, nemlig offensivt.
Idioten vi kalder sportsdirektør, ser ud til endnu engang at holde folket for nar.
Men nu sker der også noget idag. Så lad os lige se hvad det er før vi konkluderer på vinduet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg13 timer tilbage ...
2017
Kristian Weber Rykket op 31.12.2017 mod
Thomas Mikkelsen Udlejet
Casper Nielsen Købt EFB 30.06.2020 mod
Mohammed El Makrini Solgt til Roda
Ryan Johnson Købt EFB 30.06.2020
Forstærket?
Leave a comment:
-
Vi er på ingen måder forstærket endnu. Der kan ske ting og sager i de sidste timer, men lige nu står vi samlet set med en svækkelse, og vi er ikke styrket der, hvor vi skulle, nemlig offensivt.
Idioten vi kalder sportsdirektør, ser ud til endnu engang at holde folket for nar.
Leave a comment:
Leave a comment: