Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Jeg gider ikke se den version af OB som Jesper Hansen (og Kent Nielsen) har frembragt. Og jeg har set mange versioner (af varierende kvalitet) i mine snart 25 år i "faget"; men den her tager simpelthen prisen som den mest drænende, frustrerende og gennemført sjælkrængende af slagsen; og jeg vil for første gang i mine 25 år, seriøst overveje, om jeg i det hele taget vil tage OB alvorligt i foråret, når vores ledelse ikke gider. Eller er i stand til.
Og ja, det kan sagtens være noget sagt i frustration, i øjeblikket, men lige nu føles det som om OB er et fremmed element i mit liv; som snart trænger til at blive skåret væk, før det ødelægger (mere) af mit humør.
Giv mig mit OB tilbage - ikke den latterlige og totalt virkelighedsfjerne version, som Jesper Hansen forsøger at tale frem i hans uldne og inkompetente talestrøm.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet var så deres plan B .
" Inden aftalen med Djurdjic faldt på plads, var Randers ifølge bold.dks oplysninger i dialog med østrigske Rubin Okotie, der tidligere har haft stor succes som lejesvend i SønderjyskE."
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet var så deres plan B .
" Inden aftalen med Djurdjic faldt på plads, var Randers ifølge bold.dks oplysninger i dialog med østrigske Rubin Okotie, der tidligere har haft stor succes som lejesvend i SønderjyskE."
Men i det mindste var de villige til at gå videre i deres bestræbelser på at forstærke holdet...modsat en vis anden klub
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæghttp://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...bisk-angriber/ Randers har åbenbart en sports direktør der godt kan hente en angriber nu og her
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har det på samme måde. Jeg orker ikke mere. Ved bare ikke om jeg kan
Leave a comment:
-
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...bisk-angriber/ Randers har åbenbart en sports direktør der godt kan hente en angriber nu og her
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHold nu kæft mand.... En reserve fra FCN.. Er det en høj overligger??????
YOU MUST BE FUCKING KIDDING ME JESPER FUCKING UDUELIGE HANSEN
Og det der....det er ikke en høj overlægger JH
Leave a comment:
-
Hvorfor bliver JH og Kent ved med at fylde os med løgn og latin? De taler til os fans, som om vi er evnesvage idioter. Hvordan kan JH udtale, at "vi er godt tilfredse med transfervinduet"??? Hvordan kan han være "tryg" ved vores angreb og endda fremhæve RJ som et "fint alternativ"??
Jeg er træt til døden af at blive talt til som et barn, som intet forstår, og nu har det stået på i mange måneder. Først skulle vi høre på JH, at målsætningen var top 6, vi er tilfredse med truppen og alt det sludder i månedsvis, mens vi tabte og tabte. Samtidig supplerede Kent med sit elendige "forbandet" og løgnen om, at nederlagene blot var stolpe ud, kulminerende med den vanvittige overmatching i Parken, hvor han sørme også var forbandet og fik det til at lyde som kamp mellem to jævnbyrdige hold.
Når JH udtaler sig sådan i aften, så ved han, at det stort set kun er klubbens tilbageværende fans, som læser det. Hvorfor fyrer han det lort af? Jeg sidder med følelsen af at blive løjet op i mit åbne ansigt. Det er yderst ubehageligt, at den klub, som man har brugt så meget tid, penge, følelser på at holde af og med, opfører sig sådan...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlægEfter et langt liv som OB-fan lukker jeg hermed ned.
Jeg magter ikke at se mere vanrøgt af min elskede klub.
Ikke mere OB til mig ...
Leave a comment:
-
Kent sagde han havde behov for offensive spillere og at der blev arbejdet på det.
Efter at Jesper har ødelagt klubbens ry, i forvejen var det ikke godt, har det krævet en stor indsats at indfri trænerens ønsker.
Og nu lukker Jesper tilfreds ned 6 timer før deadline.
Hvis det er rigtigt SKAL han være en færdig mand.
Fordelen ved 1.division er alene den at andre kan købe klubben. Thorborg og Co skal væk.
Leave a comment:
-
Efter et langt liv som OB-fan lukker jeg hermed ned.
Jeg magter ikke at se mere vanrøgt af min elskede klub.
Ikke mere OB til mig ...
Leave a comment:
Leave a comment: