Oprindeligt indsendt af James87
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
-
Jeg er godt nok rystet... Ikke bare over der ikke sker noget, men også over den måde han fedter sig ud af det, som om det ikke betyder noget det hele...
Leave a comment:
-
vinduet er ikke lukket endnu og der arbejdes stadig på en (stor signing) ikke en angriber, men kant/wing...
skriver mere når/hvis jeg kan få mere ud af min kilde!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"med mindre et eller andet ekstraordinært dukker op"
For det er den eneste måde OB kan blive forstærket på ... vi har ikke en sportslig ledelse der selv evner at finde spillere ...
Selv de to tilgange er vel blevet tilbudt af EFB ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg sætter ikke mine ben på stadion i foråret.. Jeg orker det simpelthen ikke..
Endnu engang mega mega skuffende arbejde fra verdens mest inkompetente sportsdirektør..
Jeg er rasende!!!!!!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægKun en tåbe forstærker ikke det suverænt dårligst scorende hold med en angriber. Tåber, krejlere, jyske ignoranter og andet gammeldags skrammel.
Men det er bestemt ikke overraskende. Han er jo så forudsigelig som en Pixi-bog.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttp://www.bt.dk/superligaen/ob-lukk...il-overlevelse
Jeg tager gerne en nedrykning, hvis det er prisen for at få den her imbecile spasser der undergraver min klub, ud af vagten.
For det er den eneste måde OB kan blive forstærket på ... vi har ikke en sportslig ledelse der selv evner at finde spillere ...
Selv de to tilgange er vel blevet tilbudt af EFB ..
Leave a comment:
-
Arbejdede hårdt på en forstærkning, det lykkedes ikke, og hvad gør man så..?
Jamen man siger da bare dette: "Vi er godt tilfredse med udgangen af transfervinduet"
Leave a comment:
-
Hvorfor lukke vinduet 6 timer før tid? Har man kun arbejdet på en mand?
Leave a comment:
-
Jeg sætter ikke mine ben på stadion i foråret.. Jeg orker det simpelthen ikke..
Endnu engang mega mega skuffende arbejde fra verdens mest inkompetente sportsdirektør..
Jeg er rasende!!!!!!!
Leave a comment:
-
Kun en tåbe forstærker ikke det suverænt dårligst scorende hold med en angriber. Tåber, krejlere, jyske ignoranter og andet gammeldags skrammel.
Men det er bestemt ikke overraskende. Han er jo så forudsigelig som en Pixi-bog.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå kom den:
"Jeg er tryg ved det vi har"
"Vi er trygge ved at gå svækkede ud af transfervinduet", "Vi er trygge ved ikke at have tilført offensiven kvalitet", "Vi er trygge ved at rykke ned". Find selv på flere.
Leave a comment:
Leave a comment: