Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • obforever
    replied
    Jeg sidder tilbage - helt lamslået! Uden ord. Trist. Ked. Ærgerlig. Fortvivlet.

    OBs målsætning er iflg. OB selv en placering i top-6. Det kan alle se, vi ikke kan nå i den her sæson. Men det gør vi bestemt heller ikke i næste sæson eller næste igen. Ikke med den trup der er i OB nu.

    Enhver kan også se, med det efterår, der har været, at OB er i akut fare for at rykke ned. Det MÅ bare ikke ske! Det har klubben ganske enkelt ikke råd til. Hverken rent økonomisk eller - og måske især - ikke rent fanmæssigt. OB har de sidste 5 år tabt helt enormt mange fans. En ny generation af aktive fans er ikke dukket op, og det har i den grad skabt et hul. Vi gamle fans er trætte...bare trætte. Trætte af at se den nedtur klubben er ude i.

    Det her minder om OB sidst de rykkede ned. Eller måske...holdet dengang var i mine øjne for godt til at rykke ned. Det er det her ikke. Det minder også om, da AGF rykkede ned - ingen troede på, det overhovedet kunne ske. Men det gjorde det.

    Hvad koster en nedrykning? 20-30 mio kr.? Har OB råd til det? Har OB, trods måske en slunken pengekasse, råd til IKKE at satse næsten hele butikken på at forblive i Superligaen? Og hvad så med næste sæson? Hedder målet så bare at undgå nedrykning (hvis OB vel at mærke er heldige at forblive i Superligaen!)?

    Jeg forstår ikke det her. Er lamslået. Mere lamslået end gal.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    JH : Jeg er tryg ved det nuværende angreb med Rasmus Festersen og Anders K. Jacobsen, som også kan suppleres af Joan Simun Edmundsson og Rasmus Jönsson..

    Ha ha ha .. var det ikke den sang jeg skrev for et par dage siden at vi ville få .., jooo det var det da vist ..
    Alligevel bliver du, vi, andre hver eneste gang bedt om, at vi først skal reagere, når vi har "set tiden an".

    Hvornår fatter de, at JH er så forudsigelig, at man lang tid i forvejen både kan forudsige handling og efterfølgende ord? Endda helt ned til ordlyd.

    Han har intet andet på tapetet - og burde ikke have ansvaret for noget som helst hold i moderne tid.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Nå, men vi kunne da i hvert fald ikke bruge en type som Simon Poulsen i sådan et forår, som ligger og venter på os.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...en-topspiller/

    Leave a comment:


  • James87
    replied
    Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

    believe it or NOT!

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    JH : Jeg er tryg ved det nuværende angreb med Rasmus Festersen og Anders K. Jacobsen, som også kan suppleres af Joan Simun Edmundsson og Rasmus Jönsson..

    Ha ha ha .. var det ikke den sang jeg skrev for et par dage siden at vi ville få .., jooo det var det da vist ..

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
    Engang var disse dage sjove at følge med..
    Stil din klage til OBs totalt inkompetente ledelse.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Troede ellers Enevoldsen gerne ville væk fra Aab

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
    vinduet er ikke lukket endnu og der arbejdes stadig på en (stor signing) ikke en angriber, men kant/wing...

    skriver mere når/hvis jeg kan få mere ud af min kilde!
    Jeg tror ikke du er opdateret, og din "kilde" må have udtalt sig til dig inden Jesper lukkede vinduet. :-)

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Arbejdede hårdt på en forstærkning, det lykkedes ikke, og hvad gør man så..?

    Jamen man siger da bare dette: "Vi er godt tilfredse med udgangen af transfervinduet"




    Ganske enkelt totalt inkompetent.

    Ja vi har hårdt brug for spillere af høj kvalitet og ja fint man sætter barren højt....Men der skal sgu også være noget realisme over det og der bør være ind til flere trin mellem den stjerne signing JH åbenbart har troet han kunne lande for en flad 5 øre, og så totalt amøbe niveauet.
    Det er fandme en ommer Jesper....pak venligst dit tøj og fis af.....orker dig simpelthen ikke mere

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Hold nu op med at blive sure. Vi vidste jo godt, at det ville ende sådan her. Det er en ren kopi af transfervinduerne i 2014, 2015 og 2016. Alle andre sportsdirektører knokler frem tid midnat, men Jesper Hansen går ud mange timer inden og lukker vinduet.

    Forstår I da ikke, at gamle mænd har brug for at se tv-avisen i slåbrok, slupre kaffe af underkoppen og komme tidligt i seng? Jesper Hansen har sgu da ikke tid til at sidde oppe og arbejde hele aftenen!

    Januar 2016: FCK henter Falk.

    OB's fans: Brug nu det ligegyldige forår på at finde ud af, hvad vi skal gøre uden Falk!
    JH: Nej.

    Sommer 2016: OB har ikke skabt chancer i hverken træningskampe eller ligaen.
    OB's fans: Så forstå dog at vi ikke kan klare os uden en playmaker som Falk!
    JH: Nej.

    Efterår 2016: OB ligger sidst, scorer ingen mål og har den største krise i mands minde.
    OB's fans: Kan du ikke se, at vi havde ret, JH?
    JH: Nej.

    Transfervinduet åbner 2017: OB har hårdt brug for en ekstra angriber og en spiller, der kan sætte dem op. Jesper Hansen vælger at hente endnu en (skadet) højre back, en relativt anonym boldflytter til den centrale midtbane og en angriber, der først kommer til sommer. Samtidig sælger han den ene af de to spillere, der faktisk har leveret fornuftigt i denne sæson.

    OB's fans: Hvad fanden har du gang i? Kan du ikke se, at vi rykker ned med det her hold?
    JH: Nej. Vi er kommet styrket ud ad vinduet.

    Jesper Hansen, du burde satanedme søge job hos Trump. Du er så fucking langt ude, at du kunne blive hans højre hånd i morgen.

    Fuck dig, din fucking usle købmand. Skrid hjem til Meny i Grindsted og få dig et job i kassen.
    Last edited by StateTrooper; 31-01-2017, 18:58.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
    vinduet er ikke lukket endnu og der arbejdes stadig på en (stor signing) ikke en angriber, men kant/wing...

    skriver mere når/hvis jeg kan få mere ud af min kilde!
    Øf øf...

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    james87 oprettet jan og 1 indlæg.. Og jeg sætter min lid til ham, yep pistolen er lagt på plads igen..

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
    vinduet er ikke lukket endnu og der arbejdes stadig på en (stor signing) ikke en angriber, men kant/wing...

    skriver mere når/hvis jeg kan få mere ud af min kilde!
    Du er et halvt år for sent på den - Mcgeady var i sommers ;-)

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Svinet - gå i seng

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Kadrii.

    Leave a comment:

Working...
X