Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    20-30 millioner kan ikke gøre det. Der er så godt som ingen penge i 1. Division, og værst af alt, så er det blevet langt sværere at rykke op! Kan OB (som i 98/99) føle sig sikre på at rykke op, hvis den står på divisionsbold næste sæson? Nej, det kan klubben ikke. For der skal sælges ud, hvis vi ryger ned. Det bliver en massakre på en i forvejen elendig sammensat trup.

    OB bliver det nye Vejle, hvis Jesper Hansen fortsætter i sin stilling. Det er et fynsk mareridt, som bare ikke synes at slutte. De fleste kan se det, men dem, der bestemmer, opfører sig som passagerer på bagsædet hos en spøgelsesbilist, der hamrer ned ad autobahn i modsat retning med 200 kilometer i timen en fredag eftermiddag. Det eneste, de kan gøre, er, at holde hænderne for øjnene og håbe på det bedste.
    Hvis OB rykker ned, så er jeg enig med dig i, at det ikke er "bare lige" at komme op igen. Det er, som du skriver, nemlig ikke blevet nemmere at komme op igen. Og topholdene i 1. div. er altså slet ikke så dårlige endda. OB kan sagtens ryge ind i mere end et par nederlag, hvis de rykker ned.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg sidder tilbage - helt lamslået! Uden ord. Trist. Ked. Ærgerlig. Fortvivlet.

    OBs målsætning er iflg. OB selv en placering i top-6. Det kan alle se, vi ikke kan nå i den her sæson. Men det gør vi bestemt heller ikke i næste sæson eller næste igen. Ikke med den trup der er i OB nu.

    Enhver kan også se, med det efterår, der har været, at OB er i akut fare for at rykke ned. Det MÅ bare ikke ske! Det har klubben ganske enkelt ikke råd til. Hverken rent økonomisk eller - og måske især - ikke rent fanmæssigt. OB har de sidste 5 år tabt helt enormt mange fans. En ny generation af aktive fans er ikke dukket op, og det har i den grad skabt et hul. Vi gamle fans er trætte...bare trætte. Trætte af at se den nedtur klubben er ude i.

    Det her minder om OB sidst de rykkede ned. Eller måske...holdet dengang var i mine øjne for godt til at rykke ned. Det er det her ikke. Det minder også om, da AGF rykkede ned - ingen troede på, det overhovedet kunne ske. Men det gjorde det.

    Hvad koster en nedrykning? 20-30 mio kr.? Har OB råd til det? Har OB, trods måske en slunken pengekasse, råd til IKKE at satse næsten hele butikken på at forblive i Superligaen? Og hvad så med næste sæson? Hedder målet så bare at undgå nedrykning (hvis OB vel at mærke er heldige at forblive i Superligaen!)?

    Jeg forstår ikke det her. Er lamslået. Mere lamslået end gal.
    ganske enig.....

    jeg forstår ganske enkelt ikke hvad der gør at man kan gå ud og sige man er tilfreds - og mene truppen er god nok til overlevelse - efter at have set hvor jammerligt holdet var til at score hele efteråret, og uden at man har gjort EN ENESTE ting for at rette op på problemet.

    UFATTELIGT ELENDIGT - endnu engang af jydekræmmeren

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Samme her... Trods jeg godt var klar over det kunne blive tilfældet, så er jeg alligevel rystet... Det er meget svært at forholde sig til det vi er vidner til...
    Vi er vidne til begyndelsen på enden. Vi bliver det nye Vejle.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Jeg vil have KB tilbage ..

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Frisøren Se indlæg
    Hvad har OB gjort i dette transfervindue som kan få flere OB fans til at tage på stadion igen ? I mine øjne intet ! Kortsigtet økonomisk "ansvarlighed" hvor intet nyt sker er = middelmådighed af værste skuffe.
    De har i hvert fald gjort deres for at miste én sæsonkortholders opbakning. Jeg kommer og spiller med i bandet i de sidste timer, når skuden er ved at synke, men hele rejsen hen imod isbjerget, den sparer jeg altså mig selv for.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    not
    Kadril er spottet i udlandet sammen med en agent ifølge EB's livedækning

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg sidder tilbage - helt lamslået! Uden ord. Trist. Ked. Ærgerlig. Fortvivlet.

    OBs målsætning er iflg. OB selv en placering i top-6. Det kan alle se, vi ikke kan nå i den her sæson. Men det gør vi bestemt heller ikke i næste sæson eller næste igen. Ikke med den trup der er i OB nu.

    Enhver kan også se, med det efterår, der har været, at OB er i akut fare for at rykke ned. Det MÅ bare ikke ske! Det har klubben ganske enkelt ikke råd til. Hverken rent økonomisk eller - og måske især - ikke rent fanmæssigt. OB har de sidste 5 år tabt helt enormt mange fans. En ny generation af aktive fans er ikke dukket op, og det har i den grad skabt et hul. Vi gamle fans er trætte...bare trætte. Trætte af at se den nedtur klubben er ude i.

    Det her minder om OB sidst de rykkede ned. Eller måske...holdet dengang var i mine øjne for godt til at rykke ned. Det er det her ikke. Det minder også om, da AGF rykkede ned - ingen troede på, det overhovedet kunne ske. Men det gjorde det.

    Hvad koster en nedrykning? 20-30 mio kr.? Har OB råd til det? Har OB, trods måske en slunken pengekasse, råd til IKKE at satse næsten hele butikken på at forblive i Superligaen? Og hvad så med næste sæson? Hedder målet så bare at undgå nedrykning (hvis OB vel at mærke er heldige at forblive i Superligaen!)?

    Jeg forstår ikke det her. Er lamslået. Mere lamslået end gal.
    20-30 millioner kan ikke gøre det. Der er så godt som ingen penge i 1. Division, og værst af alt, så er det blevet langt sværere at rykke op! Kan OB (som i 98/99) føle sig sikre på at rykke op, hvis den står på divisionsbold næste sæson? Nej, det kan klubben ikke. For der skal sælges ud, hvis vi ryger ned. Det bliver en massakre på en i forvejen elendig sammensat trup.

    OB bliver det nye Vejle, hvis Jesper Hansen fortsætter i sin stilling. Det er et fynsk mareridt, som bare ikke synes at slutte. De fleste kan se det, men dem, der bestemmer, opfører sig som passagerer på bagsædet hos en spøgelsesbilist, der hamrer ned ad autobahn i modsat retning med 200 kilometer i timen en fredag eftermiddag. Det eneste, de kan gøre, er, at holde hænderne for øjnene og håbe på det bedste.

    Leave a comment:


  • Frisøren
    replied
    Hvad har OB gjort i dette transfervindue som kan få flere OB fans til at tage på stadion igen ? I mine øjne intet ! Kortsigtet økonomisk "ansvarlighed" hvor intet nyt sker er = middelmådighed af værste skuffe.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Plejer ellers at være meget forståelig overfor Jesper og kan godt forstå, at det af mange årsager ikke er så nemt som vi gerne vil have det er.

    Men ked af at sige det, jeg dumper vinduet og når jeg gør det, så har alle gjort det for længe siden - fornemmer jeg også svagt.

    Fatter f.eks. intet af Makrini får lov at smutte, uden en erstatning, når vi ligger til nedryknings-playoff. Det er for blødt.

    Jesper er også for svag i forhold til at have et marked. Jeg lever fint med Ryan, Casper og Helenius til sommer, men transferfrie/billige folk fra superligaen, det er for indskrænket, der er undtagelser, men det er fanme ikke de mange.

    DUMPET.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg sidder tilbage - helt lamslået! Uden ord. Trist. Ked. Ærgerlig. Fortvivlet.

    OBs målsætning er iflg. OB selv en placering i top-6. Det kan alle se, vi ikke kan nå i den her sæson. Men det gør vi bestemt heller ikke i næste sæson eller næste igen. Ikke med den trup der er i OB nu.

    Enhver kan også se, med det efterår, der har været, at OB er i akut fare for at rykke ned. Det MÅ bare ikke ske! Det har klubben ganske enkelt ikke råd til. Hverken rent økonomisk eller - og måske især - ikke rent fanmæssigt. OB har de sidste 5 år tabt helt enormt mange fans. En ny generation af aktive fans er ikke dukket op, og det har i den grad skabt et hul. Vi gamle fans er trætte...bare trætte. Trætte af at se den nedtur klubben er ude i.

    Det her minder om OB sidst de rykkede ned. Eller måske...holdet dengang var i mine øjne for godt til at rykke ned. Det er det her ikke. Det minder også om, da AGF rykkede ned - ingen troede på, det overhovedet kunne ske. Men det gjorde det.

    Hvad koster en nedrykning? 20-30 mio kr.? Har OB råd til det? Har OB, trods måske en slunken pengekasse, råd til IKKE at satse næsten hele butikken på at forblive i Superligaen? Og hvad så med næste sæson? Hedder målet så bare at undgå nedrykning (hvis OB vel at mærke er heldige at forblive i Superligaen!)?

    Jeg forstår ikke det her. Er lamslået. Mere lamslået end gal.
    Samme her... Trods jeg godt var klar over det kunne blive tilfældet, så er jeg alligevel rystet... Det er meget svært at forholde sig til det vi er vidner til...

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af james87 Se indlæg
    kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

    Believe it or not!
    not

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
    Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

    believe it or NOT!
    Så må det blive NOT. Tror ikke på det

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
    Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

    believe it or NOT!
    Hvilket også ville udstille mandens totale inkompetence.

    Øf øf!

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
    Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

    believe it or NOT!
    Det er jo ikke en stor transfer - det er røv og nøgler!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
    Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

    believe it or NOT!
    Jeg køber gerne præmissen om, at det var det man gik efter. Det er jo dybt forudsigeligt, vi har ikke evnerne til at finde andet, med mindre man vil hente noget i blinde. Så kan vores herlige sportsamatør måske endda få muligheden for at stemple sig selv som løgner, det kunne også være spændende.

    Leave a comment:

Working...
X