Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB- Brøndby 20.11.16
Collapse
X
-
En lettere frustreret Zorniger, kan man vist godt sige...
http://www.bt.dk/fodbold/broendby-traener-efter-nederlag-til-bundhold-pyt-med-fck-i-aarTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægFortjent fordi der blev kæmpet, eller fordi du simpelthen mener at OB havde fortjent sejren på baggrund af spillet, uden at skele til at Brøndby er et bedre hold og derfor bør vinde og at vi så har fortjent sejren fordi vi spillede lige op med dem i 45 min?
Jeg syntes at vi i perioder var bedre end dem specielt i starten af kampen. Smalt nederlag eller uafgjort kunne også være et udfald af kampen.
Men at vi vandt syntes jeg bestemt ikke var ufortjent, vi har en dygtig målmand som tog sig af de 2 3 farlige chancer BIF havde.
Vi har store mangler på flere positioner, derfor syntes jeg at sejren er flot, og spillernes indstilling fantastisk.
Ikke at alt er fantastisk, selvfølgelig vil vi overraske i enkelte kampe ligesom de fleste andre hold. Men der er en antydning af forbedringer også i de foregående kampe.
Fornemmelsen er at vi er på vej og jeg tror vi vil vinde nogle kampe, som gør at vi har en god position i nedrykningsspillet. Hvis vi så kan ramme rigtigt i transfervinduet, kommer der måske en udvikling so har været savnet de sidste 6 år.
Håber på farvel til JH, tror bare ikke det er særligt sandsynligt.Last edited by Ricardo; 21-11-2016, 09:40.
Comment
-
Jep - du har ret. Det var et helt klassisk køb. Prisen står der dog ikke noget om på ob.dk.Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Jeg rejste mig sgu op og klappede spillerne af banen i halvlegen. Det var ikke kun fordi at vi førte, men pga. vi spillede den bedste halveg i rigtig rigtig lang tid. Genpresset sad, der blev spillet direkte og vi pillede pynten af bøf, som ellers altid sidder på kampen i 1. Halveg. I pausen frygtede jeg så at vi blev bange for at vinde, og at vi kom til at stå for langt tilbage i banen. Det skete, men vi stod meget disciplineret på banen, og derfor giver vi ikke ret meget væk, selvom vi er pisse heldige til sidst, hvor vi sejler rundt.
Jjt, Joan og ak spiller en god kamp og gryte viser igen at han er truppens bedste mand. Store redninger og massere gode indgreb på indlæg, hvor han med stor autoritet bare hopper ud og plukker boldene.
Følg nu op på det drenge. Vi har lang vej endnu, men kan vi spille sådan her, så frygter jeg ikke nedrykningen!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægFor vores vedkommende må det blive taber... og for AGFs, AaBs... ja, der er vel ikke noget der peger entydigt på hvad man får mest ud af...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg rejste mig sgu op og klappede spillerne af banen i halvlegen. Det var ikke kun fordi at vi førte, men pga. vi spillede den bedste halveg i rigtig rigtig lang tid. Genpresset sad, der blev spillet direkte og vi pillede pynten af bøf, som ellers altid sidder på kampen i 1. Halveg. I pausen frygtede jeg så at vi blev bange for at vinde, og at vi kom til at stå for langt tilbage i banen. Det skete, men vi stod meget disciplineret på banen, og derfor giver vi ikke ret meget væk, selvom vi er pisse heldige til sidst, hvor vi sejler rundt.
Jjt, Joan og ak spiller en god kamp og gryte viser igen at han er truppens bedste mand. Store redninger og massere gode indgreb på indlæg, hvor han med stor autoritet bare hopper ud og plukker boldene.
Følg nu op på det drenge. Vi har lang vej endnu, men kan vi spille sådan her, så frygter jeg ikke nedrykningen!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægFair nok.
Men så er det også et faktum at du ikke giver Kent noget som helst credit for sejren, men kun fokuserer på at han var tvunget til de taktisk ændringer pga vejret og den dårlige bane. At du samtidig selv gisper om at vores træner ikke har lært noget som helst af dette tolker jeg negativt.
Men vi er helt enige i at vi skal spille langt mere direkte også fremover og det tror jeg også Kent har indset. Men du har ret.....vi får se
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNej, terningspil og fodboldkampe er ikke det samme, så det gør jeg ikke...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægPræcist, det er alt for forsimplet opstillet, bare at påpege boldbesiddelsen. Det er langt vigtigere, hvad du rent faktisk gør med bolden.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment