Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- Brøndby 20.11.16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Jeg vil sige en stor tak til den elendige bane og det elendige vejr. KN var tvunget til en mere direkte spillestil, for det var umuligt at spille korte bolde mellem Makrini og midterforsvarerne og afvente modstanderen. Lykkeligvis vandt vi ikke en statistik, Brøndby var totalt overlegne på boldbesiddelsen, og havde flere skud end os.
    Desværre er jeg ikke sikker på, at KN har lært af dette, vi får se.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Jeg vil sige en stor tak til den elendige bane og det elendige vejr. KN var tvunget til en mere direkte spillestil, for det var umuligt at spille korte bolde mellem Makrini og midterforsvarerne og afvente modstanderen. Lykkeligvis vandt vi ikke en statistik, Brøndby var totalt overlegne på boldbesiddelsen, og havde flere skud end os.
      Desværre er jeg ikke sikker på, at KN har lært af dette, vi får se.
      Vild nok at selv en rigtig flot tilkæmpet og taktisk fint udført sejr over et Brøndbyhold med selvtillid og momentum i stærkeste opstilling kan vendes negativt. Nej alt er ikke pludselig godt og vores krise er absolut ikke overstået, men spillere og trænerteam skal altså have credit herfra for idag imod alle odds at hive sejren hjem.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Vild nok at selv en rigtig flot tilkæmpet og taktisk fint udført sejr over et Brøndbyhold med selvtillid og momentum i stærkeste opstilling kan vendes negativt. Nej alt er ikke pludselig godt og vores krise er absolut ikke overstået, men spillere og trænerteam skal altså have credit herfra for idag imod alle odds at hive sejren hjem.
        Imponerende den måde vi startede kampen på og meste af 1, halvleg. Det var medrivende at fornemme hvor meget spillerene ville det, tror der er arbejdet meget intensivt i landsholds pausen på denne kamp, flere af eksempelvis hjørnesparkende sad lige i skabet.

        At slutfasen var hektisk og det kunne have gået galt er ikke underligt når man har et stort resultat indenfor rækkevidde, og det er et stærkt hold vi møder.

        Alt taget i betragtning inklusiv vores stærke målmand var resultatet fortjent.

        Comment


          #79
          Det store spørgsmål for Kent må nu være, om Kenneth Emil skal tilbage i centerforsvaret. I dag var der ingen store fejl. T & T gjorde det vel bedre.
          Never change a winning team, hedder det.

          Og JJT bliver vigtig for fortsat succes. Han går fint i spænd med Makrini -som desværre igen fik en advarsel som nok giver karantæne.
          Last edited by Tåhyler; 21-11-2016, 01:05.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Imponerende den måde vi startede kampen på og meste af 1, halvleg. Det var medrivende at fornemme hvor meget spillerene ville det, tror der er arbejdet meget intensivt i landsholds pausen på denne kamp, flere af eksempelvis hjørnesparkende sad lige i skabet.

            At slutfasen var hektisk og det kunne have gået galt er ikke underligt når man har et stort resultat indenfor rækkevidde, og det er et stærkt hold vi møder.

            Alt taget i betragtning inklusiv vores stærke målmand var resultatet fortjent.
            Fortjent fordi der blev kæmpet, eller fordi du simpelthen mener at OB havde fortjent sejren på baggrund af spillet, uden at skele til at Brøndby er et bedre hold og derfor bør vinde og at vi så har fortjent sejren fordi vi spillede lige op med dem i 45 min?
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Fortjent fordi der blev kæmpet, eller fordi du simpelthen mener at OB havde fortjent sejren på baggrund af spillet, uden at skele til at Brøndby er et bedre hold og derfor bør vinde og at vi så har fortjent sejren fordi vi spillede lige op med dem i 45 min?
              Fordi vi scorede flere mål.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                Og JJT bliver vigtig for fortsat succes. Han går fint i spænd med Makrini -som desværre igen fik en advarsel som nok giver karantæne.
                Det vil nu være fint hvis han får karantæne mod FCM. Så er han helt sikkert med mod Esbjerg, hvilket vil være langt vigtigere. Tror ikke vi får noget som helst med hjem fra Herning uanset hvilket hold vi møder op med. Esbjerg kampen skal vindes. Der skal vi stille med det bedst mulige hold.
                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Vild nok at selv en rigtig flot tilkæmpet og taktisk fint udført sejr over et Brøndbyhold med selvtillid og momentum i stærkeste opstilling kan vendes negativt. Nej alt er ikke pludselig godt og vores krise er absolut ikke overstået, men spillere og trænerteam skal altså have credit herfra for idag imod alle odds at hive sejren hjem.
                  Det er da ikke negativt. Det er et ubestrideligt faktum, at vi spillede anderledes, at vi var tvunget til at spille mere fysisk og mere direkte. Vupti, så spiller vi årets bedste kamp. Det er også et faktum, at det ikke er den måde, KN foretrækker at spille på, hvilket kontrasten til Lyngbykampen illustrerer meget godt, samt det evige fokus på de ligegyldige statistikker. OB har gang på gang påpeget, at det gik fremad, fordi vi vandt statistikkerne i kampene. Nu vandt vi rent faktisk kampen, men tabte alle statistikkerne.

                  Jeg har svært ved at tro, baseret på empiri, at KN ændrer noget længerevarende på denne baggrund.

                  Så intet negativt, bare kolde fakta.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Det store spørgsmål for Kent må nu være, om Kenneth Emil skal tilbage i centerforsvaret. I dag var der ingen store fejl. T & T gjorde det vel bedre.
                    Never change a winning team, hedder det.

                    Og JJT bliver vigtig for fortsat succes. Han går fint i spænd med Makrini -som desværre igen fik en advarsel som nok giver karantæne.
                    Jeg er tosset med JJT , så fedt at se den unge mand være så rolig på bolden . Han bør være fast mand i start 11'eren , glæder mig til at følge hans udvikling .

                    Joan er også godt på vej , kan han minimere sine fejl så kan han sgu overraskende for mig blive ganske god . Håber han kan blive på det niveau han viste i går og ikke falde ud i de næste 3-4-5 kampe . Men vil lige sige at en ting kan irritere mig :-) .. enten så må han sætte sit hår op i en knold eller sætte spænder i håret , jeg får røde knopper af at se på han konstant render og retter på sit hårbånd . ( måske jeg bare er lidt gammeldags men magter ikke at se det )
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      SU1978 helt enig i dine betragtninger og argumentation

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Det er da ikke negativt. Det er et ubestrideligt faktum, at vi spillede anderledes, at vi var tvunget til at spille mere fysisk og mere direkte. Vupti, så spiller vi årets bedste kamp. Det er også et faktum, at det ikke er den måde, KN foretrækker at spille på, hvilket kontrasten til Lyngbykampen illustrerer meget godt, samt det evige fokus på de ligegyldige statistikker. OB har gang på gang påpeget, at det gik fremad, fordi vi vandt statistikkerne i kampene. Nu vandt vi rent faktisk kampen, men tabte alle statistikkerne.

                        Jeg har svært ved at tro, baseret på empiri, at KN ændrer noget længerevarende på denne baggrund.

                        Så intet negativt, bare kolde fakta.
                        På en måde udstillede de første 45 minutter egentligt Kent og ledelsens spillestil fallit, og for en gangs skyld var jeg personligt engageret i det, der skete på banen på en anden måde end "Så bevæg jer da for fanden!" eller total ligegyldighed.

                        På den måde vi agerede i de første 45 minutter er den måde, vi kommer ud af det her, og KUN den måde. Problemet er bare, at jeg ikke tror, at Kent og CO vil tage ved lære af det.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jeg er tosset med JJT , så fedt at se den unge mand være så rolig på bolden . Han bør være fast mand i start 11'eren , glæder mig til at følge hans udvikling .

                          Joan er også godt på vej , kan han minimere sine fejl så kan han sgu overraskende for mig blive ganske god . Håber han kan blive på det niveau han viste i går og ikke falde ud i de næste 3-4-5 kampe . Men vil lige sige at en ting kan irritere mig :-) .. enten så må han sætte sit hår op i en knold eller sætte spænder i håret , jeg får røde knopper af at se på han konstant render og retter på sit hårbånd . ( måske jeg bare er lidt gammeldags men magter ikke at se det )

                          Comment


                            #88
                            Helt enig - meget Joan-begejstret! Fri transfer fra Vejle - godt set. Det anerkender jeg. Men det der hår og pandebånd... Det kan hverken Jesper eller Kent da være til. :-)
                            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Det er da ikke negativt. Det er et ubestrideligt faktum, at vi spillede anderledes, at vi var tvunget til at spille mere fysisk og mere direkte. Vupti, så spiller vi årets bedste kamp. Det er også et faktum, at det ikke er den måde, KN foretrækker at spille på, hvilket kontrasten til Lyngbykampen illustrerer meget godt, samt det evige fokus på de ligegyldige statistikker. OB har gang på gang påpeget, at det gik fremad, fordi vi vandt statistikkerne i kampene. Nu vandt vi rent faktisk kampen, men tabte alle statistikkerne.

                              Jeg har svært ved at tro, baseret på empiri, at KN ændrer noget længerevarende på denne baggrund.

                              Så intet negativt, bare kolde fakta.

                              Fair nok.
                              Men så er det også et faktum at du ikke giver Kent noget som helst credit for sejren, men kun fokuserer på at han var tvunget til de taktisk ændringer pga vejret og den dårlige bane. At du samtidig selv gisper om at vores træner ikke har lært noget som helst af dette tolker jeg negativt.
                              Men vi er helt enige i at vi skal spille langt mere direkte også fremover og det tror jeg også Kent har indset. Men du har ret.....vi får se

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Det er da ikke negativt. Det er et ubestrideligt faktum, at vi spillede anderledes, at vi var tvunget til at spille mere fysisk og mere direkte. Vupti, så spiller vi årets bedste kamp. Det er også et faktum, at det ikke er den måde, KN foretrækker at spille på, hvilket kontrasten til Lyngbykampen illustrerer meget godt, samt det evige fokus på de ligegyldige statistikker. OB har gang på gang påpeget, at det gik fremad, fordi vi vandt statistikkerne i kampene. Nu vandt vi rent faktisk kampen, men tabte alle statistikkerne.

                                Jeg har svært ved at tro, baseret på empiri, at KN ændrer noget længerevarende på denne baggrund.

                                Så intet negativt, bare kolde fakta.
                                Flest skud, flest chancer og mest bold ... vinder elller taber oftest?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X