Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- Brøndby 20.11.16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Har ikke kunne se kampen. Er der en venlig sjæl som vil komme med en kort beskrivelse af kampen?

    Comment


      #62
      Tjek lige denne overskrift fra en københavner avis

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ddroem/6415599

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tjek lige denne overskrift fra en københavner avis

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ddroem/6415599
        Den er vel noget nær 100% korrekt?

        BIF drømmer jo vel om at hænge på helt i toppen... de drømme er vel mere eller mindre væk nu.
        OB er et bundhold - ganske enkelt.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #64
          Lige første halvleg, efter en Super start af os. 3 min før pause har jjt hånden på i vores felt, men dommeren ser det ikke. I anden halvleg kan vi ikke sætte meget sammen,. Vi er presset i bund, og de har et hovedstød på stolpen og en kæmpechance som man score på i 99 a 100 tilfælde. Gyte gør det godt, og alle Fighter, men svenskeren løber rundt som om han er på vej til næste post i et orienteringsløb- han har ingen fokus på spillet. Vi havde gode omstiælingsmuligheder, men de løb alle ud i intet, faktisk var det udsædvanligt ringe kontraspil.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Den er vel noget nær 100% korrekt?

            BIF drømmer jo vel om at hænge på helt i toppen... de drømme er vel mere eller mindre væk nu.
            OB er et bundhold - ganske enkelt.
            joooooo. meeeeen

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Hvis jeg var Greve ville jeg anmode om at blive solgt/lejet..
              men du er er jo ikke Greve .. så deeeh
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                men du er er jo ikke Greve .. så deeeh
                Er du nu sikker Troels

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                  Det tænkte jeg også lige på. Men mon ikke han er- desværre
                  ElMak har vel karantæne mod Herning, så mon ikke der er comeback-back til KEP
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    men du er er jo ikke Greve .. så deeeh
                    Det var du alligevel hurtig... Der er en uduelig svensker som starter inde i stedet for ham, og ALLE kan se at manden er totalt ude af position. Derfor tænker jeg på det signal som vores trænere sender til Greve, når han uge efter uge sidder fejlagtig placeret på bænken.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Det var du alligevel hurtig... Der er en uduelig svensker som starter inde i stedet for ham, og ALLE kan se at manden er totalt ude af position. Derfor tænker jeg på det signal som vores trænere sender til Greve, når han uge efter uge sidder fejlagtig placeret på bænken.
                      Jeg ved nu ikke, om det er totalt fejlagtigt at Greve er på bænken, og så kommer ind i ny og næ. Der mangler lige lidt, synes jeg. Og er han god på den kant? Det er jeg ikke overbevist om.
                      Men Jönsson er der desværre ikke længere noget, der taler for, at han skal blive ved med at starte... "desværre", fordi jeg jo gerne ser alle spillere i OB's stald præstere forrygende
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Det var du alligevel hurtig... Der er en uduelig svensker som starter inde i stedet for ham, og ALLE kan se at manden er totalt ude af position. Derfor tænker jeg på det signal som vores trænere sender til Greve, når han uge efter uge sidder fejlagtig placeret på bænken.
                        Jeg ved udmærket hvad du mener ... kan det tænkes at svenskeren viser det bedste niveau af de 2 i hverdagen til træningen. Greve har ikke vist i de kampe, og de minutter han trods alt har fået har ikke overbevist mange om hans berettigelse på holdkortet.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Jeg ved nu ikke, om det er totalt fejlagtigt at Greve er på bænken, og så kommer ind i ny og næ. Der mangler lige lidt, synes jeg. Og er han god på den kant? Det er jeg ikke overbevist om.
                          Men Jönsson er der desværre ikke længere noget, der taler for, at han skal blive ved med at starte... "desværre", fordi jeg jo gerne ser alle spillere i OB's stald præstere forrygende
                          Helt enig med dig i at Greve stadig mangler en del i sit spil (især afslutningsdelen), men jeg vil hellere se Greve på banen end Jönsson. Jeg under selvfølgelig også at alle OB'ere præsterer godt, og for at hjælpe spillerne til at gøre dette, kunne man starte med at placere dem på deres naturlige positioner.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg ved udmærket hvad du mener ... kan det tænkes at svenskeren viser det bedste niveau af de 2 i hverdagen til træningen. Greve har ikke vist i de kampe, og de minutter han trods alt har fået har ikke overbevist mange om hans berettigelse på holdkortet.
                            Det kan der selvfølgelig være noget om, men synes nu at Greve er kommet frem til flere chancer, dog mangler skarpheden

                            Comment


                              #74
                              Spiller udtalelser

                              http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...if-sejren.aspx

                              Comment


                                #75
                                Syntes det var en fin kamp, og egentlig også at sejren vat fortjent en meget fin start og god 1. halvleg, 2 halvleg havde BIF mest, og var farlige nogle enkelte gange, det klarede vores supermålmand jo fint. Syntes bestemt ikke at det kunne ses at det var top og bund idag.

                                Har været spæde tegn på fremgang i de 2 forrige kampe også.

                                Måske bliver KN alligevel en succes i OB, de næste kampe bliver spændende at følge.

                                Comment

                                Working...
                                X