Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- Brøndby 20.11.16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Flest skud, flest chancer og mest bold ... vinder elller taber oftest?
    For vores vedkommende må det blive taber... og for AGFs, AaBs... ja, der er vel ikke noget der peger entydigt på hvad man får mest ud af...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #92
      En lettere frustreret Zorniger, kan man vist godt sige...

      http://www.bt.dk/fodbold/broendby-traener-efter-nederlag-til-bundhold-pyt-med-fck-i-aar
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Fortjent fordi der blev kæmpet, eller fordi du simpelthen mener at OB havde fortjent sejren på baggrund af spillet, uden at skele til at Brøndby er et bedre hold og derfor bør vinde og at vi så har fortjent sejren fordi vi spillede lige op med dem i 45 min?

        Jeg syntes at vi i perioder var bedre end dem specielt i starten af kampen. Smalt nederlag eller uafgjort kunne også være et udfald af kampen.

        Men at vi vandt syntes jeg bestemt ikke var ufortjent, vi har en dygtig målmand som tog sig af de 2 3 farlige chancer BIF havde.

        Vi har store mangler på flere positioner, derfor syntes jeg at sejren er flot, og spillernes indstilling fantastisk.

        Ikke at alt er fantastisk, selvfølgelig vil vi overraske i enkelte kampe ligesom de fleste andre hold. Men der er en antydning af forbedringer også i de foregående kampe.

        Fornemmelsen er at vi er på vej og jeg tror vi vil vinde nogle kampe, som gør at vi har en god position i nedrykningsspillet. Hvis vi så kan ramme rigtigt i transfervinduet, kommer der måske en udvikling so har været savnet de sidste 6 år.

        Håber på farvel til JH, tror bare ikke det er særligt sandsynligt.
        Last edited by Ricardo; 21-11-2016, 09:40.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          Helt enig - meget Joan-begejstret! Fri transfer fra Vejle - godt set. Det anerkender jeg. Men det der hår og pandebånd... Det kan hverken Jesper eller Kent da være til. :-)
          Øhhhh nej.. Vi betale 1 million kroner for ham

          Comment


            #95
            Jep - du har ret. Det var et helt klassisk køb. Prisen står der dog ikke noget om på ob.dk.
            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

            Comment


              #96
              Jeg rejste mig sgu op og klappede spillerne af banen i halvlegen. Det var ikke kun fordi at vi førte, men pga. vi spillede den bedste halveg i rigtig rigtig lang tid. Genpresset sad, der blev spillet direkte og vi pillede pynten af bøf, som ellers altid sidder på kampen i 1. Halveg. I pausen frygtede jeg så at vi blev bange for at vinde, og at vi kom til at stå for langt tilbage i banen. Det skete, men vi stod meget disciplineret på banen, og derfor giver vi ikke ret meget væk, selvom vi er pisse heldige til sidst, hvor vi sejler rundt.
              Jjt, Joan og ak spiller en god kamp og gryte viser igen at han er truppens bedste mand. Store redninger og massere gode indgreb på indlæg, hvor han med stor autoritet bare hopper ud og plukker boldene.
              Følg nu op på det drenge. Vi har lang vej endnu, men kan vi spille sådan her, så frygter jeg ikke nedrykningen!

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                Jep - du har ret. Det var et helt klassisk køb. Prisen står der dog ikke noget om på ob.dk.
                Korrekt. Men den er jeg 101% sikker på

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  For vores vedkommende må det blive taber... og for AGFs, AaBs... ja, der er vel ikke noget der peger entydigt på hvad man får mest ud af...
                  Okay, så hvis du slår to enere i streg, så holder du fremadrettet på at det må være mere sandsynligt end 2-6.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg rejste mig sgu op og klappede spillerne af banen i halvlegen. Det var ikke kun fordi at vi førte, men pga. vi spillede den bedste halveg i rigtig rigtig lang tid. Genpresset sad, der blev spillet direkte og vi pillede pynten af bøf, som ellers altid sidder på kampen i 1. Halveg. I pausen frygtede jeg så at vi blev bange for at vinde, og at vi kom til at stå for langt tilbage i banen. Det skete, men vi stod meget disciplineret på banen, og derfor giver vi ikke ret meget væk, selvom vi er pisse heldige til sidst, hvor vi sejler rundt.
                    Jjt, Joan og ak spiller en god kamp og gryte viser igen at han er truppens bedste mand. Store redninger og massere gode indgreb på indlæg, hvor han med stor autoritet bare hopper ud og plukker boldene.
                    Følg nu op på det drenge. Vi har lang vej endnu, men kan vi spille sådan her, så frygter jeg ikke nedrykningen!
                    Helt enig 2. halvleg var lidt forventelig, et stort resultat indenfor rækkevidde - men vi modstod presset, og en supergod målmand tæller også. Syntes ikke vi fik noget forærende derfor er sejren fortjent.

                    Comment


                      I forbindelse med kampen mod Brøndby, er Ådalen så hæsligt blevet udsmykket med grafitti fra Vestegnen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Okay, så hvis du slår to enere i streg, så holder du fremadrettet på at det må være mere sandsynligt end 2-6.
                        Nej, terningspil og fodboldkampe er ikke det samme, så det gør jeg ikke...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Fair nok.
                          Men så er det også et faktum at du ikke giver Kent noget som helst credit for sejren, men kun fokuserer på at han var tvunget til de taktisk ændringer pga vejret og den dårlige bane. At du samtidig selv gisper om at vores træner ikke har lært noget som helst af dette tolker jeg negativt.
                          Men vi er helt enige i at vi skal spille langt mere direkte også fremover og det tror jeg også Kent har indset. Men du har ret.....vi får se
                          Selvfølgelig kan jeg godt se den negative tone, men jeg mener dog trods alt, det er baseret på argumentation :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Nej, terningspil og fodboldkampe er ikke det samme, så det gør jeg ikke...
                            Præcist, det er alt for forsimplet opstillet, bare at påpege boldbesiddelsen. Det er langt vigtigere, hvad du rent faktisk gør med bolden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Nej, terningspil og fodboldkampe er ikke det samme, så det gør jeg ikke...
                              Høhø, jeg snakker sandsynlighed.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Præcist, det er alt for forsimplet opstillet, bare at påpege boldbesiddelsen. Det er langt vigtigere, hvad du rent faktisk gør med bolden.
                                ... derfor det heller ikke kun er det der påpeges.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X