Oprindeligt indsendt af StateTrooper
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt SIF-OB 28/10
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægIfølge den lokale stiller OB sådan her:
Desler - KEP - Tingager - JBL
Thrane - Izunna - Tverskov - Jönsson
Festersen - AK
Jeg har svært ved at se, hvad den midtbane skal bringe med sig. Intet offensivt i hvert fald. Men der bliver måske også brug for noget defensiv tyngde, for Silkeborgs seks forreste ser da uhyggelige ud i forhold til vores papirtynde hold.
Robert Skov - Ibrahim Moro - Mikkel Vendelbo - Emil Scheel
Skhirtladze - Helenius
Jeg byttede satanedme gerne hold med Silkeborg. Det er dybt pinligt, at vi er kommet dertil, men jeg forstår godt, at de er ved at få tur i den med det hold. Det er bare godt sammensat - sandsynligvis for et budget halvt så stor som OB's.
SUK! Vi har verdens dårligste sportsdirektør. Skrid med dig, Jammerlige Jesper.
Bredden er ikke-eksisterende. Nå men. Endnu en træningskamp frem mod playoff-kampen imod Esbjerg.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDer er nogen i organisationen som ikke tåler et nederlag i dag. Jeg er oberbevist om at der sker noget, hvis vi lider endnu et nederlag.
Hvis jeg vidste at Jesper Hansen ville blive fyret ved et nederlag idag ville jeg holde med SIF..
Fordi det ville være det bedste for OB på lang sigt
I don't mind loosing the battle if it means that we will win the war
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet er jo vanvittigt til grin, at vi ikke kan stille et bedre hold end det dér, bare fordi der er lidt skader og en karantæne.
Bredden er ikke-eksisterende. Nå men. Endnu en træningskamp frem mod playoff-kampen imod Esbjerg.
MvH ChrisOB
Man kan stadig nå at forstærke og justere. Og med 3-4 måneders pause kan meget ændres..
Men det kan det ikke her i efteråret. Der er vi stadig et af superligaens klart dårligste hold
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBliver spændende at se hvad vilje Esbjerg og OB har i det kommende vindue til at styrke truppen..
Man kan stadig nå at forstærke og justere. Og med 3-4 måneders pause kan meget ændres..
Men det kan det ikke her i efteråret. Der er vi stadig et af superligaens klart dårligste hold
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror desværre ikke at der sker noget uanset hvad..
Hvis jeg vidste at Jesper Hansen ville blive fyret ved et nederlag idag ville jeg holde med SIF..
Fordi det ville være det bedste for OB på lang sigt
I don't mind loosing the battle if it means that we will win the warOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvad sker der for Kent? Hvad ser han i thrane centralt? Hvis det koster peger pilen på ham. Det kan meget vel være Kent Nielsen ' sidste kamp.
Comment
Comment