Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB 28/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Håber ikke det bliver opstillingen .

    1 . Izunna skal væk og bør ikke bruges mere .

    2 . Tingager har for stor en fejlrate til at være starter i så vigtig en kamp .

    3 . Jønsson på kant er så rigelig bevist som dødfødt .

    4 . Desler skal ikke spilde tiden på hb .

    5 . Thrane bør på ingen parametre komme før Greve i start 11'eren .
    Problemet er alle de folk der sidder ude og den tynde bænk. Starter Tingager ikke så skal Tverskov ned i forsvaret og så har du problemet på midten med Makrini og JJT ude så skal du starte med Izunna og Welbeck derinde. Thrane bør ikke starte nej men sidder Joan ude hvem skal så spille der? Desler og så kan Lund overtage hb...Men så er du igen tvunget ud i at bruge Jönsson på kanten selv om han bestemt ikke hører hjemme der.

    Comment


      #77
      Mon ikke vi får noget lign.

      Gryte
      Lund - KEP - Tverskov - JBL
      Desler - Nana - Thrane/Izunna - Jønsson
      AK - Festersen

      Edmundsson er nok skadet. Håber lidt Yao får venstrekanten, men det tror jeg desværre ikke han får i så vigtig en kamp. Jønsson på venstrekanten.. det er sgu lige før jeg hellere ville have Falkesgaard på kanten end ham.

      Ud fra Kents træningspas, så tror jeg Thrane foretrækkes fremfor Izunna.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Mon ikke vi får noget lign.

        Gryte
        Lund - KEP - Tverskov - JBL
        Desler - Nana - Thrane/Izunna - Jønsson
        AK - Festersen

        Edmundsson er nok skadet. Håber lidt Yao får venstrekanten, men det tror jeg desværre ikke han får i så vigtig en kamp. Jønsson på venstrekanten.. det er sgu lige før jeg hellere ville have Falkesgaard på kanten end ham.

        Ud fra Kents træningspas, så tror jeg Thrane foretrækkes fremfor Izunna.
        Fedt nok at du har overværet træningen, lagde du evt. også mærke til hb-positionen. Når jeg tror Desler får pladsen igen er det mest fordi Lund har nogen problemer med at skille sig fornuftigt af med bolden i Kents system.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Fedt nok at du har overværet træningen, lagde du evt. også mærke til hb-positionen. Når jeg tror Desler får pladsen igen er det mest fordi Lund har nogen problemer med at skille sig fornuftigt af med bolden i Kents system.
          Jeg overværede personligt ikke selv træningen, men har en god kammerat som er på barsel - Så hvad fanden skal han ellers lave end at se samtlige træninger. :-) Jeg har foreslået ham at han skal oprette en profil herinde og give updates fra dem.

          Anyways. Han sagde at ud fra de sidste par træningspas, så var han ret sikker på at midtbanen blev med Nana og Thrane.

          Han nævnte dog at Tingager skiftede lidt frem og tilbage mellem 1. Og 2. Holdet - Så det kan ikke helt udelukkes at Tverskov rykkes op på midten, men han regnede med at det blev Thrane / Nana.

          Hvis Edmundsson er skadet, som vi må formode han er - Så kan jeg ikke forestille mig andet end at Desler rykkes op på kangen, og så har vi kun en højreback med superliga erfaring og det er Oliver Lund. Så den giver umiddelbart sig selv.. Jeg tror ikke Kent kommer med en opstilling der hedder 3-5-2.

          Comment


            #80
            frygter endnu et nederlag håber de fremmødte OB fans ud over max support til holdet vil holde presset på JH før under og efter kampen..go kamp
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #81
              Vi vinder 4-1 <3 !!! Alle sparepengene afsted på det!

              Stribet kærlighed

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Mon ikke vi får noget lign.

                Gryte
                Lund - KEP - Tverskov - JBL
                Desler - Nana - Thrane/Izunna - Jønsson
                AK - Festersen

                Edmundsson er nok skadet. Håber lidt Yao får venstrekanten, men det tror jeg desværre ikke han får i så vigtig en kamp. Jønsson på venstrekanten.. det er sgu lige før jeg hellere ville have Falkesgaard på kanten end ham.

                Ud fra Kents træningspas, så tror jeg Thrane foretrækkes fremfor Izunna.
                Fuck hvor er vores hold ringe - det er langt dårligere end dag PH legede direktør.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Fuck hvor er vores hold ringe - det er langt dårligere end dag PH legede direktør.
                  Da PH var her, var der jo også klasse i klubben da han kom til.

                  Men ja, det er skræmmende ringe det hold vi har.

                  Jeg kunne godt finde på at smide en plov på at OB rykker ned, men så skal man vel af med 200 mere når de rykker ned, så stor favorit er vi vel.

                  Comment


                    #84
                    Uden Makrini og med Festersen er jeg sikker paa et pont. Med Makrini tre point. 2-2

                    Ups: Joan ude og Thrane med. MAX uafgjort. Spiller ikke paa denne kamp. Og hvis alt pludselig spiller kan det da blive en sejr paa baade to og tre maal.

                    Nu har jeg vist garderet mig helt
                    Last edited by Tåhyler; 28-10-2016, 12:41.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                      Vi vinder 4-1 <3 !!! Alle sparepengene afsted på det!

                      Stribet kærlighed
                      Dejligt optimistisk bud.

                      Comment


                        #86
                        Jeg synes optimismen er dejlig, men jeg må desværre indrømme, at jeg ikke deler den. Silkeborg er på vej frem og spiller pt noget bedre som hold, end vi gør. Vi er sammen med Esbjerg pt de absolut i særklasse mest oplagte bud på en nedrykker. Derfor er Silkeborg i min optik favoritter. Et realistisk bud er måske 1-0 eller 2-0 til dem. Ét point ville være utrolig fedt, og bare lidt bedre spil om først og fremmest lidt mere tro på det fra spillerne ville være godt at se. Jeg køber også gerne et heldigt/ufortjent point:-) Vi kan selvfølgelig vinde, men der er godt nok ikke meget, der tyder på det - så skal der nok nogle individuelle præstationer til fra f.eks. Jönsson eller AK.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Jeg synes optimismen er dejlig, men jeg må desværre indrømme, at jeg ikke deler den. Silkeborg er på vej frem og spiller pt noget bedre som hold, end vi gør. Vi er sammen med Esbjerg pt de absolut i særklasse mest oplagte bud på en nedrykker. Derfor er Silkeborg i min optik favoritter. Et realistisk bud er måske 1-0 eller 2-0 til dem. Ét point ville være utrolig fedt, og bare lidt bedre spil om først og fremmest lidt mere tro på det fra spillerne ville være godt at se. Jeg køber også gerne et heldigt/ufortjent point:-) Vi kan selvfølgelig vinde, men der er godt nok ikke meget, der tyder på det - så skal der nok nogle individuelle præstationer til fra f.eks. Jönsson eller AK.
                          Hvis det ender med at blive Nana og Thrane på den centrale midtbane, tror jeg ikke, at vi slipper med at tabe 1-0 eller 2-0. Det er alligevel den dårligste midtbane, som jeg måske nogensinde har set et OB-hold stille op med. Ingen af de to har niveau til mere end 1. Division, hvor de måske også snart kommer til at spille igen.

                          Men men jeg tror, at vi taber 2-1. Festersen laver et mål, og efter kampen vil man være godt tilfreds med, at vi lykkedes med en del ting, men at vi stadig skal arbejde hårdt til træning med de ting, der ikke fungerede.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            #88
                            Ifølge den lokale stiller OB sådan her:

                            Desler - KEP - Tingager - JBL

                            Thrane - Izunna - Tverskov - Jönsson

                            Festersen - AK

                            Jeg har svært ved at se, hvad den midtbane skal bringe med sig. Intet offensivt i hvert fald. Men der bliver måske også brug for noget defensiv tyngde, for Silkeborgs seks forreste ser da uhyggelige ud i forhold til vores papirtynde hold.

                            Robert Skov - Ibrahim Moro - Mikkel Vendelbo - Emil Scheel

                            Skhirtladze - Helenius

                            Jeg byttede satanedme gerne hold med Silkeborg. Det er dybt pinligt, at vi er kommet dertil, men jeg forstår godt, at de er ved at få tur i den med det hold. Det er bare godt sammensat - sandsynligvis for et budget halvt så stor som OB's.

                            SUK! Vi har verdens dårligste sportsdirektør. Skrid med dig, Jammerlige Jesper.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Ifølge den lokale stiller OB sådan her:

                              Desler - KEP - Tingager - JBL

                              Thrane - Izunna - Tverskov - Jönsson

                              Festersen - AK

                              Jeg har svært ved at se, hvad den midtbane skal bringe med sig. Intet offensivt i hvert fald. Men der bliver måske også brug for noget defensiv tyngde, for Silkeborgs seks forreste ser da uhyggelige ud i forhold til vores papirtynde hold.

                              Robert Skov - Ibrahim Moro - Mikkel Vendelbo - Emil Scheel

                              Skhirtladze - Helenius

                              Jeg byttede satanedme gerne hold med Silkeborg. Det er dybt pinligt, at vi er kommet dertil, men jeg forstår godt, at de er ved at få tur i den med det hold. Det er bare godt sammensat - sandsynligvis for et budget halvt så stor som OB's.

                              SUK! Vi har verdens dårligste sportsdirektør. Skrid med dig, Jammerlige Jesper.
                              Taktikken er klar. Vi står tæt sammen, og så lever vi på lynhurtige kontra angreb. De lynhurtige kontra angreb kommer fra fra fra fra fra fra fra (tænker)- hvor fanden skal de komme fra. Vi har nok det lammeste hold i årevis - tak Jesper Hansen.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Ifølge den lokale stiller OB sådan her:

                                Desler - KEP - Tingager - JBL

                                Thrane - Izunna - Tverskov - Jönsson

                                Festersen - AK

                                Jeg har svært ved at se, hvad den midtbane skal bringe med sig. Intet offensivt i hvert fald. Men der bliver måske også brug for noget defensiv tyngde, for Silkeborgs seks forreste ser da uhyggelige ud i forhold til vores papirtynde hold.

                                Robert Skov - Ibrahim Moro - Mikkel Vendelbo - Emil Scheel

                                Skhirtladze - Helenius

                                Jeg byttede satanedme gerne hold med Silkeborg. Det er dybt pinligt, at vi er kommet dertil, men jeg forstår godt, at de er ved at få tur i den med det hold. Det er bare godt sammensat - sandsynligvis for et budget halvt så stor som OB's.

                                SUK! Vi har verdens dårligste sportsdirektør. Skrid med dig, Jammerlige Jesper.
                                Suk .. Dybt suk ! Både Thrane , Izunna og Jønsson
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X