Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB 28/10

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg skal til Odense denne weekend, så jeg satser stærkt på at tage direkte til Silkeborg først. Er der nogen som ved om man kan tage en sportstaske med ind på tribunen, eller er der nogen som kommer i bil/bus, hvor man kan opbevare sine ting imens kampen er i gang?

Jeg er så pisse hamrende nervøs for denne kamp! Får sgu kvalme når jeg tænker for meget på den. :-D

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      En lille skjult sviner fra Festersen igen?

http://www.ob.dk/artikel/vi-skal-vise-format.aspx
      Det er vel fair nok at manden forsvarer sig :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Tipsbladet tipper os til at tabe kampen.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...keborg-if-ob-0

Jeg trøster mig selv med at 8 ud af 10 gange tager de fejl.
        Til gengæld har OB tabt 9 ud af de sidste 11 kampe, så mon ikke den statistik er opvejet?
        Udover sejren mod AGF, så lykkedes det jo også at slå Vejle i pokalen (selvom det snart er så længe siden, at alle har glemt det)

Comment

Tipsbladet tipper os til at tabe kampen.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...keborg-if-ob-0

Jeg trøster mig selv med at 8 ud af 10 gange tager de fejl.
          Men denne gang lyder det jo ikke usandsynligt ... bortset fra det er jeg enig i, at deres analyser ikke er så skarpe og velfunderede som de burde være, med det navn.

Selv danske spil har Silkeborg som favorit.

Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det er vel fair nok at manden forsvarer sig :).
            Jo bestemt :). Ville dog hellere se spillernes modsvar på banen istedet for tomme ord i pressen

Comment

Jo bestemt :). Ville dog hellere se spillernes modsvar på banen istedet for tomme ord i pressen
              Der er vi sikker alle enig, inkluderet Fester selv. Han skrev ja helt klar at det er spilleres opgave at give absolut alt de har på banen.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Edmundsson er åbenbart skadet.
                Det er sådan cirka den eneste der kan bare lidt offensivt, fra midten.

Jeg er ikke fan.

Comment

Jeg skal til Odense denne weekend, så jeg satser stærkt på at tage direkte til Silkeborg først. Er der nogen som ved om man kan tage en sportstaske med ind på tribunen, eller er der nogen som kommer i bil/bus, hvor man kan opbevare sine ting imens kampen er i gang?

Jeg er så pisse hamrende nervøs for denne kamp! Får sgu kvalme når jeg tænker for meget på den. :-D

Du kan sagtens have en sportstaske med ind eller lignende. Bare vær indstillet på den bliver tjekket.

Hvis det interessere dig kan jeg høre ad om du kan køre med os til Silkeborg, vi er en bus med nogle enkelte ledige sæder endnu .

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                    Du kan sagtens have en sportstaske med ind eller lignende. Bare vær indstillet på den bliver tjekket.

Hvis det interessere dig kan jeg høre ad om du kan køre med os til Silkeborg, vi er en bus med nogle enkelte ledige sæder endnu .
                    Håber i giver den max gas i morgen i støtte til drengene

Comment

Ved ikke om det har været vendt, men JJT er med i bruttotruppen igen.

http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...org-26571.aspx

Havde næsten glemt ham midt i al det lort, der når os til issen.

Comment

ved ikke om der har været linket til den, ikke det helt vilde der kommer frem - dog nævnes det at joan er tvivlsom - så det kan blive en ret decimeret trup. Og så kommer der nogle stikpiller ud mellem sidebene, bla bliver der, lettere sarkastisk sagt at man nærmest ikke må nævne miraklet i madrid mere da det lægger pres på spillertruppen (den syntes jeg sgu var meget god - og desværre ret rammende)

- og så er abildstrup da godt nok ikke nogen skærmtrold...

http://www.fyens.dk/Abildtrup--Rasmu...rtikel/3092768

Comment

Håber i giver den max gas i morgen i støtte til drengene
                          Vi gør vores, det kan du være sikker på :)

Comment

Grytebust

Desler KEP Tingager JBL
                            Thrane Izu Tverskov Jönsson
                            Fester AK
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Grytebust

Desler KEP Tingager JBL
                              Thrane Izu Tverskov Jönsson
                              Fester AK
                              Håber ikke det bliver opstillingen .

1 . Izunna skal væk og bør ikke bruges mere .

2 . Tingager har for stor en fejlrate til at være starter i så vigtig en kamp .

3 . Jønsson på kant er så rigelig bevist som dødfødt .

4 . Desler skal ikke spilde tiden på hb .

5 . Thrane bør på ingen parametre komme før Greve i start 11'eren .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Håber ikke det bliver opstillingen .

1 . Izunna skal væk og bør ikke bruges mere .

2 . Tingager har for stor en fejlrate til at være starter i så vigtig en kamp .

3 . Jønsson på kant er så rigelig bevist som dødfødt .

4 . Desler skal ikke spilde tiden på hb .

5 . Thrane bør på ingen parametre komme før Greve i start 11'eren .
                                Enig i det hele. Mht nr 5.. Tror at Greve er skadet

Comment

Working...
                                X