Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er os, der har brug for ledelsen lige nu, ikke omvendt. Ledelsen svigter gang på gang sit ansvar, de er ved at smadre OB fuldstændigt indefra. Jeg vil næsten påstår, at OB ikke længere har en klubidentitet, den har ikke en kobling mellem fans og klub, der er ingen forståelse hos ledelse og sponsorer af, hvad det vil sige, at drive en fodboldklub. Det hele går op i sponsornetværk og købmandstænkning. Jesper Hansen helt ufatteligt arrogante og stupide optræden, er simpelthen et symbol på det totalt forfald OB er i. Jeg er i tvivl om, hvorvidt det overhovedet er min klub længere, eller om det bare er en tom organisation, der har til formål at opbygge nogle helt andre typer forretninger, blot et middel til et helt andet mål. Kommunikationen er en katastrofe, og det er lige nu med til, at skabe meget meget store grøfter mellem OBs interessenter.

    Vi er på vej ud over afgrunden

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Det er os, der har brug for ledelsen lige nu, ikke omvendt. Ledelsen svigter gang på gang sit ansvar, de er ved at smadre OB fuldstændigt indefra. Jeg vil næsten påstår, at OB ikke længere har en klubidentitet, den har ikke en kobling mellem fans og klub, der er ingen forståelse hos ledelse og sponsorer af, hvad det vil sige, at drive en fodboldklub. Det hele går op i sponsornetværk og købmandstænkning. Jesper Hansen helt ufatteligt arrogante og stupide optræden, er simpelthen et symbol på det totalt forfald OB er i. Jeg er i tvivl om, hvorvidt det overhovedet er min klub længere, eller om det bare er en tom organisation, der har til formål at opbygge nogle helt andre typer forretninger, blot et middel til et helt andet mål. Kommunikationen er en katastrofe, og det er lige nu med til, at skabe meget meget store grøfter mellem OBs interessenter.

      Vi er på vej ud over afgrunden
      Jeg er ikke uenig.

      Jeg frygter for OBs fremtid, som jeg aldrig gjorde det under Poul Hansen eller Troels. Sjælen i klubben er døende. OB er en joke i Odense, fordi de altid siger ét og gør noget andet, og ikke kan bakke det op med nogen form for succes.

      Vi gamle røvhuller skal nok blive hængende i større eller mindre grad, men hvis jeg var 17 år gammel i Odense lige nu, og alle grinede af OB, og alle mine venner holdt med FCK, hvor stor er chancen så for, at jeg bliver fan?

      Og hvis jeg endelig, mod alle odds, blev fan, og tog på stadion og sang og dansede, og en af mine venner trak et romerlys, og jeg fik karantæne fordi jeg ikke ville stikke ham, ville jeg så komme tilbage?

      De er i krig mod alle. De andre klubber der overhaler dem. Deres egen inkompetence. Deres egne fans. Deres egen fanklub.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Der skal noget mere drastisk til for at ruske op i pressen. Desværre tror jeg ikke fans aktioner vil virkelig mm vi kommer i TV/stiften. JH eller os virker måske bedst hvis 1.000 af os står uden for Stadion til en kamp. Jeg ved godt, at det ikke giver holdet maks opbakning, men det er så en omkostning vi må tage i sagens tjeneste.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Man kunne måske tolke det sådan, at det var på længere sigt?

          Uanset hvad, så synes jeg sgu ikke, at det er tidspunktet at begynde at slås internt om hvem der sagde hvad hvornår. Der er vel for fanden ikke nogen der kan klage over, at der er fans der stadig bakker op i en af de mest kritiske perioder i klubbens nyere historie.
          Tror ikke der er nogle der klager over at der kommer fans og bakker holdet op ;-) ..

          Men man kan godt syntes det klinger hult at stille op med et banner med JH el os og så efterfølgende sige , Nårh ja det er altså engang i fremtiden vi bliver væk i protest hvis tilstanden i klubben ikke forbedres og ledelsen vågner ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Man kunne måske starte med at bliver uden for stadion i de første 15 - 30 min og så derefter komme ind og støtte holdet. Og måske lave et bannere hvor man fortæller at man altid vil støtte spillerne, men ikke ledelsen. 😀

            Comment


              Det er klasse folk har idéer. 100%.

              Det eneste jeg kan fortælle er hvad jeg ved, og det er at der sendes ca 120 uoficielle mand til Horsens.

              Hvad der sker ifht eventuelle protester mod Jesper H/ Thorborg eller noget helt andet kan jeg ikke svare på. Men mon ikke der er noget i gære ;)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                Det er klasse folk har idéer. 100%.

                Det eneste jeg kan fortælle er hvad jeg ved, og det er at der sendes ca 120 uoficielle mand til Horsens.

                Hvad der sker ifht eventuelle protester mod Jesper H/ Thorborg eller noget helt andet kan jeg ikke svare på. Men mon ikke der er noget i gære ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                  Det er klasse folk har idéer. 100%.

                  Det eneste jeg kan fortælle er hvad jeg ved, og det er at der sendes ca 120 uoficielle mand til Horsens.

                  Hvad der sker ifht eventuelle protester mod Jesper H/ Thorborg eller noget helt andet kan jeg ikke svare på. Men mon ikke der er noget i gære ;)
                  Hvor finder man informationer om turen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Hvor finder man informationer om turen?

                    Turen er for inviterede..

                    Men vil du gerne støtte OB i Horsens så vil jeg da tro/håbe at de stribede laver en tur :)

                    Comment


                      Der står noget i stiften i dag om 'ambassadørkorpset', der skal være med til at fortælle og udbrede OB's historie på forskellige måder (oplæg, deltagelse på VIP arrangementer, interviews, osv.)

                      Med i ambassadørkorpset er:

                      Allan Hansen
                      Mogens Christiansen
                      Poul Andersen
                      Kim Ziegler
                      Morten Donnerup
                      Leon Hansen
                      Per Pedersen
                      Tommy Møller Nielsen
                      Michael Hemmingsen
                      Ulrik Pedersen
                      Michael Schjønberg
                      Søren Berg
                      Morten Bisgaard
                      Kenneth Møller Pedersen

                      Lars Høgh og Steen Nedergaard er også 'prospects' men forhindret i at deltage qua deres ansættelse i konkurrerende klubber (BIF og FCN).
                      Thomas Helveg overvejer stadig.

                      Comment

                      Working...
                      X