Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den hører måske mere til her..

    Hvad fanden skete der nogensinde med ham SLO'en? Jeg har aldrig set ham, hørt ham, eller hørt om ham.. Kom han nogensinde igang, eller blev han sendt af helvedes til af JH og co.?

    https://youtu.be/O8Pkj637leg

    "Jeg skal være bindeled mellem klub og fans"

    "Hvis fansene har noget klubben skal vide, så er jeg formidleren til klubben, og omvendt".

    Altsåå......

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Den hører måske mere til her..

      Hvad fanden skete der nogensinde med ham SLO'en? Jeg har aldrig set ham, hørt ham, eller hørt om ham.. Kom han nogensinde igang, eller blev han sendt af helvedes til af JH og co.?

      https://youtu.be/O8Pkj637leg

      "Jeg skal være bindeled mellem klub og fans"

      "Hvis fansene har noget klubben skal vide, så er jeg formidleren til klubben, og omvendt".

      Altsåå......
      Han er ikke SLO mere.

      Comment


        Der sendes MANGE uuofficielle til Horsens.

        Drengene skal bakkes op. Uanset hvad .

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
          Der sendes MANGE uuofficielle til Horsens.

          Drengene skal bakkes op. Uanset hvad .
          Det lyder godt

          Comment


            JH og resten af ledelsen tager os fans for givet - det er der ingen tvivl om - som jeg ser det er det eneste vi kan gøre at ramme dem hvor det gør mest ondt - på pengepungen...
            Jeg har ingen løsning eller forslag til hvordan det skal gøres, men "ingen os uden jer" er vejen frem - enten er vi sammen om det ellers sejler i jeres egen sø
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Har de givet nr. 12 til en spiller..?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Har de givet nr. 12 til en spiller..?
                Nej, det er Julius Eskesen, som jo normalt ikke er en del af Superligatruppen, der af en eller anden grund render rundt og træner i nr. 12 på træningslejren. Mere er der såmænd næppe i det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Nej, det er Julius Eskesen, som jo normalt ikke er en del af Superligatruppen, der af en eller anden grund render rundt og træner i nr. 12 på træningslejren. Mere er der såmænd næppe i det
                  Roger that...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                    JH og resten af ledelsen tager os fans for givet - det er der ingen tvivl om - som jeg ser det er det eneste vi kan gøre at ramme dem hvor det gør mest ondt - på pengepungen...
                    Jeg har ingen løsning eller forslag til hvordan det skal gøres, men "ingen os uden jer" er vejen frem - enten er vi sammen om det ellers sejler i jeres egen sø

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                      JH og resten af ledelsen tager os fans for givet - det er der ingen tvivl om - som jeg ser det er det eneste vi kan gøre at ramme dem hvor det gør mest ondt - på pengepungen...
                      Jeg har ingen løsning eller forslag til hvordan det skal gøres, men "ingen os uden jer" er vejen frem - enten er vi sammen om det ellers sejler i jeres egen sø

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                        Der sendes MANGE uuofficielle til Horsens.

                        Drengene skal bakkes op. Uanset hvad .
                        Skal det tolkes derhen at banneret : Jesper Hansen eller os ! Og de medfølgende smædesange var tomme trusler ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Skal det tolkes derhen at banneret : Jesper Hansen eller os ! Og de medfølgende smædesange var tomme trusler ?
                          Hvad jeg kunne forstå så var det med Jesper Hansen eller os, baseret på Odense Stadion, ikke udekampe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Hvad jeg kunne forstå så var det med Jesper Hansen eller os, baseret på Odense Stadion, ikke udekampe.
                            Det giver så 0 mening. Jesper Hansen eller os gælder alle steder og alle tidspunkter. Det banner har også været på tur til udekampe.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det giver så 0 mening. Jesper Hansen eller os gælder alle steder og alle tidspunkter. Det banner har også været på tur til udekampe.

                              MvH ChrisOB
                              Det var kun hvad jeg forstod, det er ikke mig der står bag eller er en del af det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Skal det tolkes derhen at banneret : Jesper Hansen eller os ! Og de medfølgende smædesange var tomme trusler ?
                                Man kunne måske tolke det sådan, at det var på længere sigt?

                                Uanset hvad, så synes jeg sgu ikke, at det er tidspunktet at begynde at slås internt om hvem der sagde hvad hvornår. Der er vel for fanden ikke nogen der kan klage over, at der er fans der stadig bakker op i en af de mest kritiske perioder i klubbens nyere historie.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X