Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er på den ene side fedt at de prøver at banke liv i fanscenen og stabler ekstre støtte på benene , men på den anden side frygter jeg at vores håbløse ledelse er så naive at de tager det som en opbakning til deres arbejde med procjekt evig tålmodighed . Det vil kunne få os til at ligne 200 Ratata'er som underbegavet sidder og logrer med halen .

    Min klub kommer aldrig på fode igen med JH som sportsdirektør , så derfor så jeg hellere vi stod sammen om at signalere at den kræftsvulst der gør min klub syg skal fjernes , hvorefter vi så kunne genoptage arbejdet med at vise støtte til klubben og spillerne .
    ja det kunne være fedt med en enkel kamp med en total boykort, for at give udtryk for utilfredsheden med ledelsen, og i de efterfølgende kampe bakke spillerne op.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
      Grundet vejret er træningen igen i ådalen
      Beklager jeg skrev Ådalen , jeg mente selvfølgelig Ringen på dyreskue pladsen, det er ikke sådan når man lige er vågnet

      Comment


        Var der nogen som overværede træningen, som kan fortælle lidt?

        Comment


          Kort resume.
          Da jeg kom så jeg Greve trisse rundt om banen med en fysisk træner. Han var slet ikke med i træningen. Fester trænede alene med Tonny.
          Efter en kort opvarmning blev truppen delt i 2 hold til spil på stor bane.
          Lund KEP Jeppe Barret
          Joan Nana Mo Desler
          Ak Jønson
          (Ligner starteren mod FCK)

          Herefter blev der spillet en del hvor Kent af og til fløjtede af og instruerede. Til tider så det OK ud og andre gange synes jeg det så lidt tungt ud.

          Jeppe udgik fra spillet og byttede Fester, så Jeppe trænede med Tonny. Kunne godt ligne Jeppe er tvivlsom til i morgen desværre. Tingager overtog Jeppes plads på A holdet og Thomas Mikkelsen måtte ned og agere midtstopper med Hassan på B holdet.

          I øvrigt en fornøjelse at opleve Tonny Hermansen. Sikke et energibundt og humørbombe. Dejligt at opleve.

          Efter spillet på stor bane gik de ned og spillede på lille bane. Her noterede jeg Desler, Jønson og Nana om målscorer.

          Det hele blev afsluttet med et fælles billede med de fans som havde trodset kulde og regn.

          Der var både stor koncentration samt smil på læben. Synes det var en fin træning at overvære.

          I skriver/spørger bare, hvis I ønsker yderligere.

          Er selv fra KBH og værdsætter selv træningsrapporterrne, så dejligt at kunne give lidt igen for en gang skyld. :)

          Forza OB

          Comment


            Hvis vi fjerner fokus på JH og KN i et øjeblik, skal vi så ikke spekulere i hvordan vi hjælper holdet frem mod kampen i Silkeborg?

            Er der nogen som har nogle forslag. Jeg selv kunne være interesseret i at lave noget arrangement ala gamle dage, hvor officielle og uofficielle mødtes til sidste træning inden kampdag, og sang for spillerne under hele træningen?

            Kan vi ikke gøre noget for vores spillere? Give humøret et nyk op!?

            Jeg er selv i Odense onsdag og torsdag, og vil derfor gerne udnytte min hjemkomst til at dele lidt kærlighed ud til vores spillere, som i jo sidste ende er dem som skal give os pointene. Jeg tror de har brug for mere positiv energi fra os fans.

            Er der nogen som kunne være intereseret i at stable noget på benene. Jeg hjælper meget gerne med alt, men jeg tror nogle som PB crew har lidt mere opbakning end jeg.

            Comment


              The Province Boys har til aften givet et åbent brev til spillertruppen.

              Brevet blev skrevet inden kampen mod FCK.

              Desuden er flere af spillerne blevet informeret om at der vil blive kørt hårdt mod ledelsen i den næste lange periode men at vi har deres ryg så længe der vil være ild i øjnene på dem på banen. Vi er i PB blevet enige om at selve GEJSTEN i dag var godkendt, for den har i den grad manglet i Randers og vendsyssel.


              Min Pointe er at vi er bag spillerne hele vejen så længe der er Gejst! Når gejsten ikke er til stede vil de høre for det, det ved de.

              Vi forsøger virkelig at gøre hvad vi kan for at vise vores utilfredshed og opbakning samtidig og det kan for nogle godt være svært at forstå, men dem der skal forstå det forstår det er vi sikre på.

              Jeg skriver sådan set bare dette opslag så andre OB fans og interesserede ved hvad der foregår og at i kan lære os bedre at 'kende' da vi som jeg har hørt mange steder udadtil virker som en rigtig lukket gruppering, hvilket vi jo på mange punkter også er :).

              Vh Marco.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                The Province Boys har til aften givet et åbent brev til spillertruppen.

                Brevet blev skrevet inden kampen mod FCK.

                Desuden er flere af spillerne blevet informeret om at der vil blive kørt hårdt mod ledelsen i den næste lange periode men at vi har deres ryg så længe der vil være ild i øjnene på dem på banen. Vi er i PB blevet enige om at selve GEJSTEN i dag var godkendt, for den har i den grad manglet i Randers og vendsyssel.


                Min Pointe er at vi er bag spillerne hele vejen så længe der er Gejst! Når gejsten ikke er til stede vil de høre for det, det ved de.

                Vi forsøger virkelig at gøre hvad vi kan for at vise vores utilfredshed og opbakning samtidig og det kan for nogle godt være svært at forstå, men dem der skal forstå det forstår det er vi sikre på.

                Jeg skriver sådan set bare dette opslag så andre OB fans og interesserede ved hvad der foregår og at i kan lære os bedre at 'kende' da vi som jeg har hørt mange steder udadtil virker som en rigtig lukket gruppering, hvilket vi jo på mange punkter også er :).

                Vh Marco.
                Det er altid dejligt med lidt kommunikation Marco. Props for det! Hvordan har videregivet dette brev.. til en spiller i truppen, eller har vi gang i et mellemled?

                Har i overvejet noget mht. opbakningen op til fredagens kamp, som man kan deltage i? Fordi det tror jeg sgu de har brug for.. også med tanke på at der kommer nogle vigtige kampe her og nu, som burde øge vores chancer for point.. Jeg synes det er nu at de skal den ekstra opbakningen, hvis ikke på tribunen, så som optakt til kampen.

                Gejsten var bestemt godkendt i dag, synes jeg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Det er altid dejligt med lidt kommunikation Marco. Props for det! Hvordan har videregivet dette brev.. til en spiller i truppen, eller har vi gang i et mellemled?

                  Har i overvejet noget mht. opbakningen op til fredagens kamp, som man kan deltage i? Fordi det tror jeg sgu de har brug for.. også med tanke på at der kommer nogle vigtige kampe her og nu, som burde øge vores chancer for point.. Jeg synes det er nu at de skal den ekstra opbakningen, hvis ikke på tribunen, så som optakt til kampen.

                  Gejsten var bestemt godkendt i dag, synes jeg.

                  Tak :) .

                  Nej det er givet i direkte kontakt til spillerne. Ingen mellemmænd .


                  Det er også en rigtig god idé, problemet som vi ser det lige nu er at vi ikke kan sende ret mange folk til en torsdags træning, grundet arbejde, uddannelse mm. Da mange slet ikke har fri og drengene træner så tidligt, samtidig med der er meget kort til torsdag så bliver det bare svært at samle folk.


                  Mod Lyngby hjemme vil vi tilgændgæld prøve at lave noget inden træningen, det er ihvertfald det der er blevet talt om :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                    Tak :) .

                    Nej det er givet i direkte kontakt til spillerne. Ingen mellemmænd .


                    Det er også en rigtig god idé, problemet som vi ser det lige nu er at vi ikke kan sende ret mange folk til en torsdags træning, grundet arbejde, uddannelse mm. Da mange slet ikke har fri og drengene træner så tidligt, samtidig med der er meget kort til torsdag så bliver det bare svært at samle folk.


                    Mod Lyngby hjemme vil vi tilgændgæld prøve at lave noget inden træningen, det er ihvertfald det der er blevet talt om :)
                    Fedt! Jeg synes også det er et fint budskab at sende til spillerne, at vi vil dem det bedste og vi støtter dem, men der er desværre nogle ting i vores organisation vi er utilfredse med, og derfor også er nødt til at reagere på.

                    Og tak for gennemsigtigheden, det er fedt i lige ørientere folket om hvad i går og laver, fordi i netop til tider er en lukket gruppe, men som laver mange fede tiltag og aktioner, så vi er naturligvis interesseret i at høre om disse ting.

                    Jeg kan godt se problematikken i en tidlig torsdags træning. Arbejde og skole skal selvfølgelig passes, først og fremmest.

                    Kan man se det åbne brev nogen steder eller er det helt udelukket?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                      The Province Boys har til aften givet et åbent brev til spillertruppen.

                      Brevet blev skrevet inden kampen mod FCK.

                      Desuden er flere af spillerne blevet informeret om at der vil blive kørt hårdt mod ledelsen i den næste lange periode men at vi har deres ryg så længe der vil være ild i øjnene på dem på banen. Vi er i PB blevet enige om at selve GEJSTEN i dag var godkendt, for den har i den grad manglet i Randers og vendsyssel.


                      Min Pointe er at vi er bag spillerne hele vejen så længe der er Gejst! Når gejsten ikke er til stede vil de høre for det, det ved de.

                      Vi forsøger virkelig at gøre hvad vi kan for at vise vores utilfredshed og opbakning samtidig og det kan for nogle godt være svært at forstå, men dem der skal forstå det forstår det er vi sikre på.

                      Jeg skriver sådan set bare dette opslag så andre OB fans og interesserede ved hvad der foregår og at i kan lære os bedre at 'kende' da vi som jeg har hørt mange steder udadtil virker som en rigtig lukket gruppering, hvilket vi jo på mange punkter også er :).

                      Vh Marco.
                      klart ... i dag mødte spillerne jo et hold som de ikke føler de burde slå ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        [QUOTE=Plum;101534]klart ... i dag mødte spillerne jo et hold som de ikke føler de burde slå


                        En anden ting, vi har aftalt vi ikke vil diskutere som sådan inde på Debatforum da vi har et liv ved siden af og laver meget mht klubben i hverdagen og kommer med utilfredshed/glæde osv på stadion og i diverse andre sammenhæng, brugeren fungere nu som vores officielle talerør udadtil, vi kommer ikke til at optræde i interviews selvom der op til Især FCK kampen og efter Vendsyssel og Randers har været forespørgseler fra både TV og et par aviser om udtalelser.

                        Province Boys kæmper vores kampe for klubben og dertilhørende ændringer. Når vi har noget vi vil ud med skal vi nok informere om det på Forum.

                        Hvis der er spørgsmål så er man selvfølgelig velkommen til at skrive en Privat besked.

                        Vh The Province Boys 07.
                        Last edited by Marco1887; 23-10-2016, 21:50.

                        Comment


                          [QUOTE=Marco1887;101536]
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          klart ... i dag mødte spillerne jo et hold som de ikke føler de burde slå


                          En anden ting, vi har aftalt vi ikke vil diskutere som sådan inde på Debatforum da vi har et liv ved siden af og laver meget mht klubben i hverdagen og kommer med utilfredshed/glæde osv på stadion og i diverse andre sammenhæng, brugeren fungere nu som vores officielle talerør udadtil, vi kommer ikke til at optræde i interviews selvom der op til Især FCK kampen og efter Vendsyssel og Randers har været forespørgseler fra både TV og et par aviser om udtalelser.

                          Province Boys kæmper vores kampe for klubben og dertilhørende ændringer. Når vi har noget vi vil ud med skal vi nok informere om det på Forum.

                          Hvis der er spørgsmål så er man selvfølgelig velkommen til at skrive en Privat besked.

                          Vh The Province Boys 07.
                          Og respekt for det. I gør det på jeres måde og vi gør det på vores herinde..

                          Vi vil jo det samme i sidste ende.. Succes med vores klub












                          Og af med Jesper Hansen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                            Tak :) .

                            Nej det er givet i direkte kontakt til spillerne. Ingen mellemmænd .


                            Det er også en rigtig god idé, problemet som vi ser det lige nu er at vi ikke kan sende ret mange folk til en torsdags træning, grundet arbejde, uddannelse mm. Da mange slet ikke har fri og drengene træner så tidligt, samtidig med der er meget kort til torsdag så bliver det bare svært at samle folk.


                            Mod Lyngby hjemme vil vi tilgændgæld prøve at lave noget inden træningen, det er ihvertfald det der er blevet talt om :)
                            Kunne det være muligt at lave nogle T-shirt med et stort bogstav på hver som når de stilles rigtigt op dannet teksten : Jesper Hansen eller os ?

                            Både for at videregive budskabet og for at teste om de 20 folk så bliver strippet eller smidt ud af vagterne ..


                            Jeg smider gerne penge i puljen til det
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Kunne det være muligt at lave nogle T-shirt med et stort bogstav på hver som når de stilles rigtigt op dannet teksten : Jesper Hansen eller os ?

                              Både for at videregive budskabet og for at teste om de 20 folk så bliver strippet eller smidt ud af vagterne ..


                              Jeg smider gerne penge i puljen til det
                              Hold kæft hvor ville det være sjovt. 😄 Jeg smider også gerne en skilling i puljen til produktionen. 😄

                              Comment


                                [QUOTE=Marco1887;101536]
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                klart ... i dag mødte spillerne jo et hold som de ikke føler de burde slå


                                En anden ting, vi har aftalt vi ikke vil diskutere som sådan inde på Debatforum da vi har et liv ved siden af og laver meget mht klubben i hverdagen og kommer med utilfredshed/glæde osv på stadion og i diverse andre sammenhæng, brugeren fungere nu som vores officielle talerør udadtil, vi kommer ikke til at optræde i interviews selvom der op til Især FCK kampen og efter Vendsyssel og Randers har været forespørgseler fra både TV og et par aviser om udtalelser.

                                Province Boys kæmper vores kampe for klubben og dertilhørende ændringer. Når vi har noget vi vil ud med skal vi nok informere om det på Forum.

                                Hvis der er spørgsmål så er man selvfølgelig velkommen til at skrive en Privat besked.

                                Vh The Province Boys 07.
                                Kæmpe thumbs up til jer og de andre aktive. I er og har været eneste lyspunkt i en mørk tid. Det er satme sejt at holde ved sådan som sagerne er nu, og I holder røven oppe på os alle sammen lige nu.

                                Comment

                                Working...
                                X