Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Kæmpe thumbs up til jer og de andre aktive. I er og har været eneste lyspunkt i en mørk tid. Det er satme sejt at holde ved sådan som sagerne er nu, og I holder røven oppe på os alle sammen lige nu.
    Enig. Kæmpe indsats i laver for holdet og os fans. Det er beundringsværdigt.

    I burde seriøst overveje at være en mere åben gruppe, så flere folk kunne støde til. I har jeres lille organisation på plads, og det funegerer rigtig godt. De tiltag i laver, dem rykker i på og de bliver udført i livet. Det er flot!

    Men jeg er sikker på at der er en masse inkarneret OB fans som gerne ville støde til, og jeres tiltag m.v. fremstår jo kun endnu stærkere, jo flere i er. Tænk hvis i var 100 mand som stod for det.. Det ville aldrg kunne ignoreres.

    Jeg antager så at i er en gruppe venner som har dannet rammen om PB crew, og derfor også er en anelse lukket. Jeg synes dog i skal overveje det, og i kan jo selv lave rammerne for optagelse, og pointere at det der udmeldes fra den hårde/oprindelig gruppe - det er vejen frem og det er sådan i gør..

    Comment


      Tak for de rosende ord.

      Forslag og idéer er noteret :)

      Comment


        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tor-diskussion
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
          Tak for de rosende ord.

          Forslag og idéer er noteret :)
          Nogle nye tiltag i støbeskeen ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Skal der snart handling bag ordene :

            Jesper Hansen eller os !
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Skal der snart handling bag ordene :

              Jesper Hansen eller os !
              Uhhhh det lyder som en god idé. Men rent praktisk er jeg allerede igang ligesom dig.. Boycutter alt økonomisk hvad der har med OB,OSE og Thorborg at gøre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Uhhhh det lyder som en god idé. Men rent praktisk er jeg allerede igang ligesom dig.. Boycutter alt økonomisk hvad der har med OB,OSE og Thorborg at gøre
                Det kan jo starte med et tomt stemningsområde hvor vi sætter os yd til siden og foretager os intet , som et forvarsel til ledelsen ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det kan jo starte med et tomt stemningsområde hvor vi sætter os yd til siden og foretager os intet , som et forvarsel til ledelsen ?
                  Det er de da totalt ligeglade med. Deres ego'er er vigtigere.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Det er de da totalt ligeglade med. Deres ego'er er vigtigere.

                    MvH ChrisOB
                    Ja måske , ville nu også hellere vi kunne arrangere et tomt stadion
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det kan jo starte med et tomt stemningsområde hvor vi sætter os yd til siden og foretager os intet , som et forvarsel til ledelsen ?
                      Jeg synes man skal hjælpe holdet i stedet. De har brug for fansene.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Jeg synes man skal hjælpe holdet i stedet. De har brug for fansene.

                        Det kniber lidt for JH og resten af ledelsen at vise det
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Jeg synes man skal hjælpe holdet i stedet. De har brug for fansene.
                          Ja fansne skal gøre noget ekstra i svære tider men ledelsen behøver ikke.. Vi skal bare følge strømmen som blinde får

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Jeg synes man skal hjælpe holdet i stedet. De har brug for fansene.
                            Ikke at jeg ikke er enig, men jeg synes altså ikke den, trods alt, flotte støtte, som vi gav dem i efteråret ikke rigtigt viste, at de har "brug" for os. Either way scorede de ikke mange mål. Either way spillede de bolden monotont rundt og brændte de få chancer, der blev skabt. Hvad de har brug for er bedre ledelse.

                            Du kan ikke blive ved med at bede drænede fans at hive sig selv op med hårrødderne, når dem der tegner klubben ikke anser os for andet end kunder, og gør grin med vores intelligens med deres konstante og forkvaklede meldinger om truppen og klubbens tilstand.

                            Alle mennesker har et breaking point - og det er ved at blive nået.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Er vi ikke forbi "vi tror på jer drenge"? Hvad med en sjov aktion med inspiration fra udlandet? Eller at dele røde trøjer ud foran stadion og lave et banner: "Husk Vejle Boldklub"?
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Er vi ikke forbi "vi tror på jer drenge"? Hvad med en sjov aktion med inspiration fra udlandet? Eller at dele røde trøjer ud foran stadion og lave et banner: "Husk Vejle Boldklub"?
                                Men det er jo det, vi ikke gør (endnu).
                                Den med Vejle er god.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X