Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Operation motivation pt 2. - Sammen for OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEfter den fremragende indsats mig AGF er der så nogle ideer i fangruperingerne til at forsætte med arbejdet mod en bedre stemning , og er der håb for at OB vil komme ind i kampen og prøve at nå bedre ud til fansene ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEfter den fremragende indsats mod AGF er der så nogle ideer i fangruperingerne til at forsætte med arbejdet mod en bedre stemning , og er der håb for at OB vil komme ind i kampen og prøve at nå bedre ud til fansene ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæggodt spørgsmål. Men tror desværre for at stemningen skal vare ved at OB vinder og kommer opad igen. :(
Og i den situation vi er i pt. så tror jeg vi skal tage en kamp ad gangen ( i dette tilfælde hjemmekamp).
Men det kræver self at vi vinder imellem hjemmekampene også.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg vil opfordre folk til at tage turen til vendsyssel/Hjørring på onsdag, er dog godt klar over vi uofficielle med 99% sandsynlighed bliver de eneste deroppe medmindre vi har nogle OB'ere bosiddende i nærheden....
Hvis man er forhindret så vil jeg opfordre til man møder op på søndag hjemme mod fck og ligeledes til den afsluttende træning lørdag..
Så få røven op af sofaen og støt drengene selvom det er latterligt hårdt for tiden.
Comment
Comment