Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Nej, heldigvis for det da. :-) Men jeg kan ikke se alternativet.. Vi som fans kan ikke forvente mere.
    Det er jo sådan noget der kommer over tid og ikke p.b.a. af en enkelt hændelse ... eller det er i hvert fald kun en lille sten.
    Det der mangler er vel folk med lyst til at gå aktivt ind og være stemningsskabere ... eller nok af dem.
    Jeg er ikke selv en potentiel sådan, men har da bemærket, fra sidelinjen ... at det ser pauvert ud.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det er jo sådan noget der kommer over tid og ikke p.b.a. af en enkelt hændelse ... eller det er i hvert fald kun en lille sten.
      Det der mangler er vel folk med lyst til at gå aktivt ind og være stemningsskabere ... eller nok af dem.
      Jeg er ikke selv en potentiel sådan, men har da bemærket, fra sidelinjen ... at det ser pauvert ud.
      Bestemt ikke, men det siger jeg heller ikke. En enkelt kamp, en enkelt begivenhed vil ikke gøre det. Derfor siger jeg også, at det kræver nok at holdet præstere og en længere periode, måske endda en hel årrække. Det viser historien desværre, at opbakningen for alvor først bliver udfordrende ift. andre hold, når det går os godt.

      Jeg vil dog til dags dato påstå, at når vi har fuld opbakning, så er der ingen hold der rører os udover Brøndby og FCK, som vi ikke vil komme i nærheden af, og aldrig kommer til det, når de har deres maksimale styrke. Det lever jeg også fint med, men vi skal være bedre end FCM, AAB og AGF. Den dag skal også nok komme igen.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
        Kære medfans,

        Krise beskriver vældig godt den tilstand, som vores hjerteklub i skrivende stund, befinder sig i.
        Denne onde spiral, kan hverken klubben eller spillerne bryde alene; de har brug for din og min hjælp mere end nogensinde før; Sammen vil og skal vi bekæmpe dette onde, der tungt hænger over Odense.

        Derfor opfordres alle OB fans, til at troppe op på STIFTEN på fredag imod AGF, og skabe en stemning der løfter holdet til hårdt tiltrængt sejr. Det er lige meget om du er ny-, gammel- eller aktiv stemningsskaber; dette skal ses som en appel til ALLE.

        Så medmindre at du i forvejen er en fast bestanddel af stemningsområdet, så forlad din vanlige plads på stadion, ta’ din sidemand/dame under armen, og søg mod STIFTEN, og lad os sammen få STIFTEN til at gynge i 90 min. som i de glade sølvdage og hjælpe holdet til sejr!

        For en god ordens skyld, vil jeg gerne give credit til ”Limefrugten” på OB’s debatforum, for at komme på denne fremragende idé, tråden kan ses her:
        http://forum.ob.dk/showthread.php?12...GF-en-mulighed

        Husk at få inviteret alle OB fans i din omgangskreds til denne begivenhed.

        Jeg håber at se rigtig mange på STIFTEN på fredag; der er brug for alle – Sammen finder vi vej igennem mørket!

        Begivenheden kan findes på Facebook som hedder Operation motivation pt2 - sammen for OB*

        I forlængelse af det kan jeg afsløre en begivenhed mere et par timer før kick off. Information følger.
        Hvor er det et perfekt initiativ. Bliver bare i mega godt humør af at læse sådan noget.

        Det er lang tid siden jeg har glædet mig så meget til at komme på stadion. Det kan mærkes helt ned i maven. Og det er fedt:)

        Comment


          #49
          Jeg er 100% overbevist om at det kommer til at blive en stemning på stiften der ikke er set i årevis.

          Det bliver en kamp hvor vi alle skal yde max.

          Jeg ved PB synger og opfordre alle til at synge i 90 minutter, vi er nød til at få vores Scene tilbage på Landkortet og det kan kun lade sig gør når vi gør det sammen.

          Men igen jeg er overbevist, det her bliver en god dag !

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
            JA i skrivende stund er det 288 der har trykket deltager og 228 interesserede . Dertil skal regnes de ca 100 U spillere
            Fedt tak. Fik du svar tilbage fra Leif Rasmussen?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fedt tak. Fik du svar tilbage fra Leif Rasmussen?
              Nej Leif har desværre ikke svaret mig endnu.
              Men jeg ved der kommer artikel/opråb I fyens stiftende hvor der opfordres til at folk møder op på fredag,. Jeg ved ikk om det kommer op i morgen eller torsdag.

              Vh Marco.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                Nej Leif har desværre ikke svaret mig endnu.
                Men jeg ved der kommer artikel/opråb I fyens stiftende hvor der opfordres til at folk møder op på fredag,. Jeg ved ikk om det kommer op i morgen eller torsdag.

                Vh Marco.
                Okay

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                  Nej Leif har desværre ikke svaret mig endnu.
                  Men jeg ved der kommer artikel/opråb I fyens stiftende hvor der opfordres til at folk møder op på fredag,. Jeg ved ikk om det kommer op i morgen eller torsdag.

                  Vh Marco.
                  Stærkt arbejde Marco. Respekt!

                  Comment


                    #54
                    Så er der nyt under solen.

                    Hej alle,

                    Til at starte med, vil jeg gerne udtrykke min store begejstring, for opbakningen til dette tiltag. Der er ingen tvivl om, at vi er stærkest, når vi står sammen.

                    Operation Motivation stopper ikke ved dette ene tiltag, men omfatter yderligere to.

                    Næste skridt henimod at få vendt skuden og få fyldt drengene på banen med selvtillid, går ud på følgende:

                    På fredag klokken 16:15, mødes vi alle foran VIP bygningen, hvor vi tager imod spillerne, med opildnende og motiverende tilråb, sang og skulderklap.

                    Spillerne møder ind imellem 16:20 og 16:45.
                    Derfor er det vigtigt, at alle senest møder op 16:15, så vi står parat, når den første spiller ankommer.

                    Du må meget gerne medbringe flag og andet der kan være medvirkende til en god og positiv stemning.

                    Vi arrangører, håber at se rigtig mange stribede fans til dette arrangement, så vi sammen kan få tændt gnisten i spillerne.

                    Få spredt og delt budskabet.
                    SAMMEN FOR OB!

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                      Så er der nyt under solen.

                      Hej alle,

                      Til at starte med, vil jeg gerne udtrykke min store begejstring, for opbakningen til dette tiltag. Der er ingen tvivl om, at vi er stærkest, når vi står sammen.

                      Operation Motivation stopper ikke ved dette ene tiltag, men omfatter yderligere to.

                      Næste skridt henimod at få vendt skuden og få fyldt drengene på banen med selvtillid, går ud på følgende:

                      På fredag klokken 16:15, mødes vi alle foran VIP bygningen, hvor vi tager imod spillerne, med opildnende og motiverende tilråb, sang og skulderklap.

                      Spillerne møder ind imellem 16:20 og 16:45.
                      Derfor er det vigtigt, at alle senest møder op 16:15, så vi står parat, når den første spiller ankommer.

                      Du må meget gerne medbringe flag og andet der kan være medvirkende til en god og positiv stemning.

                      Vi arrangører, håber at se rigtig mange stribede fans til dette arrangement, så vi sammen kan få tændt gnisten i spillerne.

                      Få spredt og delt budskabet.
                      SAMMEN FOR OB!
                      Hvor er det stærkt.

                      Jeg er der kl 16.00 i min favorit trøje
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Hvor er det stærkt.

                        Jeg er der kl 16.00 i min favorit trøje
                        Stærtk ����. Det bliver en god dag.


                        Der er yderligere overraskelser i ærmet, jeg må desværre ikke røbe noget, det kan også være klubben melder det ud selv, det kunne jeg godt forstille mig.

                        Der er også lidt mere i ærmet endnu. Meget kan man sige om OB, men klubben og folk i omkring den har vist sig at være UTROLIGT samarbejdsvillige :).

                        Comment


                          #57
                          Så ramte det også hjemmesiden ob.dk

                          http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-trupp...an-tiltag.aspx

                          Comment


                            #58
                            Jeg har hørt Wasim El-Banna kommer og skriver autografer ��

                            Comment


                              #59
                              Hvis ikke i selv har læst det inde i OB.DK så er spillerne som ikke et udtaget i truppen, kommer op på stiften og står !

                              Comment


                                #60
                                Håber virkeligt, at mange støtter op omkring det her, og der bliver fyldt godt op på tribunerne i morgen. Klubben og spillerne har reageret helt fantastisk på det (IMO), hvilket bør motivere endnu mere til en fantastisk dag i morgen. Jeg glæder mig i hvert fald helt vildt!!

                                Comment

                                Working...
                                X