Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    De ser glade ud, og det ligner de hygger sig. Fedt de stiller sig op, fordi hold nu kæft hvor må der være mange fulde mennesker, som lukker fulde-mundlort ud, og de kan ikke gøre andet end at lytte til det, og frembringe et smil. Godt jeg ikke er fodboldspiller, haha.

Men respekt for at de gør det. Det er sgu fedt.
    Tænkte det samme

Comment

Alt for fed stemning i går! Håber stemningen bliver mindst lige så god i de kommende hjemmekampe

Comment

Billeder fra i fredags

http://www.ob.dk/artikel/klubben-til...or-holdet.aspx

Comment

Så røg skægget

http://www.fyens.dk/sport/Endelig-va...rtikel/3081520

Comment

Efter den fremragende indsats mod AGF er der så nogle ideer i fangruperingerne til at forsætte med arbejdet mod en bedre stemning , og er der håb for at OB vil komme ind i kampen og prøve at nå bedre ud til fansene ?
            Last edited by Magge; 04-10-2016, 11:42.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Efter den fremragende indsats mig AGF er der så nogle ideer i fangruperingerne til at forsætte med arbejdet mod en bedre stemning , og er der håb for at OB vil komme ind i kampen og prøve at nå bedre ud til fansene ?
              Der er nogle ting under opsejling, jeg skal nok melde noget ud når det konkret er fastlsgt, hvad det kommer til at være.

Comment

Efter den fremragende indsats mod AGF er der så nogle ideer i fangruperingerne til at forsætte med arbejdet mod en bedre stemning , og er der håb for at OB vil komme ind i kampen og prøve at nå bedre ud til fansene ?
                godt spørgsmål. Men tror desværre for at stemningen skal vare ved at OB vinder og kommer opad igen. :(

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  godt spørgsmål. Men tror desværre for at stemningen skal vare ved at OB vinder og kommer opad igen. :(
                  En sejr over Randers efter landkamp pausen, så kan det bliver godt igen mod FCK.

Og i den situation vi er i pt. så tror jeg vi skal tage en kamp ad gangen ( i dette tilfælde hjemmekamp).
                  Men det kræver self at vi vinder imellem hjemmekampene også.

Comment

http://www.thisisodense.dk/da/2342/ob-fck

Comment

Spillertruppen invitere til åben træning

https://www.facebook.com/events/1862964270614108/

Comment

:-)
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Spillertruppen invitere til åben træning

https://www.facebook.com/events/1862964270614108/
                          Det lyder meget fint og rosenrødt , men jeg så hellere Thorborg og JH inviterede til åbent debatmøde med fansene .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Det lyder meget fint og rosenrødt , men jeg så hellere Thorborg og JH inviterede til åbent debatmøde med fansene .
                            Ja, og med tanke på at hver træning stort set er åbne, så kan jeg virkelig ikke forestille mig at der kommer ret mange.. 20?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Ja, og med tanke på at hver træning stort set er åbne, så kan jeg virkelig ikke forestille mig at der kommer ret mange.. 20?
                              Netop :-). Men det lyder fint og så kan OB melde ud at de prøver at nå ud til sine fans ...
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg vil opfordre folk til at tage turen til vendsyssel/Hjørring på onsdag, er dog godt klar over vi uofficielle med 99% sandsynlighed bliver de eneste deroppe medmindre vi har nogle OB'ere bosiddende i nærheden....

Hvis man er forhindret så vil jeg opfordre til man møder op på søndag hjemme mod fck og ligeledes til den afsluttende træning lørdag..

Så få røven op af sofaen og støt drengene selvom det er latterligt hårdt for tiden.

Comment

Working...
                                X