Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
    Det er med Kæmpe respekt og Stolthed jeg vil poste det som vores U-Træner Anders Skjodemose lige har skrevet til Begivenheden på fredag, han skriver således "Vi har i Talentafdelingen valgt ikke at træne på fredag og tropper istedet op på Stiften/Nordea med over 100 talentspillere fra U12 til U19 alle iført OB trøjer.
    VI ER OB - lad os sammen kæmpe for de 3 point".


    Hvis det ikke er at stå sammen om klubben så ved jeg Kraftedme ikke hvad det er 💪💪💪
    Det dér er noget af det mest fantastiske, jeg har læst i lang, lang tid. Hvilket fantastisk initiativ.



    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Respekt!
      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
      Det er med Kæmpe respekt og Stolthed jeg vil poste det som vores U-Træner Anders Skjodemose lige har skrevet til Begivenheden på fredag, han skriver således "Vi har i Talentafdelingen valgt ikke at træne på fredag og tropper istedet op på Stiften/Nordea med over 100 talentspillere fra U12 til U19 alle iført OB trøjer.
      VI ER OB - lad os sammen kæmpe for de 3 point".


      Hvis det ikke er at stå sammen om klubben så ved jeg Kraftedme ikke hvad det er 💪💪💪

      Comment


        #33
        Kan man håbe dette kan være startskuddet til en operation genopliv fanscenen i Odense ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Kan man håbe dette kan være startskuddet til en operation genopliv fanscenen i Odense ?
          Håb er der vel altid

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Kan man håbe dette kan være startskuddet til en operation genopliv fanscenen i Odense ?

            Det håber vi meget på, men nu må vi se hvad der sker, jeg er hverken optimist eller pessimist, men håbet lever.
            Jeg forventer det ikke, for vi alle er jovel blevet skuffet flere gange

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
              Det håber vi meget på, men nu må vi se hvad der sker, jeg er hverken optimist eller pessimist, men håbet lever.
              Jeg forventer det ikke, for vi alle er jovel blevet skuffet flere gange
              Giver du løbende meldinger om tilmelding og interesserede fra Facebook? Bruger ikke selv FB

              Comment


                #37
                OB og McD går med i operationen

                http://www.ob.dk/artikel/mcdonalds-g...il-ob-agf.aspx

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Tror på at det bliver en stjernestunde på Stiften og for fanscenen og er stolt at have del i det.
                  Man skal ja have noget at fortælle sine børnebørn i fremtiden....
                  Ja, så kan du fortælle at du var der da det hele vendte, for håber virkelig det gør det.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Giver du løbende meldinger om tilmelding og interesserede fra Facebook? Bruger ikke selv FB
                    JA i skrivende stund er det 288 der har trykket deltager og 228 interesserede . Dertil skal regnes de ca 100 U spillere

                    Comment


                      #40
                      Det bliver da noget af en fredag - http://www.ob.dk/artikel/kaempe-trib...en-ob-agf.aspx

                      Fede initiativer af alle involverede. Stærkt!
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        #41
                        Jeg glæder mig til at se hvordan foæk tager imod alle de gode initiativer der er blevet gjort over de seneste dage - kommer folk ikke, og stiger stemningsniveauet ikke en smule mere, så er projekt OB fanscene dødt. Så kan det ikke lade sig gøre før vi ender i toppen af ligaen, og gerne flere år i træk. Jeg spændt, og håber på en masse opbakning. Jeg glæder mig som et lille barn, og vi er en masse fra København som tager turen.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Jeg glæder mig til at se hvordan foæk tager imod alle de gode initiativer der er blevet gjort over de seneste dage - kommer folk ikke, og stiger stemningsniveauet ikke en smule mere, så er projekt OB fanscene dødt. Så kan det ikke lade sig gøre før vi ender i toppen af ligaen, og gerne flere år i træk. Jeg spændt, og håber på en masse opbakning. Jeg glæder mig som et lille barn, og vi er en masse fra København som tager turen.
                          Det bestemmer du jo ikke, om det projekt er dødt eller ej ... heldigvis :D
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #43
                            Rigtigt fedt at de ungdomshold kommer med på Stiften! Kommer der også spillere fra 1. hold, som er ikke med i truppen for kampen? Det ville være helt fantastisk.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                              Det bliver da noget af en fredag - http://www.ob.dk/artikel/kaempe-trib...en-ob-agf.aspx

                              Fede initiativer af alle involverede. Stærkt!
                              Det glæder mig helt enormt, at også klubben går ind i det og bakker op om det, samtidig med at de spæder lidt til med billige øl og musik.

                              Jeg håber rigtigt meget, at jeg får mulighed for at lege med også, men det bliver tidsmæssigt lige på et hængende hår, må jeg erkende.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Det bestemmer du jo ikke, om det projekt er dødt eller ej ... heldigvis :D
                                Nej, heldigvis for det da. :-) Men jeg kan ikke se alternativet.. Vi som fans kan ikke forvente mere.

                                Comment

                                Working...
                                X