Jeg fucking vidste bare, at Jønsson ville blive en skodsigning. Han er lige så pivringe som han var i AaB.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016
Collapse
X
-
Min kone og 5 årlige søn er lige kommet hjem. Knægten ser at det står 1-0 og spørger om det er det rigtige hold der har scoret .... Jeg mumler "nej ... Det er det sjældent" .. Han spørger hvorfor og hvad skal man så sige ... "Fars hold er ikke så gode" ... Og han spørger om hvorfor jeg så holder med dem .... Noget med det lokale hold og loyalitet og han spørger så om han også skal holde med dem ...
Jeg overvejer af ren barmhjertighed at sige nej. Vi bor i Vanløse ikke mange hundrede metre fra FCK' træningsbaner og nogen vil sige tæt på Vestegnen ... Hvor meget må man straffe sit barn for egne bristede håb .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHar en klar idé om, at Zlatan vil være super dårlig, hvis han kom til OB
MvT
;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg fucking vidste bare, at Jønsson ville blive en skodsigning. Han er lige så pivringe som han var i AaB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMin kone og 5 årlige søn er lige kommet hjem. Knægten ser at det står 1-0 og spørger om det er det rigtige hold der har scoret .... Jeg mumler "nej ... Det er det sjældent" .. Han spørger hvorfor og hvad skal man så sige ... "Fars hold er ikke så gode" ... Og han spørger om hvorfor jeg så holder med dem .... Noget med det lokale hold og loyalitet og han spørger så om han også skal holde med dem ...
Jeg overvejer af ren barmhjertighed at sige nej. Vi bor i Vanløse ikke mange hundrede metre fra FCK' træningsbaner og nogen vil sige tæt på Vestegnen ... Hvor meget må man straffe sit barn for egne bristede håb ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment