Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Joan? Yao?
    Joan er træt - Yao er på toppen... hvem så?
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Sgu godt vi ikke har flere midtuge kampe så ..
      Skræmmende ..
      Synes du virkelig? Det er en mand, der har været skadet hele foråret, kommer fra et andet tempo i 1. div, og som samtidig med at skulle vænne sig til tempoet, skal diktere OB's spil og stå for så godt som alt kreativt (uden han endnu helt har niveauet til det). Samtidig har han været afsted til landskampe, da de andre fik et afbræk. Så synes ikke, at der er noget at sige til, hvis batterierne ikke er fuldt opladet.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


        (Superliga.dk)
        Det dér hold får jo kæmpe klø.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Sgu godt vi ikke har flere midtuge kampe så ..
          Skræmmende ..
          Joan er gået fra kronisk småskadet i foråret, til en operation, og til omstilling til fuldtids superligabold i løbet af efteråret.

          Træningsfysiologisk ville jeg være overrasket, hvis han kunne spille fuld tid, på fuld damp, 3 gange på 1 uge, kun et par mdr efter operation.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Ja, og jeg mener den helt seriøst... det eneste i hele verden en fodboldspiller skal koncentrere sig om, er at spille fodbold og restituere. Skader, javel. Men ikke at kunne overkomme at spille tre kampe på en uge - det har jeg ikke synderligt stor respekt for.
            Fair nok. Jeg har så til gengæld ikke særlig stor respekt for din kommentar, som er nedladende og kun tager højde for et øjebliksbilledet i stedet for at se på Joans samlede situation.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Ja, og jeg mener den helt seriøst... det eneste i hele verden en fodboldspiller skal koncentrere sig om, er at spille fodbold og restituere. Skader, javel. Men ikke at kunne overkomme at spille tre kampe på en uge - det har jeg ikke synderligt stor respekt for.
              Helt enig - sgu da grænsende til at være pinligt. Endnu en grund til vi ikke og
              Skal håbe på EL via en 7. plads - vores spillere kan ikke klare det

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                ...og OB ser ud til at være tilbage i en 4-4-2 med Tverskov på midten

                Sten Grytebust - Mikkel Desler, Kenneth Emil Petersen, Frederik Tingager, Oliver Lund - Mathias Greve, Jeppe Tverskov, Izunna Uzochukwu, Rasmus Jönsson - Rasmus Festersen, Yao Dieudonne.
                Tror nu mere det er en 5-3-2 / 3-5-2 vi kigger på

                Comment


                  #23
                  Jeg tænker 5-3-2.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Men desværre Jønsson med igen
                    Men fint med Yao. :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Hold nu kæft... der var vi heldige...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Vi er under massivt pres pihri tæt på at score

                        Comment


                          #27
                          Vi er vidst heldige, hvis vi slipper med et to-måls nederlag. HOLD KÆFT, hvor er vi ringe!

                          Comment


                            #28
                            OB på banen.....vi vil ha OB på banen....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #29
                              Hader officielt Jönsson nu.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Rasmus Jönsson fortjener at blive skidt i munden.

                                Comment

                                Working...
                                X