Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    klip ved 3-0 målet - for off side fælden fejler - eller forsvaret bare ikke er opmærksomme. Bolden spilles forbi KEP der istedet for at jagte den og spilleren (han kunne ikke have nået bolden skal det siges) så stopper op og kigger ned i jorden.

    pointen var at som anfører går du forrest og han burde løbe efter- hvor umuligt det end så ud
    Tak! Og hvad svarede han og/eller Kent til det?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Uanset om han kunne nå den eller ej, skal han jo som det mindste hjem for at være klar til en evt. returbold. Men...han gav op på forhånd...
      enig!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Tak! Og hvad svarede han og/eller Kent til det?
        Han havde ikke noget at sige... signalet var vel at det bare ikke var godt nok
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          du nævner selv et af de andre problemer der er - for JH er langt fra det eneste. Hvis man fra ledelsens side stadig vil projekt Kent og den spillestil - så må man simpelthen give sportsdirektøren et bedre budget at arbejde med.
          Og så skal vi have ensportsdirektør der er bedre til at ramme rigtigt. Og som ikke sidder og venter med hænderne i skødet - håbende at noget godt falder ned på hans bord.
          Men hvis ikke ledelsen vil smide flere penge i kassen - så må man sadle om til noget mere "primitvit" bold - gå mere efter klassiske dyder som fight og fysik - og kigge på sønderjydske og horsens - de gør det ret godt for mindre penge end os.
          Hvis pengekassen virkelig er klappet totalt i, og der kun er råd til divisionsspillere eller udenlandske lykkeriddere, så mener jeg virkelig, at man hurtigst muligt bør sparke både Kent og Jesper Hansen ud og acceptere de dyre lønudgifter til dem, hvorefter man køber Ove P fri i Hobro og giver ham en managerrolle. Så står den (igen igen) på primitiv bold og overlevelse, men inden for to sæsoner er OB tilbage i top 6 - med det samme budget som nu.

          Det nuværende budget krydret med en historisk ringe sportslig ledelse i OB ender i en nedrykning og måske endnu værre økonomisk nedsmeltning.

          Så enten sætter Thorborg penge ind på kontoen, eller også hyrer vi Ove P og klarer os på den facon. Jeg vil faktisk helst se sidstnævnte løsning.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg ser ikke eftertakten, kan nogle uddybe hvordan de bliver udstillet, og hvad der bliver svaret? Bare i korte træk. Tak
            LJ finder Pukki målet frem, og siger så at han egentlig ikke vil sige så meget om alt den plads han får, men se lige den reaktion fra KEP... Så ser man så KEP gå stille og roligt og glo ned i jorden, mens alle andre løber... LJ fortsætter: Ny i klubben, med anfører bindet, og så udviser han den attitude. Det kan du ikke være tilfreds med, Kent, det ved jeg du ikke er...

            Derfra kørte KN egentlig bare sin klassiske Kronprins Frederik stil... Lettere usammenhængende...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Hvis pengekassen virkelig er klappet totalt i, og der kun er råd til divisionsspillere eller udenlandske lykkeriddere, så mener jeg virkelig, at man hurtigst muligt bør sparke både Kent og Jesper Hansen ud og acceptere de dyre lønudgifter til dem, hvorefter man køber Ove P fri i Hobro og giver ham en managerrolle. Så står den (igen igen) på primitiv bold og overlevelse, men inden for to sæsoner er OB tilbage i top 6 - med det samme budget som nu.

              Det nuværende budget krydret med en historisk ringe sportslig ledelse i OB ender i en nedrykning og måske endnu værre økonomisk nedsmeltning.

              Så enten sætter Thorborg penge ind på kontoen, eller også hyrer vi Ove P og klarer os på den facon. Jeg vil faktisk helst se sidstnævnte løsning.
              JH og KN har grebet det helt forkert an. JH fik ikke bygget det fundament op for billige penge, som skulle udgøre en grundstamme på holdet, der så kunne bygges ovenpå på længere sigt.
              JHs skalten og valten med lønkroner og signon fees, til først den ene og så den anden lejesvend, fejlkøb og spillere, han egentligt ikke gad have, har betydet, at man ikke kan indføre en ny spillestil, når der ingen ledelse eller kultur er på holdet. Men forsøger at alligevel, med discount spillere, at indføre en mere boldførende stil, der stiller alt for store krav til spillerne, og i sidste ende skaber usikkerhed og mangel på selvtillid.

              JH og KN har fejllæst situationen og på den baggrund foretaget alvorlige fejldisponeringer.

              Jeg tror stadig, at KN er en dygtig træner, som kan omstille sig til realiteterne, men det kræver et helt nyt mandat fra bestyrelsen og en sportsdirektør med reel kvalitet.

              Comment


                JH og KN har et helt fælles ansvar for situationen. JH med årevis fejlkøb og KN fordi der er ingen udvikling i holdet og fordi det er nu især sine ønskespillere som dumper en efter anden gang. Nu sidder vi der med et flok af ubrugelige tidligere Aab - spillere. Og det er ja Kents dispositioner som virker ikke, f.eks. spillemåde, anførervalg sidste og denne situation, mangelnde udvikling af enkelte spillere.
                Så:
                1. Giv en farvel til begge herrer.
                2. Hent med det samme Ove P som træner og giv ham ansvar for vintervinduet. Han vil redde vores røv igen og han har laaaangt mere fodbold forstand og forstår laaaaaaaaaaaaangt mere om klubbens DNA end JH og KN tilsammen.
                3. Hent en ny sportsdirektør eller giv Ove P mulighed at rykke på den position og lad han vælge en ny træner.
                Og alt bliver godt.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Jeg synes faktisk, at Kent Nielsen sagde en masse rigtigt efter kampen i dag.

                  I korte træk og frit citeret sagde han, at ingen i hele verden kan garantere kvalitet i afslutninger og øvrigt spil, men man kan garantere fight og hårdt arbejde under kampene. Og så ellers arbejde videre med det, vi gerne vil fastholde og blive bedre til. Som han siger, så kommer OB jo trods alt frem til nogle chancer/opløb til chancer, og det skal fastholdes og man skal blive bedre til at være skarpe foran mål. Hvis først man ej heller kom frem til noget som helst offensivt, så var man først fucked.

                  Jeg synes faktisk ikke, der var så meget snakken udenom i dag. Han var godt klar over, at den var helt gal. Jeg synes også han har ret i, at OB kommer frem til lidt - ikke som man kunne håbe, men de er jo ikke totalt tabt bag en vogn. Men de scorer bare ikke. Der mangler kvalitet.

                  Det var vel sådan i korte træk, hvad han sagde efter kampen.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeg synes faktisk, at Kent Nielsen sagde en masse rigtigt efter kampen i dag.

                    I korte træk og frit citeret sagde han, at ingen i hele verden kan garantere kvalitet i afslutninger og øvrigt spil, men man kan garantere fight og hårdt arbejde under kampene. Og så ellers arbejde videre med det, vi gerne vil fastholde og blive bedre til. Som han siger, så kommer OB jo trods alt frem til nogle chancer/opløb til chancer, og det skal fastholdes og man skal blive bedre til at være skarpe foran mål. Hvis først man ej heller kom frem til noget som helst offensivt, så var man først fucked.

                    Jeg synes faktisk ikke, der var så meget snakken udenom i dag. Han var godt klar over, at den var helt gal. Jeg synes også han har ret i, at OB kommer frem til lidt - ikke som man kunne håbe, men de er jo ikke totalt tabt bag en vogn. Men de scorer bare ikke. Der mangler kvalitet.

                    Det var vel sådan i korte træk, hvad han sagde efter kampen.
                    Tja hvorfor mangler der kvalitet i angrebet , på kanterne og på 8'er pladsen ?

                    Er godt bud er total fejlvurdering og forrykt scouting af Izunna , voldsom overvurdering af Jønsson og manglende alternativer i angrebet fordi man valgte at satse på Mikkelsen på trods af der var et bud på ham og han derfor kunne være vekslet med en spiller med bare lidt kvalitet .

                    Kent har et gigantisk ansvar og jeg er ved at nå dertil hvor begge de herrer skal losses ad helvede til og Horsens Sagaen dermed slutter .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Tja hvorfor mangler der kvalitet i angrebet , på kanterne og på 8'er pladsen ?

                      Er godt bud er total fejlvurdering og forrykt scouting af Izunna , voldsom overvurdering af Jønsson og manglende alternativer i angrebet fordi man valgte at satse på Mikkelsen på trods af der var et bud på ham og han derfor kunne være vekslet med en spiller med bare lidt kvalitet .

                      Kent har et gigantisk ansvar og jeg er ved at nå dertil hvor begge de herrer skal losses ad helvede til og Horsens Sagaen dermed slutter .
                      Jeg er bestemt ikke uenig. Min pointe med lige at referere kort fra interviewet var at fortælle, at den ikke længere hedder "vi har holdet til top 6", "vi var meget uheldige", "vi spillede lige op med dem", "Vi var faktisk gode"...osv osv osv.
                      Ingen bortforklaringer, ingen totalt forrykte udtalelser, som alle godt kan se ikke holder vand - altså som dem, vi har hørt det meste af sæsonen, hvor de fleste godt kan se, at den holder altså ikke helt.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Tja hvorfor mangler der kvalitet i angrebet , på kanterne og på 8'er pladsen ?

                        Er godt bud er total fejlvurdering og forrykt scouting af Izunna , voldsom overvurdering af Jønsson og manglende alternativer i angrebet fordi man valgte at satse på Mikkelsen på trods af der var et bud på ham og han derfor kunne være vekslet med en spiller med bare lidt kvalitet .

                        Kent har et gigantisk ansvar og jeg er ved at nå dertil hvor begge de herrer skal losses ad helvede til og Horsens Sagaen dermed slutter .
                        Helt enig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Har tidligere nævnt behovet for en stor target angriber. Desværre var JH og kn ikke enige. Gør det mig til en klogere person end dem? Ja.

                          Comment


                            Mon ikke at vi skal tabe en 2-3 stykker til for at de dropper projektet.. Det eneste jeg håber er at Jesper Hansen trækkes med i faldet..
                            Ledelsen kan UMULIGT være så snot dumme og tro at det hele ligger ved Kent og "bare" fyre ham.. For det vil jo INTET hjælpe..
                            Ingen tilgænglige trænere kan vende denne situation da truppen simpelthen er for ringe.. Hvis han skal fyres er det som medskyldig for at pege på dyre og håbløst ringe spillere..

                            Det mest triste er at processen er startet forfra og vi skal igen forsøge at komme ud af dyre håbløse kontrakter

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg er bestemt ikke uenig. Min pointe med lige at referere kort fra interviewet var at fortælle, at den ikke længere hedder "vi har holdet til top 6", "vi var meget uheldige", "vi spillede lige op med dem", "Vi var faktisk gode"...osv osv osv.
                              Ingen bortforklaringer, ingen totalt forrykte udtalelser, som alle godt kan se ikke holder vand - altså som dem, vi har hørt det meste af sæsonen, hvor de fleste godt kan se, at den holder altså ikke helt.
                              Forstod din pointe 👍
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mon ikke at vi skal tabe en 2-3 stykker til for at de dropper projektet.. Det eneste jeg håber er at Jesper Hansen trækkes med i faldet..
                                Ledelsen kan UMULIGT være så snot dumme og tro at det hele ligger ved Kent og "bare" fyre ham.. For det vil jo INTET hjælpe..
                                Ingen tilgænglige trænere kan vende denne situation da truppen simpelthen er for ringe.. Hvis han skal fyres er det som medskyldig for at pege på dyre og håbløst ringe spillere..

                                Det mest triste er at processen er startet forfra og vi skal igen forsøge at komme ud af dyre håbløse kontrakter

                                Mange tak JH ...

                                Comment

                                Working...
                                X