Hattrick-Mikkelsen som de kalder ham i Bredebro. Vi vinder den her kamp!
fætter fumlefod plejer jeg at kalde ham....
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Det samme kunne siges og Izunna, Lund og Jønsson. Yao har alene med sin hurtighed noget ekstraordinært, der gør at han med en enkelt aktion kan gøre en forskel. Forstår ikke man ikke vil forfølge den chance over en kamp og prøve at få ham i gang, nu hvor alle andre har glemt, hvordan man laver mål.
Izunna og Jønsson har vi betalt/betaler vi dyrt for og er Kent's udvalgte så de har uendelig lang snor for ikke at vise ( tror man ) at man har taget fejl og floppet med sine indkøb . Lund har været af og på holdet .
Izunna og Jønsson har vi betalt/betaler vi dyrt for og er Kent's udvalgte så de har uendelig lang snor for ikke at vise ( tror man ) at man har taget fejl og floppet med sine indkøb . Lund har været af og på holdet .
Altså, det er jo nu en gang de spillere man har. Der er ikke lige 2 andre vi kan sætte ind i den situation vi er i.
Ender 2-0 bif er tilfredse og venter på vi kommer for langt frem. Og vi magter ikke at skabe noget og bliver pænt stående og venter på bif uden at lægge pres på dem
Det er som at se landsholdet under Morten O. Kedeligt boldflytteri af værste klasse mon ikke Kent "jeg klipper selv mit hår" Nielsen er lidt forbistret efter kampen men har set en lige kamp hvor vi spiller lige op med Brøndby.....fuckin tosse
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Altså, det er jo nu en gang de spillere man har. Der er ikke lige 2 andre vi kan sætte ind i den situation vi er i.
Man vil stadig tabe ansigt hvis man pillede dem af . Og man ligger som redt med de spillere man har . Flere på hinanden følgende elendige indsatser bør betyde chancen til reserverne uanset hvem det måtte være , ellers mister reserverne også motivationen .
Comment