Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i forfald - Er problemet Thorborg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg forstår ikke, at en vindertype som Thorborg ikke synes, det er pinligt at hive sine forretningsforbindelser ind at se det makværk kamp efter kamp...
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
      Jeg forstår ikke, at en vindertype som Thorborg ikke synes, det er pinligt at hive sine forretningsforbindelser ind at se det makværk kamp efter kamp...
      Det er det også.. Men han er så magtfuld at de kommer alligevel når de inviteres

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
        Jeg forstår ikke, at en vindertype som Thorborg ikke synes, det er pinligt at hive sine forretningsforbindelser ind at se det makværk kamp efter kamp...
        Det er da en fordel at der ikke er noget at se på, når de sidder i VIP-lounge og skal gøre forretninger. God fodbold vil kun forstyrre.
        PS: det må være ret fedt at være god for 9 mia kroner som der står i den artikel jeg har kopieret - se forrige side.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          Hvor længe kan dette stå på uden en udtalelse fra vores ejerkreds? Hvad vil de med klubben?
          Jeg kunne da godt tænke mig at høre opfølgeren til den her, som han meldte ud ved KNs ansættelse...

          "Selvom vores ambition er, at OB skal spille god og underholdende fodbold, så kommer resultater, fundament og stabilitet i første række. De tre elementer går ingen i OB på kompromis med"
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Rygterne siger, at ejerkredsen vil sikre, at Odense har en superligaklub. Jeg er helt enig i, at det primære ansvar for klubbens dårlige præstationer over en længere årrække skal findes i toppen af ledelsesstrengen. Manglende kommunikation om målsætninger og det der virker til at være en ret stor indspisthed i den magtfulde kreds og disses forretningsforbindelser gør det også svært at tro på forbedringer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Rygterne siger, at ejerkredsen vil sikre, at Odense har en superligaklub. Jeg er helt enig i, at det primære ansvar for klubbens dårlige præstationer over en længere årrække skal findes i toppen af ledelsesstrengen. Manglende kommunikation om målsætninger og det der virker til at være en ret stor indspisthed i den magtfulde kreds og disses forretningsforbindelser gør det også svært at tro på forbedringer.
              Klart nok at kommunikationen ikke har været ok. Og at der nok er indspisthed. Men som landet ligger, er det da det mindste problem. De ved stadig ikke nok om fodboldforretning.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Klart nok at kommunikationen ikke har været ok. Og at der nok er indspisthed. Men som landet ligger, er det da det mindste problem. De ved stadig ikke nok om fodboldforretning.
                Det undrer mig, at man som erhvervsleder i den helt tunge ende. Ikke kan se at det står helt galt til i et af koncernens firmaer. Efter sigende er økonomien ved at være i balance, så er alt godt tænkes der måske? Kan de ikke se at kunderne flygter ud af butikken, produktet kan ikke sælges, og kunderne taler negativt om dette.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Det undrer mig, at man som erhvervsleder i den helt tunge ende. Ikke kan se at det står helt galt til i et af koncernens firmaer. Efter sigende er økonomien ved at være i balance, så er alt godt tænkes der måske? Kan de ikke se at kunderne flygter ud af butikken, produktet kan ikke sælges, og kunderne taler negativt om dette.
                  Jeg tror ikke på, at man kan lave en sund fodbold forretning i Danmark mm man har en god strategi, og på den korte bane sender mange penge efter projektet. NT kan måske godt få forretningen OB til at løbe rundt, men så bliver det som nu et hold uden sjæl og stolthed. Et middelmådigt hold med styrke til 8-14.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Jeg tror ikke på, at man kan lave en sund fodbold forretning i Danmark mm man har en god strategi, og på den korte bane sender mange penge efter projektet. NT kan måske godt få forretningen OB til at løbe rundt, men så bliver det som nu et hold uden sjæl og stolthed. Et middelmådigt hold med styrke til 8-14.
                    Præcis! Man skal bruge penge for at tjene penge, og i går tabte vi til den bedste fodbold forretning i Danmark.

                    Comment

                    Working...
                    X