Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i forfald - Er problemet Thorborg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Set i bakspejlet burde vi nok have holdt på typer som Chris, HHA og AMC en sæson eller to mere. Selv i den tilstand de forlod klubben, ville de lige nu være store aktiver for OB. Det var en fejl at rense så voldsomt ud! Havde man haft dem som kerne på holdet, ville typer som Høegh og Kasper Larsen i dag være de nye kulturbærere, men det ville selvfølgelig forudsætte, at man ikke solgte dem for en slik, så snart en udenlandsk klub viste den mindste interesse.

    Må vi snart slippe for Jesper Hansen og alt hans lort. Hent Ove P ind som manager !!
    Uanset hvad ville det nok være svært at holde på spillere som KL og DH. De ville jo også gerne ud og ville nok gå i stå hvis man nægtede..
    Men det er klar at i det sekund at spillere som dem vil hjem igen SKAL de bare hentes. Målet er vel at få en masse spillere med OB hjerte tidligt ud på græs så man kan hente dem hjem igen når tingene passer sammen senere i karrieren..
    Derfor piner det mig også at se vi henter en Thrane(selv om jeg super godt kan lide ham som person) når vi lige så godt kunne have Matti rendende rundt til samme plads og løn. Han kan umuligt være dårligere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Uanset hvad ville det nok være svært at holde på spillere som KL og DH. De ville jo også gerne ud og ville nok gå i stå hvis man nægtede..
      Men det er klar at i det sekund at spillere som dem vil hjem igen SKAL de bare hentes. Målet er vel at få en masse spillere med OB hjerte tidligt ud på græs så man kan hente dem hjem igen når tingene passer sammen senere i karrieren..
      Derfor piner det mig også at se vi henter en Thrane(selv om jeg super godt kan lide ham som person) når vi lige så godt kunne have Matti rendende rundt til samme plads og løn. Han kan umuligt være dårligere
      At have spillet som ung i OB eller vaere fynbo er ingen garanti. En spiller kan komme udefra og blive vigtigere, f.eks HHA.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Helt enig tåhyler. Og vigtig nuance.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          At have spillet som ung i OB eller vaere fynbo er ingen garanti. En spiller kan komme udefra og blive vigtigere, f.eks HHA.
          Helt enig. Men nu skrev jeg jo hverken ung i OB eller Fynbo.. Jeg skrev spillere med OB hjerte

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Ja det kunne have set helt anderledes ud hvis vi havde fået ham.
            måske ville vi allerede være i 1. div. med Ole som chef
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              måske ville vi allerede være i 1. div. med Ole som chef
              Når man kigger på hvad han har hentet kontra Jesper Hansen, så kan jeg ikke se hvordan dit postulat skulle kunne blive sandt.

              Hvor mange angribere er det Randers har?

              Hvor mange er det vi har?


              Det er nok til at jeg vil mene at han er bedre til jobbet end JH er.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Når man kigger på hvad han har hentet kontra Jesper Hansen, så kan jeg ikke se hvordan dit postulat skulle kunne blive sandt.

                Hvor mange angribere er det Randers har?

                Hvor mange er det vi har?


                Det er nok til at jeg vil mene at han er bedre til jobbet end JH er.
                Enig. Specielt når vi ligger med ca samme budgetter som Randers. Så bliver det 100% sammenlignligt..
                Og de har vel ikke mere kultur og bedre ungdomsafdeling end vi har... Og vi spiller endda samme system

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Enig. Specielt når vi ligger med ca samme budgetter som Randers. Så bliver det 100% sammenlignligt..
                  Og de har vel ikke mere kultur og bedre ungdomsafdeling end vi har... Og vi spiller endda samme system
                  Tror vores ungdomsafdeling og talent masse er meget større end deres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Når man kigger på hvad han har hentet kontra Jesper Hansen, så kan jeg ikke se hvordan dit postulat skulle kunne blive sandt.

                    Hvor mange angribere er det Randers har?

                    Hvor mange er det vi har?


                    Det er nok til at jeg vil mene at han er bedre til jobbet end JH er.
                    Jeg postulerer ingenting, så måske du lige skal læse op på ordets betydning inden du bruger det 😋
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Tror vores ungdomsafdeling og talent masse er meget større end deres.
                      Det udstiller jo bare vores ledelse endnu mere som ukompetent

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg postulerer ingenting, så måske du lige skal læse op på ordets betydning inden du bruger det 
                        Fair nok.
                        Den vinder du.

                        Men jeg er i hver fald ikke enig i hvad du mente i dit tidligere indlæg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Enig. Specielt når vi ligger med ca samme budgetter som Randers. Så bliver det 100% sammenlignligt..
                          Og de har vel ikke mere kultur og bedre ungdomsafdeling end vi har... Og vi spiller endda samme system
                          Ja, det er lige det jeg mener.

                          Jeg ville godt have haft 2 af deres angribere i stedet for TM, for shit han er ringe i forhold til deres.

                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Tror vores ungdomsafdeling og talent masse er meget større end deres.
                          Man kan vel godt have begge dele samtidig.

                          Altså en god sportsdirektør og en god ungdomsafdeling.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Fair nok.
                            Den vinder du.

                            Men jeg er i hver fald ikke enig i hvad du mente i dit tidligere indlæg.
                            Hvis du mener at vide, at jeg mener det er umuligt at vide det med sikkerhed, så er du ikke enig med mig ... for nu at sige det på en lidt krøllet måde, men det var nu mest af alt ment som en joke, og der fik jeg nok ikke udtrykt mig godt nok
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Ved ikke om der har været linket til denne :

                              http://dplay.me/jw/proxy4.php?player...video=M9aqNyt6
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                http://www.fyens.dk/Laeserbrev/Debat..._medium=Social

                                Dejlig at der endelig bliver stillet spørgsmålstegn

                                (Dog er der det ikke FS der selv stiller spørgsmålet)
                                Last edited by Jacob97; 08-11-2016, 15:18.

                                Comment

                                Working...
                                X