Fakler og høtyve skal ud af skabet NU.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SDJ-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSynes sgu spillet er hæderligt. Vi har skabt nogle pæne chancer, men ikke taget dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSynes sgu spillet er hæderligt. Vi har skabt nogle pæne chancer, men ikke taget dem.
Det er simpelthen så langt væk fra vinduet man kan komme. Vi er da blevet udstillet så det batter.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Det med at vi bare skal spille med større kvalitet minder lidt om dengang, hvor oplægget til en kamp i en mindre kriseperiode var, at vi skulle slippe energien løs, hvorefter vi tabte til et bundhold (sådan husker jeg det i al fald).OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægDet med at vi bare skal spille med større kvalitet minder lidt om dengang, hvor oplægget til en kamp i en mindre kriseperiode var, at vi skulle slippe energien løs, hvorefter vi tabte til et bundhold (sådan husker jeg det i al fald).
Typisk svar når man åbenbart ikke rigtigt hvad fanden man lige skal gøre....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr det ikke den samme illusion som i de fleste andre kampe? Vi har bolden meget, det ser til tider pænt ud. SønderjyskE har skabt kampens tre største chancer.
Jeg ser efterhånden ethvert skud indenfor målrammen som fremgang.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe sidste 5-7 min var okay. Alt andet var bare ringe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet må du fortælle mig?
Det har ikke været godt, men chancer har vi skabt. Flere allerede end mod FCM.
Comment
-
OB-fans og SE-fans er ganske uenige om kampens forløb.
Foggy Sv: SønderjyskE - Au revoir, Adama! Godt, Lukas.
Defensiven er stadig ikke stabil. Måske pga. usikkerheden, at forsvaret bakker så meget.
Foggy
bruger
i dag 18:44
Sv: SønderjyskE - Au revoir, Adama! Igen en stor chance til OB. Michelsen må tale med store bogstaver i pausen. Det er for passivt og defensivt, når OB har bolden.
XorpiZ
bruger
i dag 18:44
Sv: SønderjyskE - Au revoir, Adama! De står enormt dybt. Det kan Michelsen ikke være tilfreds med, for det ender galt på et tidspunkt. Godt det snart er pause!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvis det hjælper dig med at komme igennem kampen, så skal du ikke høre mere herfra. Efter den halvhjertede indsats, der kunne jeg sgu selv bruge noget at styrke mig på..
Comment
Comment