Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd SDJ-OB

    Start 11

    #obdk#SJEOB#sldk Vi stiller op med: Grytebust - Kep, Tingager, Tverskov - Desler, Izu, Mo, Thrane - Edmundsson - Festersen, Mikkelsen.

    #2
    Altid noget at fornuften sejrede, og at man valgte at spille med Festersen. Situationen omkring Jönsson kan vidst kun beskrives som sørgelig.

    Comment


      #3
      Jeg ved sgu ikke om jeg skal juble eller græde? Jönsson endelig på bænken, men jeg har godt nok heller ikke nogen fidus til Thrane. Jeg glæder mig til at se hvordan spillet bliver i dag..

      Jeg tror desværre vi taber 1-0.

      Comment


        #4
        GRYTE
        KEP Tingager Tverskov
        Desler Izu Makrini Joan
        Thrane
        Festersen Mikkelsen

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Altid noget at fornuften sejrede, og at man valgte at spille med Festersen. Situationen omkring Jönsson kan vidst kun beskrives som sørgelig.
          Gad vide om JH stadig ser det store potentiale i ham?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg ved sgu ikke om jeg skal juble eller græde? Jönsson endelig på bænken, men jeg har godt nok heller ikke nogen fidus til Thrane. Jeg glæder mig til at se hvordan spillet bliver i dag..

            Jeg tror desværre vi taber 1-0.
            Det er et fremskridt for mig med Jønsson på bænken. Og måske Thrane overrasker ja idag.
            Men spørger mig hvorfor vi se så lidt af Nana. Med to defensive midtbanespiller som El Mak og Izu skulle der være plads for en offensiv mand som Nana også på udebane. Ved nogen hvordan Nana præsenterer sig i træningen og hvilke kvalitet han viset? Har vi der hentet igen kun en udviklingsspiller (som skulle organisere og redde vores offensive)?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Gad vide om JH stadig ser det store potentiale i ham?
              Mon ikke jh er tilfreds? ;-)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Mon ikke jh er tilfreds? ;-)
                Altid.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  GRYTE
                  KEP Tingager Tverskov
                  Desler Izu Makrini Joan
                  Thrane
                  Festersen Mikkelsen
                  du skal lige bytte rundt på thrane og joan.....så thrane på en back/wingback - hvad vi nu kalder det i en 3-4-1-2 (5-3-2)

                  Comment


                    #10
                    Frygter en slagtning i Haderslev i aften

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Frygter en slagtning i Haderslev i aften
                      Håber vi er slagteren og det bliver nordtysk oksekød.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Frygter en slagtning i Haderslev i aften
                        det gør jeg så ikke - på det punkt har vi vel været rimeligt stabile - vi taber, men det er ikke de enormt store nederlag vi så tidligere.....tilgengæld har jeg mere end svært ved at tro på vi vinder, endsige får point med hjem til fyn.

                        desværre

                        Comment


                          #13
                          sønderjyderne er kommet klart bedst fra start

                          Comment


                            #14
                            Præcis som forventet. Fysisk tryk. Vi har ikke gode nok spillere til at spille os ud af et pres. Same old, same old.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Gad vide om JH stadig ser det store potentiale i ham?
                              At sidde på bænken er måske et af de områder hvor han er bedre end Falk...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X