Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SDJ-OB
Collapse
X
-
Med rette. For de har jo allerede givet op. Gentager. Vi er jo ligaens ringeste hold.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægRart at høre kommentatorne nedgøre vores offensiv og især den centrale midt .
Godt arbejde...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Jeg har sgu svært ved at se, hvem fra bænken der skal kunne bidrage med reel kvalitet. Vi tog chancen med en trup med reelt 12-13 spillere med Superligakvalitet, og når flere af dem så ikke leverer og er skadede, så skal det jo gå galt.Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægTingager med offensivt spil. Ikke dårligt, godt rykket af ham.
Men vi er stadigvæk lort. Der skal skiftes ud allerede i pausen. Vi kommer frem til intet.
Comment
-
ja.....øhhh - kunne godt tænke mig en journalist der bad JH uddybe næste gang han lukker det der ud. HVOR præcist er det han forestiller sig de er bedre?? DET vil jeg gerne vide - for jeg kan ikke se detOprindeligt indsendt af Magge Se indlægMen vi er meget tilfredse og i Joan og Jønsson har et par spillere som på visse punkter er bedre end Falk .
Comment
-
Og det er ikke engang en overdrivelse.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVores bedste offensive spiller er midtforsvarer
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment