Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fakler og høtyve skal ud af skabet NU.
    OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Synes sgu spillet er hæderligt. Vi har skabt nogle pæne chancer, men ikke taget dem.
      Er det ikke den samme illusion som i de fleste andre kampe? Vi har bolden meget, det ser til tider pænt ud. SønderjyskE har skabt kampens tre største chancer.

Comment

Hej. Vi har nu ikke scoret i seks timers (!!!) Superliga-fodbold. Det var bare det....

Comment

Synes sgu spillet er hæderligt. Vi har skabt nogle pæne chancer, men ikke taget dem.
          Kent er det dig?

Det er simpelthen så langt væk fra vinduet man kan komme. Vi er da blevet udstillet så det batter.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Det med at vi bare skal spille med større kvalitet minder lidt om dengang, hvor oplægget til en kamp i en mindre kriseperiode var, at vi skulle slippe energien løs, hvorefter vi tabte til et bundhold (sådan husker jeg det i al fald).
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Kent er det dig?

Det er simpelthen så langt væk fra vinduet man kan komme. Vi er da blevet udstillet så det batter.

MvH ChrisOB
              Meget uenig. Er det dig, Kents ekskæreste?

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Klokken er 18:47, er det ikke lidt tidligt allerede at være så fuld?
                Det må du fortælle mig?

Det har ikke været godt, men chancer har vi skabt. Flere allerede end mod FCM.

Comment

De sidste 5-7 min var okay. Alt andet var bare ringe

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Det med at vi bare skal spille med større kvalitet minder lidt om dengang, hvor oplægget til en kamp i en mindre kriseperiode var, at vi skulle slippe energien løs, hvorefter vi tabte til et bundhold (sådan husker jeg det i al fald).
                    jo men det er jo simpelthen også bare ligegyldigheder i metermål det der. Hvis det var så simpelt - hvorfor har man så ikke spillet med større kvalitet før? Ville det gøre det hele for let?
                    Typisk svar når man åbenbart ikke rigtigt hvad fanden man lige skal gøre....

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Er det ikke den samme illusion som i de fleste andre kampe? Vi har bolden meget, det ser til tider pænt ud. SønderjyskE har skabt kampens tre største chancer.
                      Der er ikke nogen illusion. Vi spiller ikke godt, det er langsomt og for det meste kønsløst, men vi har haft et par tilbud trods alt.

Jeg ser efterhånden ethvert skud indenfor målrammen som fremgang.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        De sidste 5-7 min var okay. Alt andet var bare ringe
                        helt enig - virker så også som om sønderjyderne trækker sig lidt længere tilbage - give os en smule mere plads......venter bare på de får endnu en omstilling - det går stærkt - og så står der 2-0....

Comment

Det må du fortælle mig?

Det har ikke været godt, men chancer har vi skabt. Flere allerede end mod FCM.
                          Hvis det hjælper dig med at komme igennem kampen, så skal du ikke høre mere herfra. Efter den halvhjertede indsats, der kunne jeg sgu selv bruge noget at styrke mig på..

Comment

OB-fans og SE-fans er ganske uenige om kampens forløb.

Foggy
                            Sv: SønderjyskE - Au revoir, Adama!
                            Godt, Lukas.

Defensiven er stadig ikke stabil. Måske pga. usikkerheden, at forsvaret bakker så meget.
                            Foggy
                            bruger
                            i dag 18:44
                            Igen en stor chance til OB. Michelsen må tale med store bogstaver i pausen. Det er for passivt og defensivt, når OB har bolden.
                            XorpiZ
                            bruger
                            i dag 18:44
                            De står enormt dybt. Det kan Michelsen ikke være tilfreds med, for det ender galt på et tidspunkt. Godt det snart er pause!

Comment

det lyder overhovedet ikke til at Kent har nogen større plan for hvordan vi skal vende skuden rundt - lød ganske tilfreds.....

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Hvis det hjælper dig med at komme igennem kampen, så skal du ikke høre mere herfra. Efter den halvhjertede indsats, der kunne jeg sgu selv bruge noget at styrke mig på..
                                Jeg drikker ikke. Heller ikke nu. Men du skal vide, at ethvert skud indenfor målrammen er succeskriterie for mig pt., når det kommer til OB. Så lavt er forventningerne sunket.

Comment

Working...
                                X