Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SDJ-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg har sgu svært ved at se, hvem fra bænken der skal kunne bidrage med reel kvalitet. Vi tog chancen med en trup med reelt 12-13 spillere med Superligakvalitet, og når flere af dem så ikke leverer og er skadede, så skal det jo gå galt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja.....øhhh - kunne godt tænke mig en journalist der bad JH uddybe næste gang han lukker det der ud. HVOR præcist er det han forestiller sig de er bedre?? DET vil jeg gerne vide - for jeg kan ikke se det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet fik tøffe også mere eller mindre sagt mellem linjerne. Den anden kommetator mente Kent ikke kunne være helt utilfreds når nu han ikke havde sat nogle til opvarmning - tøffe svarede så med et "ja...jo...." siger vidst det hele817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Alt hvad der overhovedet kan blive udstillet i forhold til vores problemer bliver atter udstillet. Er allerede forberedt på "Vi mangler lige det sidste" og "vi er forbandet".
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Nå, men det er da godt, at vi har så meget kvalitet på bænken, nu hvor der skal ske noget i 2. halvleg.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
Comment