Annoncering

Collapse
No announcement yet.

StateTroopers klare besked til ledelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg ved ikke om KN er blevet snydt i forhold til hvad OB har af muskler. Men JH har været et dyrt bekendtskab. Der var en begyndende tro på OB. Den tro kan kun genoprettes hvis vi får en kompetent mand på posten. KN har før lavet gode hold af små midler. Nu skal vi have en chef som kan det samme. Måske skulle vi kigge mod Viborg, eller udenlandsk.
    Lad os kigge mod Hobro.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Jeg tror simpelthen ikke på at Ove er en løsning som sportsdirektør. Jeg tror han ville have svært ved at holde den nødvendige afstand til spillertruppen og omklædningsrummet. Hans primære kompetencer er som træner, og ikke som sportsdirektør som jeg ser det.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Jeg tror simpelthen ikke på at Ove er en løsning som sportsdirektør. Jeg tror han ville have svært ved at holde den nødvendige afstand til spillertruppen og omklædningsrummet. Hans primære kompetencer er som træner, og ikke som sportsdirektør som jeg ser det.
        Jeg tror du har ret. Jeg var også vild med Ove P, men der er nogen, der måske tillægger ham ting, som han måske slet ikke er, af samme grund.

Jeg afviser intet, men jeg tror Ove P som sportsdirektør ville være tættere på ønsketænkning end realisme i forhold til holdbarhed.

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Lad os kigge mod Hobro.
          HOBRO:

Sportschef
          Jens Hammer Sørensen

Cheftræner
          Ove Pedersen

Jeg tror altså stadig Ove P vil kunne udfylde et job som sportschef fremragende.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg tror du har ret. Jeg var også vild med Ove P, men der er nogen, der måske tillægger ham ting, som han måske slet ikke er, af samme grund.

Jeg afviser intet, men jeg tror Ove P som sportsdirektør ville være tættere på ønsketænkning end realisme i forhold til holdbarhed.

MvH ChrisOB
            Jeg troede heller ikke Troels B. kunne det shit.

Men det ser da ud til at gå fint i BIF.

Og Ove er da stadigvæk 200 % bedre end TB til alt.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Jeg troede heller ikke Troels B. kunne det shit.

Men det ser da ud til at gå fint i BIF.

Og Ove er da stadigvæk 200 % bedre end TB til alt.
              TB har et meget højere budget og samtidig køber de jo nærmest for lånte penge. Det er ikke lang tid siden, at de løbende måtte låne penge for at betale lønninger. Den slags forretning er jeg ikke tilhænger af - så kan sportslig succes altså også købes for dyrt.

De kan kun køre det niveau, fordi der er en rigmand eller to, som er villige til at købe praktisk talt alle aktier ved en evt. aktieemission eller låne klubben penge, hvis det skal gå hurtigt. De tider er vist forbi i OB.....

Jeg er ret overbevist om, at bestyrelsen har meldt ud at OB på sigt ikke må give underskud mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                TB har et meget højere budget og samtidig køber de jo nærmest for lånte penge. Det er ikke lang tid siden, at de løbende måtte låne penge for at betale lønninger. Den slags forretning er jeg ikke tilhænger af - så kan sportslig succes altså også købes for dyrt.

De kan kun køre det niveau, fordi der er en rigmand eller to, som er villige til at købe praktisk talt alle aktier ved en evt. aktieemission eller låne klubben penge, hvis det skal gå hurtigt. De tider er vist forbi i OB.....

Jeg er ret overbevist om, at bestyrelsen har meldt ud at OB på sigt ikke må give underskud mere.
                Det ved jeg godt, og det er heller ikke økonomien i det jeg skriver om, mere at dem han (læs: TB) har fundet har passet perfekt ind.

Og ud fra hans arbejde i OB (læs: Kryger som HB) var jo virkelig noget lort.

Comment

Hvis vi skal have en ny sportsdirektør. Og det skal vi. Så forudsætter det at bestyrelsen, er istand til at adressere problemet til at være Jesper Hansen. Om de kan det, kan jeg godt være i tvivl om.

Ja tak til Ove P
                  Last edited by sinus; 13-09-2016, 13:24.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Hvis vi skal have en ny sportsdirektør. Og det skal vi. Så forudsætter det at bestyrelsen, er istand til at adressere problemet til at være Jesper Hansen. Om de kan det, kan jeg godt være i tvivl om.

Ja tak til Ove P
                    Jeg skal med glæde gøre det for dem.

Jesper Hansen havde fået vores økonomi på ret køl, og derfor havde vi givet et i klubbens øjne højt beløb der kunne hentes spillere ind for. Da en del af dette var brugt var han (Jesper Hansen red.) ude at lukke vinduet, og hentede ikke efterfølgende ind.

Da vi nu kigger tilbage og top 6, der blev sat som mål, fra både os (Bestyrelsen red.), Jesper Hansen og Kent Nielsen ikke kan nås, har vi set os nødsaget til at tage det forbehold at fyre Jesper Hansen, da han skulle have hentet flere spillere ind, så vi havde indfriet vores mål.

Vi kan fortælle at en ny sportsdirektør er utroligt tæt på, da vi tidligere ikke har været klar med en ny hurtigt, har vi hele tiden holdt øje med udviklingen og derfor hele tiden haft en ny sportsdirektør i kikkerten i tilfælde af at vores mål ikke skulle nås.
                    Det må de da faktisk godt bruge, hvis det er.

Comment

Men så lad os stemme. Hvem stemmer for?

Ove Pedersen som sportschef.
                      Bo Henriksen som cheftræner.
                      Viggo Jensen som dødboldtræner.
                      Steffen Højer som angrebstræner.
                      Hans Henrik Andreasen som mentaltræner (dvs. al mentaltræning er trussel om fiskertæv).
                      Andrew Tembo som bestyrer af bødekassen. (Vis mig bare én der tør sige Tembo imod).

Ikke mere pis. Så kører vi!

MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg

Hans Henrik Andreasen som mentaltræner (dvs. al mentaltræning er trussel om fiskertæv).
                        Andrew Tembo som bestyrer af bødekassen. (Vis mig bare én der tør sige Tembo imod).

MvT
                        Top. Alt er bedre end Komiske Jesper.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

MvT
                          Må indrømme jeg ikke ser det store lys i BH ... Viggo .. Virkede det sidst?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Må indrømme jeg ikke ser det store lys i BH ... Viggo .. Virkede det sidst?
                            Det gjorde Viggos dødbolde i hvert fald. Serv ind til forreste stolpe og mål.

MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Glimrende liste. Dog bør på Michael Schjønberg hentes ind som glidende-tackling-træner.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Det gjorde Viggos dødbolde i hvert fald. Serv ind til forreste stolpe og mål.

MvT
                                Kræver vel også spillerne til det ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X