Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kæmpe skuffelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kæmpe skuffelse

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forstaerkning

    OB er færdig med at handle - det er simpelthen så ringe !

    de har ikke andet end sagt i flere år at nu er der bedring og nu kan vi handle og nu kan vi ditten og datten og nu står vi igen med den absolut ringeste midtbane i hele superligaen....... ok måske Silkeborg er lidt dårligere men kun lidt.

    det er fanme til GRIN Jesper Hansen og OB !

    ja jeg er stadig fan af OB men....... lad dog være med at lov alt muligt og så ender vi ud med 1 divisionsspiller og andenrangsspiller ........

    føj for en skuffelse at der ikke kommer forstærkning

    #2
    Der sker vel ikke noget før vi i fælles flok kræver Jesper Hansen fyret!?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Der sker vel ikke noget før vi i fælles flok kræver Jesper Hansen fyret!?
      Jeg er bange for at Thorborg er tilfreds med det arbejde som han gøre, ellers havde man nok fyret ham. Men jeg håber jeg tager fejl.

      Comment


        #4
        Jeg bliver simpelt hen sur, vred ja disideret harm over det her - kæft det er bare noget møg lige nu -

        tak for i aften, det gælder dog ikke dig JH

        du skulle skamme dig.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Jeg er bange for at Thorborg er tilfreds med det arbejde som han gøre, ellers havde man nok fyret ham. Men jeg håber jeg tager fejl.
          Da KB og LO blev fyret Gik rygterne på at NT havde været utilfreds fra midt i foråret og med tanker på hvor lang tid man var om at finde en ny sportschef så sker det nok ikke lige foreløbigt ....
          men man kan da håbe at de kigger på alternativer der er klar til vintervinduet ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Mine tanker går på om jeg snart gider OB længere. Som fan føles det meste de gør som tortur og har gjort det længe.. Er det virkelig det værd? Jeg har aldrig været så meget i tvivl..
            Om 10 dage er vi også ude af pokalen og skal endnu engang høre på hvor tilfredse de er med truppen

            Forsvind fra min klub Jesper Hansen

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mine tanker går på om jeg snart gider OB længere. Som fan føles det meste de gør som tortur og har gjort det længe.. Er det virkelig det værd? Jeg har aldrig været så meget i tvivl..
              Om 10 dage er vi også ude af pokalen og skal endnu engang høre på hvor tilfredse de er med truppen

              Forsvind fra min klub Jesper Hansen
              Tror desværre du får ret. Vi taber til Vejle, og KN og JH fortæller bagefter, at alt går efter planen...
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                #8
                Måske Jesper Hansen kan finde sin egen afløser i Tarup-Pårup, BBB eller en anden af de store klubber han kigger på spillere fra.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Måske Jesper Hansen kan finde sin egen afløser i Tarup-Pårup, BBB eller en anden af de store klubber han kigger på spillere fra.
                  Tal pænt om TPI! Sportsledelsen der er MANGE MANGE niveauer over JH!

                  Comment


                    #10
                    Komiske Ali 😔

                    Hmm SønderjyskE er vel ret beset ikke en ringe klub at være fan af? Blot strætanker over en trøste whisky
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #11
                      Som forventet, og frygtet. Jeg havde håbet på forstærkning i de offensive geledder, men det har den sportslige ledelse således valgt ikke at investere i. Dette er status. Dermed lægger både Jesper Hansen og Kent Nielsen hovedet på brættet. Hvis ikke resultaterne forbedrer sig i nærmeste fremtid, så hænger begge i mere end tynd tråd.

                      Jeg har på sin vis relativt stort sympati for deres ageren. Hvis målsætningen om top-6 ender med at holde stik, så har de begge eftertrykkeligt lukket røven på alle os kritikere. Fremfor at agere i panik mod vinduets lukning. Hvis vi derimod ikke når målsætningen, så har begge sat deres job på spil.

                      Jeg er spændt og tror at Jesper Hansen er fortid som sportsdirektør til næste sommer, mens Kent fortsætter på trænerposten.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forstaerkning

                        OB er færdig med at handle - det er simpelthen så ringe !

                        de har ikke andet end sagt i flere år at nu er der bedring og nu kan vi handle og nu kan vi ditten og datten og nu står vi igen med den absolut ringeste midtbane i hele superligaen....... ok måske Silkeborg er lidt dårligere men kun lidt.

                        det er fanme til GRIN Jesper Hansen og OB !

                        ja jeg er stadig fan af OB men....... lad dog være med at lov alt muligt og så ender vi ud med 1 divisionsspiller og andenrangsspiller ........

                        føj for en skuffelse at der ikke kommer forstærkning
                        Jeg giver dig ret .. det er en ubeskrivelig skuffelse. Een luns "kød" bliver der smidt ud til pøblen, og så misser vi at hive en markant forstærkning til OB. På alle måder sløjt af JH. Jeg er tæt på at stille mig i koret af "JH-raus teamet". Der blev tilsyneladende satset på een markant forstærkning til truppen. HVOR var alternativet til McGready som på mange punkter er uden for OBs rækkevidde.
                        Last edited by manner; 01-09-2016, 04:49.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Man må sige både Jesper Hansen men så sandelig også Kent Nielsen har sat sig selv under gavaldigt pres, både fra fans og sportspressen, ingen af dem man har hentet ind har imponeret synderligt og man står med 7 point i 7 kampe, plus man har en målsætning om top 6, det skriger jo på handling, men vores elskede klub er jo fuldstændig handlingslammet, hvis ikke missionen lykkedes må det simpelthen få konsekvenser.

                          Comment


                            #14
                            Har egentlig ikke haft de store "problemer" med Jesper, men nu har købmanden ryddet op i økonomien. Han har ikke kun foretaget dårlige spillerkøb, men når det kommer til at hente spillere, så tænker jeg der godt kunne være nogen med et mere spændende netværk end Jesper. Måske Jesper er i gang med noget spændende i forhold til vores fysiske rammer, så må han hellere blive lidt, men ellers har han ryddet op i økonomien, så måske det er tid for lidt mere coolness, frækhed og armbevægelser.....

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg giver dig ret .. det er en ubeskrivelig skuffelse. Een luns "kød" bliver der smidt ud til pøblen, og så misser vi at hive en markant forstærkning til OB. På alle måder sløjt af JH. Jeg er tæt på at stille mig i koret af "JH-raus teamet". Der blev tilsyneladende satset på een markant forstærkning til truppen. HVOR var alternativet til McGready som på mange punkter er uden for OBs rækkevidde.

                              Tænker McGready historien var varm luft for at kunne vise at man forsøgte ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X