Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kæmpe skuffelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det der skuffer mig mest er at man giver os fans, en masse falske forhåbninger ved at melde ud man rent økonomisk nu er oven på igen, og klar til at bruge penge igen. Jeg har i lang tid holdt hånden over JH. Det er hermed slut. Brandslukningen er forbi og der må nye kræfter til nu. Hvis ledelsen ikke kan se vi er langt fra top 6, så er der da noget helt galt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Tænker McGready historien var varm luft for at kunne vise at man forsøgte ..
      Jeg vil da lyve hvis jeg sagde at tanken ikke også havde strejfet mig

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Som forventet, og frygtet. Jeg havde håbet på forstærkning i de offensive geledder, men det har den sportslige ledelse således valgt ikke at investere i. Dette er status. Dermed lægger både Jesper Hansen og Kent Nielsen hovedet på brættet. Hvis ikke resultaterne forbedrer sig i nærmeste fremtid, så hænger begge i mere end tynd tråd.

        Jeg har på sin vis relativt stort sympati for deres ageren. Hvis målsætningen om top-6 ender med at holde stik, så har de begge eftertrykkeligt lukket røven på alle os kritikere. Fremfor at agere i panik mod vinduets lukning. Hvis vi derimod ikke når målsætningen, så har begge sat deres job på spil.

        Jeg er spændt og tror at Jesper Hansen er fortid som sportsdirektør til næste sommer, mens Kent fortsætter på trænerposten.
        Ingen der ønsker de handler i panik. Men der kunne og burde have ligget nr del planer for hvad man skulle gøre.....og determinisme jo altså heller ikke ulovligt at handle før den sidste time. Manglerne i truppen burde være åbenlyse selv inden sæsonen gik i gang. Og efter de første 4-5 runder kunne man vel godt lige lave en hurtig evaluering og så erkende at de mangler der var...at de faktisk stadig var der. Og så sætte gang i nogle af de planer.
        I stedet lyder det som om man har smidt alle sine æg efter én spiller og så en man måske på forhånd burde have vidst var udenfor vores formåen

        Amatørtime....

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Ingen der ønsker de handler i panik. Men der kunne og burde have ligget nr del planer for hvad man skulle gøre.....og determinisme jo altså heller ikke ulovligt at handle før den sidste time. Manglerne i truppen burde være åbenlyse selv inden sæsonen gik i gang. Og efter de første 4-5 runder kunne man vel godt lige lave en hurtig evaluering og så erkende at de mangler der var...at de faktisk stadig var der. Og så sætte gang i nogle af de planer.
          I stedet lyder det som om man har smidt alle sine æg efter én spiller og så en man måske på forhånd burde have vidst var udenfor vores formåen

          Amatørtime....
          Det her er ud over "skuffelse". De er simpelthen ved at udradere fanbasen, og sætte fremtiden på spil med deres inaktivitet og stædighed. Vi burde være vrede. Men er vi vrede? Eller er vi ikke mere "Nåh de gider alligevel ikke os, så gider vi heller ikke dem"?

          Det er de samme folk, der som svar på frustrationer fra frustrerede fans skriver "Nå men vi ku jo også bare melde os ud af turneringen og satse på pokalen"

          Jeg gider dem ikke.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Ingen der ønsker de handler i panik. Men der kunne og burde have ligget nr del planer for hvad man skulle gøre.....og determinisme jo altså heller ikke ulovligt at handle før den sidste time. Manglerne i truppen burde være åbenlyse selv inden sæsonen gik i gang. Og efter de første 4-5 runder kunne man vel godt lige lave en hurtig evaluering og så erkende at de mangler der var...at de faktisk stadig var der. Og så sætte gang i nogle af de planer.
            I stedet lyder det som om man har smidt alle sine æg efter én spiller og så en man måske på forhånd burde have vidst var udenfor vores formåen

            Amatørtime....
            Jeg mener såmænd også bare, at jeg egentlig er glad for at der er klare linier; den nuværende trup skal nå top 6. Ellers SKAL Jesper Hansen afskediges og desværre også Kent. De har i mine øjne netop lagt alle æg i den kurv, som hedder den nuværende spillertrup. Jeg tror ikke vi begriber hvor dyrt det har været i sign-on fees og løn, at stykke den nuværende trup sammen. Så må tiden vise om de herrer har disponeret korrekt.

            Jeg kan have min tvivl, men som sagt, så er der rene linier nu.

            Comment


              #21
              Men lige så skuffende er den manglende respons på frustrationerne. OB ved jo godt, at folk er skeptiske og sure, resultaterne har været elendige indtil nu, med tanke på vores program vel at mærke.
              Hvis JH og KN faktisk reelt mener, at vores trup er god, og de reelt er tilfredse, kunne de måske sætte nogle flere ord på. Synes, det er typisk JH, at han aldrig træder i karakter, når tingene går den dårlige vej, han stiller sig ikke op og tager skraldet og melder en klar vision ud, så alle kan se, at der faktisk er hoved og hale i det. Lige nu virker alting planløst.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Jeg mener såmænd også bare, at jeg egentlig er glad for at der er klare linier; den nuværende trup skal nå top 6. Ellers SKAL Jesper Hansen afskediges og desværre også Kent. De har i mine øjne netop lagt alle æg i den kurv, som hedder den nuværende spillertrup. Jeg tror ikke vi begriber hvor dyrt det har været i sign-on fees og løn, at stykke den nuværende trup sammen. Så må tiden vise om de herrer har disponeret korrekt.

                Jeg kan have min tvivl, men som sagt, så er der rene linier nu.
                Jeg er enig, men tænker bestyrelsen sådan?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Jeg er enig, men tænker bestyrelsen sådan?
                  Hvis de ikke gør. Så bliver OB udstillet som kejserens nye klæder. Så er det jo intet andet end en erhvervsklub. Et yderst succesfuldt netværk af forretninger men en fodboldmæssig katastrofe, der risikerer at udviske års historie.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Tænker McGready historien var varm luft for at kunne vise at man forsøgte ..
                    det tror jeg nu ikke, men jeg synes det er skidt ikke at have et mindre prominent navn klar i kulissen når "det store sats" melder sig ude af DEN forhandling, og prioritere anderledes.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Hvis de ikke gør. Så bliver OB udstillet som kejserens nye klæder. Så er det jo intet andet end en erhvervsklub. Et yderst succesfuldt netværk af forretninger men en fodboldmæssig katastrofe, der risikerer at udviske års historie.
                      Ja det er jo den fornemmelse man sidder med, og så spørger man sig selv, hvorfor man overhovedet skal støtte det?

                      Comment


                        #26
                        Det er direkte en SKANDALE " FÅ DEN MAND UUUUUU"

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mine tanker går på om jeg snart gider OB længere. Som fan føles det meste de gør som tortur og har gjort det længe.. Er det virkelig det værd? Jeg har aldrig været så meget i tvivl..
                          Om 10 dage er vi også ude af pokalen og skal endnu engang høre på hvor tilfredse de er med truppen

                          Forsvind fra min klub Jesper Hansen
                          Jeg kan kun give dig ret, jeg overvejer faktisk om det skal blive en sæson hvor jeg er fløjtende ligeglad med hvad der sker med OB.

                          Tror næsten klubben vil have godt arf en tur ned i 1. div.
                          Ligesom for at få fjernet en masse brodne kar.

                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Hvis de ikke gør. Så bliver OB udstillet som kejserens nye klæder. Så er det jo intet andet end en erhvervsklub. Et yderst succesfuldt netværk af forretninger men en fodboldmæssig katastrofe, der risikerer at udviske års historie.
                          Er vi ikke allerede det?

                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det tror jeg nu ikke, men jeg synes det er skidt ikke at have et mindre prominent navn klar i kulissen når "det store sats" melder sig ude af DEN forhandling, og prioritere anderledes.
                          Er tæt på at give dig ret.
                          Men ellers kunne de jo ligeså godt have gået efter MESSI, har Celtic ikke råd til ham, så har vi sgu da heller ikke.

                          Oprindeligt indsendt af Idefix Se indlæg
                          Det er direkte en SKANDALE " FÅ DEN MAND UUUUUU"
                          Jeg er utroligt meget enig med dig i dette.
                          Jeg kunne have skaffet præcis de samme spillere som JH har skaffet i dette vindue.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Jeg kan kun give dig ret, jeg overvejer faktisk om det skal blive en sæson hvor jeg er fløjtende ligeglad med hvad der sker med OB.

                            Tror næsten klubben vil have godt arf en tur ned i 1. div.
                            Ligesom for at få fjernet en masse brodne kar..
                            Leger også lidt med tanken. Måske der bare skal renses massivt ud i hele organisationen, og så begynde at bygge et nyt fundament op, som faktisk hviler mere på klubben DNA, plus at det kan inddrage folket i større grad.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Leger også lidt med tanken. Måske der bare skal renses massivt ud i hele organisationen, og så begynde at bygge et nyt fundament op, som faktisk hviler mere på klubben DNA, plus at det kan inddrage folket i større grad.
                              Nemlig.

                              Men jeg vil trods alt hellere se det ske uden en tur ned i 1. Div.
                              Men i øjeblikket er det svært for mig at se det ske.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Jeg mener såmænd også bare, at jeg egentlig er glad for at der er klare linier; den nuværende trup skal nå top 6. Ellers SKAL Jesper Hansen afskediges og desværre også Kent. De har i mine øjne netop lagt alle æg i den kurv, som hedder den nuværende spillertrup. Jeg tror ikke vi begriber hvor dyrt det har været i sign-on fees og løn, at stykke den nuværende trup sammen. Så må tiden vise om de herrer har disponeret korrekt.

                                Jeg kan have min tvivl, men som sagt, så er der rene linier nu.
                                Helt enig. Minimum Jesper Hansen skal fyres hvis vi ikke når Top 6. Men tror ikke det sker. De er inderst inde ligeglade med os fa.. undskyld kunder..
                                Bare forretningen kører og vi bruger nogle penge. Og først i det tilfælde at Jespers ageren direkte kan mærkes på firmaets økonomi kan det blive aktuelt..

                                Mht signon fee's er vi altså ikke meget over 3 mill. Jeg kender ikke det eksagte talt men har indsigt nok til at vide vi er der omkring. Det meste af dette er dækket af Skulasons transfer

                                Løn som du nævner er jo bare at de ændre konto nummeret. Hvis om noget er jeg 99,99% sikker på at lønbudgettet er mindre nu end sidste sæson. Vi er 2 1/2 mindre i truppen nu ift sidste sæson samt en masse løntunge har forladt os. Der er også kommet nogle til men ift Falk,Emil,Zohore,Koval osv står det nok ikke til måls..

                                Jesper Hansen og Co kører fodboldklubben OB i sænk på denne måde og hvis der ikke snart sker noget drastisk begynder vi at se kampe med 3000-3500 tilskuere og stort fald i sponsor indtægter.

                                Comment

                                Working...
                                X