Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kæmpe skuffelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det tror jeg nu ikke, men jeg synes det er skidt ikke at have et mindre prominent navn klar i kulissen når "det store sats" melder sig ude af DEN forhandling, og prioritere anderledes.

    Hvis der virkelig har fundet forhandlinger sted tror jeg McG vildt meget har overvejet et tilbud på 150.000 + præstations bonus hvilket kunne give ham en flot løn , for tænk hvis vi vandt en kamp .. Måske var det da han opdagede at JH mente månedsløn og han havde tænkt ugeløn forhandlingerne brød sammen ..
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvis der virkelig har fundet forhandlinger sted tror jeg McG vildt meget har overvejet et tilbud på 150.000 + præstations bonus hvilket kunne give ham en flot løn , for tænk hvis vi vandt en kamp .. Måske var det da han opdagede at JH mente månedsløn og han havde tænkt ugeløn forhandlingerne brød sammen ..
      Det kan ikke blive andet end spekulationer. Koval tjente efter sigende 500.000 pr/md i Kiev. OB har så betalt ca. 200.000 og Kiev resten. Det er måske Everton der har haft andre intentioner med ham, og hans løn. Det er ikke nødvendigvis McGready eller JH der har stoppet skiftet, men derfor er det stadig skuffende at der ikke var en plan B
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        ALLIGEVEL!
        Min kone spørgte mig igår om aftenen hvorfor jeg ville være så nervøst. Fortalte hende at vi er i transfervinduets sidste timer og at jeg frygter at JH lukker vinduet uden at hente noget ind. Og han lukkede det kun tre minutter senere. Så sagde hun at det vel ikke vil blive sjovt med mine OB-turer og om jeg ville fortsætte de. Denne tanke strejfede mig også allerede i de sidste dage. Jeg bor langt væk fra Odense i Tyskland og kan ikke komme til så mange kampe, men de sidste år blev det til 5-6 turer hvert år og sammen med min sommerferie på Fyn kunne jeg se omkring ti kampe hvert år og deltage også i flere udebaneture.
        MEN
        selvom jeg oplever en ledelse som jeg er meget skuffet om,
        selvom jeg oplever et hold jeg er meget skuffet om,
        selvom jeg oplever en spillemåde med kedelige "boldbesiddende boldflytteri" som passer ikke til klubbens DNA (hvad ja skrev mange herinde allerede i de sidste dage) hvad jeg er meget skuffet om,
        selvom jeg oplever en stemning på stadion som bliver dårliger end og dårliger hvad jeg er meget skuffet om ÆNDRER DET INTET.
        Fordi en klub er meget mere end den aktuelle ledelse og det aktuelle hold. Meget mere end J.Hansen/K.Nielsen/N.Thorborg. Og hvis det ligger i klubbens DNA at spille en fysisk stærk fodbold med "blood, sweat and tears" så kan de ikke ændre det på den lange bane. Fordi du kan ikke bytte din DNA lige som bukser eller sko. Der vil jeg tro på og det håber jeg.
        Stemningen på stadion kan VI skabe og jeg vil give min del til det.
        Og derfor vil jeg fortsætte mine OB-turer så ofte som muligt. Og står på stadion og synge og hoppe for de blå-hvide. Lig` meget om vi er 30, 300 eller 3000 på Stiften. Min søn sagde engang "Der er lidt crazy hvad du gør her, far" og jeg svarede "Ja, og jeg elsker det". Og han smilede. Så: hvorfor skulle jeg give op det? På grund af en stor skuffelse om en Jesper eller en Kent? No retreat, baby, no surrender!
        Så: alligevel! Selvom jeg savner nuværende så meget i klubben og der er mange øjeblikke med skuffelse, vred og frustration:
        I AM AND I STAY PROUD OF MY CLUB!
        Last edited by andlox; 01-09-2016, 13:14.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Helt enig. Minimum Jesper Hansen skal fyres hvis vi ikke når Top 6. Men tror ikke det sker. De er inderst inde ligeglade med os fa.. undskyld kunder..
          Bare forretningen kører og vi bruger nogle penge. Og først i det tilfælde at Jespers ageren direkte kan mærkes på firmaets økonomi kan det blive aktuelt..

          Mht signon fee's er vi altså ikke meget over 3 mill. Jeg kender ikke det eksagte talt men har indsigt nok til at vide vi er der omkring. Det meste af dette er dækket af Skulasons transfer

          Løn som du nævner er jo bare at de ændre konto nummeret. Hvis om noget er jeg 99,99% sikker på at lønbudgettet er mindre nu end sidste sæson. Vi er 2 1/2 mindre i truppen nu ift sidste sæson samt en masse løntunge har forladt os. Der er også kommet nogle til men ift Falk,Emil,Zohore,Koval osv står det nok ikke til måls..

          Jesper Hansen og Co kører fodboldklubben OB i sænk på denne måde og hvis der ikke snart sker noget drastisk begynder vi at se kampe med 3000-3500 tilskuere og stort fald i sponsor indtægter.
          Måske man så skulle lave en aktion og prøve at råbe dem op inde på ledelses gangen.....et næsten tomt Odense stadion til næste hjemmekamp kunne måske skaffe lidt opmærksomhed....Men så igen 4200.....vi var tæt på allerede sidste runde

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Måske man så skulle lave en aktion og prøve at råbe dem op inde på ledelses gangen.....et næsten tomt Odense stadion til næste hjemmekamp kunne måske skaffe lidt opmærksomhed....Men så igen 4200.....vi var tæt på allerede sidste runde

            Et banner i et tomt stemningsområde med teksten :

            Når JH er væk vender vi tilbage !
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              ALLIGEVEL!
              Min kone spørgte mig igår om aftenen hvorfor jeg ville være så nervøst. Fortalte hende at vi er i transfervinduets sidste timer og at jeg frygter at JH lukker vinduet uden at hente noget ind. Og han lukkede det kun tre minutter senere. Så sagde hun at det vel ikke vil blive sjovt med mine OB-turer og om jeg ville fortsætte de. Denne tanke strejfede mig også allerede i de sidste dage. Jeg bor langt væk fra Odense i Tyskland og kan ikke komme til så mange kampe, men de sidste år blev det til 5-6 turer hvert år og sammen med min sommerferie på Fyn kunne jeg se omkring ti kampe hvert år og deltage også i flere udebaneture.
              MEN
              selvom jeg oplever en ledelse som jeg er meget skuffet om,
              selvom jeg oplever et hold jeg er meget skuffet om,
              selvom jeg oplever en spillemåde med kedelige "boldbesiddende boldflytteri" som passer ikke til klubbens DNA (hvad ja skrev mange herinde allerede i de sidste dage) hvad jeg er meget skuffet om,
              selvom jeg oplever en stemning på stadion som bliver dårliger end og dårliger hvad jeg er meget skuffet om ÆNDRER DET INTET.
              Fordi en klub er meget mere end den aktuelle ledelse og det aktuelle hold. Meget mere end J.Hansen/K.Nielsen/N.Thorborg. Og hvis det ligger i klubbens DNA at spille en fysisk stærk fodbold med "blood, sweat and tears" så kan de ikke ændre det på den lange bane. Fordi du kan ikke bytte din DNA lige som bukser eller sko. Der vil jeg tro på og det håber jeg.
              Stemningen på stadion kan VI skabe og jeg vil give min del til det.
              Og derfor vil jeg fortsætte mine OB-turer så ofte som muligt. Og står på stadion og synge og hoppe for de blå-hvide. Lig` meget om vi er 30, 300 eller 3000 på Stiften. Min søn sagde engang "Der er lidt crazy hvad du gør her, far" og jeg svarede "Ja, og jeg elsker det". Og han smilede. Så: hvorfor skulle jeg give op det? På grund af en stor skuffelse om en Jesper eller en Kent? No retreat, baby, no surrender!
              Så: alligevel! Selvom jeg savner nuværende så meget i klubben og der er mange øjeblikke med skuffelse, vred og frustration:
              I AM AND I STAY PROUD OF MY CLUB!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                ALLIGEVEL!
                Min kone spørgte mig igår om aftenen hvorfor jeg ville være så nervøst. Fortalte hende at vi er i transfervinduets sidste timer og at jeg frygter at JH lukker vinduet uden at hente noget ind. Og han lukkede det kun tre minutter senere. Så sagde hun at det vel ikke vil blive sjovt med mine OB-turer og om jeg ville fortsætte de. Denne tanke strejfede mig også allerede i de sidste dage. Jeg bor langt væk fra Odense i Tyskland og kan ikke komme til så mange kampe, men de sidste år blev det til 5-6 turer hvert år og sammen med min sommerferie på Fyn kunne jeg se omkring ti kampe hvert år og deltage også i flere udebaneture.
                MEN
                selvom jeg oplever en ledelse som jeg er meget skuffet om,
                selvom jeg oplever et hold jeg er meget skuffet om,
                selvom jeg oplever en spillemåde med kedelige "boldbesiddende boldflytteri" som passer ikke til klubbens DNA (hvad ja skrev mange herinde allerede i de sidste dage) hvad jeg er meget skuffet om,
                selvom jeg oplever en stemning på stadion som bliver dårliger end og dårliger hvad jeg er meget skuffet om ÆNDRER DET INTET.
                Fordi en klub er meget mere end den aktuelle ledelse og det aktuelle hold. Meget mere end J.Hansen/K.Nielsen/N.Thorborg. Og hvis det ligger i klubbens DNA at spille en fysisk stærk fodbold med "blood, sweat and tears" så kan de ikke ændre det på den lange bane. Fordi du kan ikke bytte din DNA lige som bukser eller sko. Der vil jeg tro på og det håber jeg.
                Stemningen på stadion kan VI skabe og jeg vil give min del til det.
                Og derfor vil jeg fortsætte mine OB-turer så ofte som muligt. Og står på stadion og synge og hoppe for de blå-hvide. Lig` meget om vi er 30, 300 eller 3000 på Stiften. Min søn sagde engang "Der er lidt crazy hvad du gør her, far" og jeg svarede "Ja, og jeg elsker det". Og han smilede. Så: hvorfor skulle jeg give op det? På grund af en stor skuffelse om en Jesper eller en Kent? No retreat, baby, no surrender!
                Så: alligevel! Selvom jeg savner nuværende så meget i klubben og der er mange øjeblikke med skuffelse, vred og frustration:
                I AM AND I STAY PROUD OF MY CLUB!
                Uh, hvor ville jeg dog bare kunne "like" det her fantastiske indlæg, og bøje mig i støvet for den dedikation, uden nogen som helst former for forbehold; men det er svært i min stribede krop at være til for al den smerte, som de sidste 5 år har givet mig. Jeg har været i klubben, da vi rykkede ned sidst; og dér græd jeg; men det her er 10 gange værre. Det er desværre som om de personer, der er i klubben, de netop tegner kulturen; og den bevæger sig så langt væk både "almindelige" og hardcores, at det føles som om man slet ikke har nok modstand i kroppen til at undgå at tænke "Jamen, så er det da også bare lige meget".

                Jeg har intet andet end beundring og dyb respekt for både dit engagement og dette indlæg; og det kan måske være, efter landsholdspausen, at jeg kan hive det frem og minde mig selv om, hvorfor gammel kærlighed jo rent faktisk startede ét eller andet sted. Jeg kom så ikke helt fra Tyskland; (thumbs up), men fra en by 15 km væk fra Odense; og ja, jeg cyklede nogle gange til kampene. I dag er jeg en del af en hel familie, der tager på stadion. Min mor, der aldrig var fodboldinteresseret har nu sæsonkort. Jeg var den originale og nu er, stort set, alle i min familie OB-tilhængere.

                De ville nok tjekke om grise begyndte at flyve, hvis jeg mistede min passion og interesse for OB; men lige nu føles det rigtigt tungt. Så tak for dit indlæg; af hjertet tak. Det kan måske hives frem, når dagene ikke er SÅ tunge.

                Prima klasse!

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  ALLIGEVEL!
                  Min kone spørgte mig igår om aftenen hvorfor jeg ville være så nervøst. Fortalte hende at vi er i transfervinduets sidste timer og at jeg frygter at JH lukker vinduet uden at hente noget ind. Og han lukkede det kun tre minutter senere. Så sagde hun at det vel ikke vil blive sjovt med mine OB-turer og om jeg ville fortsætte de. Denne tanke strejfede mig også allerede i de sidste dage. Jeg bor langt væk fra Odense i Tyskland og kan ikke komme til så mange kampe, men de sidste år blev det til 5-6 turer hvert år og sammen med min sommerferie på Fyn kunne jeg se omkring ti kampe hvert år og deltage også i flere udebaneture.
                  MEN
                  selvom jeg oplever en ledelse som jeg er meget skuffet om,
                  selvom jeg oplever et hold jeg er meget skuffet om,
                  selvom jeg oplever en spillemåde med kedelige "boldbesiddende boldflytteri" som passer ikke til klubbens DNA (hvad ja skrev mange herinde allerede i de sidste dage) hvad jeg er meget skuffet om,
                  selvom jeg oplever en stemning på stadion som bliver dårliger end og dårliger hvad jeg er meget skuffet om ÆNDRER DET INTET.
                  Fordi en klub er meget mere end den aktuelle ledelse og det aktuelle hold. Meget mere end J.Hansen/K.Nielsen/N.Thorborg. Og hvis det ligger i klubbens DNA at spille en fysisk stærk fodbold med "blood, sweat and tears" så kan de ikke ændre det på den lange bane. Fordi du kan ikke bytte din DNA lige som bukser eller sko. Der vil jeg tro på og det håber jeg.
                  Stemningen på stadion kan VI skabe og jeg vil give min del til det.
                  Og derfor vil jeg fortsætte mine OB-turer så ofte som muligt. Og står på stadion og synge og hoppe for de blå-hvide. Lig` meget om vi er 30, 300 eller 3000 på Stiften. Min søn sagde engang "Der er lidt crazy hvad du gør her, far" og jeg svarede "Ja, og jeg elsker det". Og han smilede. Så: hvorfor skulle jeg give op det? På grund af en stor skuffelse om en Jesper eller en Kent? No retreat, baby, no surrender!
                  Så: alligevel! Selvom jeg savner nuværende så meget i klubben og der er mange øjeblikke med skuffelse, vred og frustration:
                  I AM AND I STAY PROUD OF MY CLUB!
                  Jeg genkender en ægte passioneret fan, når jeg læser dette. Respekt. Også for dine nuancer. Og især for at du er så stor at du ikke nedgør de fans, som ikke er så faste i troen og som ikke magter at fastholde den brændende stolthed.

                  Når jeg møder personer, som har indflydelse på mit liv, og jeg synes de gør det dumt og overfladisk (det kan f.eks. være en sagsbehandler til min søn - fortid nu) magter jeg at tænke, at de gør det så de kan efter de givne forhold. Og sådan bekæmper jeg min vrede og frustration som sandsynligvis ville have kunnet skade min søn.

                  Men jeg tillader mig at give slip, når det gælder OB. For mig er det mest dækkende ord for den måde, jeg har følt mig behandlet i mange år: narrefisse.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Et banner i et tomt stemningsområde med teksten :

                    Når JH er væk vender vi tilbage !
                    Den løsning kunne jeg godt bakke op omkring

                    Comment


                      #40
                      Enig

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Jeg genkender en ægte passioneret fan, når jeg læser dette. Respekt. Også for dine nuancer. Og især for at du er så stor at du ikke nedgør de fans, som ikke er så faste i troen og som ikke magter at fastholde den brændende stolthed.

                        Når jeg møder personer, som har indflydelse på mit liv, og jeg synes de gør det dumt og overfladisk (det kan f.eks. være en sagsbehandler til min søn - fortid nu) magter jeg at tænke, at de gør det så de kan efter de givne forhold. Og sådan bekæmper jeg min vrede og frustration som sandsynligvis ville have kunnet skade min søn.

                        Men jeg tillader mig at give slip, når det gælder OB. For mig er det mest dækkende ord for den måde, jeg har følt mig behandlet i mange år: narrefisse.
                        Ja, det er ofte i livet at man har behov for at forholde sig "taktisk" og gå imod sine direkte følelser. Men når det går om OB kan jeg lade de helt fri. Arbejder som socialarbejder og er ofte i kontakt med unge og familier som stå i en familiær eller personlig krise. Og må se og forstå deres følelser men skal selv blive rolig, kontrolleret og fornuftig med klare tanker. Det er rigtigt så og vigtigt så for at gøre min arbejde godt. Men jeg nyder det at have en "anden verden" i OB og på stadion, hvor jeg kan, som du skriver, tillade mig at give slip, hvor jeg kan råbe, forbande, græde, juble hoppe og synge - selvom jeg er absolut umusikalsk. Hvor jeg, som 53årig mand, kan forholde mig som en forelsket teenager med klubben, eller stå der som Mad Max i en stribet trøje. Hvor vi falde hinanden i armene når holdet scorer om vi kender hinanden eller ikke. Fodbold er følelser, på en helt direkte, næsten rå og arkaisk måde. Og det er fantastisk.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Attention Hr. Morten Wamsler. Jeg er godt klar over, at jeg næppe har nogle pluspoint på din konto Men næste gang vores allesammens Andlox tager den lange vej fra Tyskland og til OB stadion, så kunne det være fedt, hvis du lavede et interview med ham. Hvis han har lyst selvfølgelig. I øjeblikket er det sgu dig Andlox, der holder mig oppe!
                          Last edited by RASH; 01-09-2016, 22:54.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Uh, hvor ville jeg dog bare kunne "like" det her fantastiske indlæg, og bøje mig i støvet for den dedikation, uden nogen som helst former for forbehold; men det er svært i min stribede krop at være til for al den smerte, som de sidste 5 år har givet mig. Jeg har været i klubben, da vi rykkede ned sidst; og dér græd jeg; men det her er 10 gange værre. Det er desværre som om de personer, der er i klubben, de netop tegner kulturen; og den bevæger sig så langt væk både "almindelige" og hardcores, at det føles som om man slet ikke har nok modstand i kroppen til at undgå at tænke "Jamen, så er det da også bare lige meget".

                            Jeg har intet andet end beundring og dyb respekt for både dit engagement og dette indlæg; og det kan måske være, efter landsholdspausen, at jeg kan hive det frem og minde mig selv om, hvorfor gammel kærlighed jo rent faktisk startede ét eller andet sted. Jeg kom så ikke helt fra Tyskland; (thumbs up), men fra en by 15 km væk fra Odense; og ja, jeg cyklede nogle gange til kampene. I dag er jeg en del af en hel familie, der tager på stadion. Min mor, der aldrig var fodboldinteresseret har nu sæsonkort. Jeg var den originale og nu er, stort set, alle i min familie OB-tilhængere.

                            De ville nok tjekke om grise begyndte at flyve, hvis jeg mistede min passion og interesse for OB; men lige nu føles det rigtigt tungt. Så tak for dit indlæg; af hjertet tak. Det kan måske hives frem, når dagene ikke er SÅ tunge.

                            Prima klasse!

                            MvH ChrisOB
                            Tak for dine ord, Chris.
                            Og congratulations til din familie!
                            Min ældste søn er AC Milan - fan (lille "øv"), den anden interesserer sig ikke meget om fodbold. Men begge kommer med på stadion når vi er på Fyn "at støtte far's klub". Den yngste er BVB fan, men til mindst "OBer når vi er i Danmark" og han "arbejder" rigtig godt på Stiften når han er med til kampen. (Han er kun 10 år så der bliver håb at bygge det op med OB på bekostning af BVB ;-)).
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Attention Hr. Morten Wamsler. Jeg er godt klar over, at jeg næppe har nogle pluspoint på din konto Men næste gang vores allesammens Andlox tager den lange vej fra Tyskland og til OB stadion, så kunne det være fedt, hvis du lavede et interview med ham. Hvis han har lyst selvfølgelig. I øjeblikket er det sgu dig Andlox, der holder mig oppe!

                              Jeg skrev en mail allerede sidste sæson og opfordrede OB til netop det samme , for jeg syntes sgu han er den sejeste fan vi har , men fik aldrig et svar fra OB .. Men måske situationen er tilpas alvorlig nu så man nu vil tage sig tid til at give Andlox et sådan skulderklap og vise man faktisk sætter pris på sine fans , især en så usædvanlig en af slagsen .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Jeg skrev en mail allerede sidste sæson og opfordrede OB til netop det samme , for jeg syntes sgu han er den sejeste fan vi har , men fik aldrig et svar fra OB .. Men måske situationen er tilpas alvorlig nu så man nu vil tage sig tid til at give Andlox et sådan skulderklap og vise man faktisk sætter pris på sine fans , især en så usædvanlig en af slagsen .
                                Enig.
                                Men hvis man bare er en kunde er det jo ligegyldigt for dem om man kommer fra Tyskland eller kommer cyklene fra BolBronx. Bare pengene kommer i kassen.
                                OB kunne dog godt bruge noget positivt spin lige nu overfor sine fans så mon ikke at det er en mulighed alligevel..

                                Puhhh. Jeg er så skuffet over Jesper og Co at det lykkedes mig at sætte et negativt spin på alt i disse dage

                                Comment

                                Working...
                                X