Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sidste transferdag 31/8-2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLejeaftaler med en realistisk frikøbsklausul kan da nogle gange være en fordel
Comment
-
Jeg er ikke hooked på Bashkim. En spiller med en lang skadeshistorik ude af kampform.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, men hvornår har OB sidst formået at få en lejeaftale til at lykkedes? Timmi og Barrett er de eneste jeg kan huske, som er blevet købt efter en lejeaftale, og de havde dårligt fået en seniorkamp selvom, at man købte dem. Marcus P f.eks. havde en for høj frikøbsklausul, da man i sin tid kiggede på at lave en aftale med ham.
Comment
-
Izunna til AGF ville være fint nok. Men det betyder, at vi skal hente en ny midtbanemand. Hvis Dinjo har ret i sin antagelse er mit bud, at vi:
A) Ophæver med Izunna (der ryger til AGF)
B) Udlejer Yao til 1.divklub - måske Vejle?
C) Lejer Bashkim i FCK for sæsonen
D) Henter en ny midtbanespiller på permanent kontrakt. Hvem det skulle være, må jeg melde pas på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, men hvornår har OB sidst formået at få en lejeaftale til at lykkedes? Timmi og Barrett er de eneste jeg kan huske, som er blevet købt efter en lejeaftale, og de havde dårligt fået en seniorkamp selvom, at man købte dem. Marcus P f.eks. havde en for høj frikøbsklausul, da man i sin tid kiggede på at lave en aftale med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægIzunna til AGF ville være fint nok. Men det betyder, at vi skal hente en ny midtbanemand. Hvis Dinjo har ret i sin antagelse er mit bud, at vi:
A) Ophæver med Izunna (der ryger til AGF)
B) Udlejer Yao til 1.divklub - måske Vejle?
C) Lejer Bashkim i FCK for sæsonen
D) Henter en ny midtbanespiller på permanent kontrakt. Hvem det skulle være, må jeg melde pas på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægYes, glemte jeg at skrive i øvrigt. At det var ham, der blev forlænget med.
Kunne også være Makrini, men det tør man næsten ikke håbe på ;)
Comment
-
Vi skal ikke smide håbet væk endnu
Morten Crone Sejersb @Morten_Crone 9 min.9 minutter siden
Rygtet om Lasse Schöne til BIF? Fra en person, der ved noget om det lyder sms-kommentaren: "Total and. Kvak x 1.000"
Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDer kunne selvfølgelig være spilletid i det for Yao, men tror ikke på vi lejer ham ud. Det kan jeg simpelthen ikke se give nogen mening, ud over det...
Comment
-
Søren Sorgenfri @SSorgenfri 1m1 minute ago Kadrii har takket nej til AGF #sldk #ultratwitteragf #fcklive
1 retweet 0 likes
Comment
Comment