Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det kunne da tænkes. Men hold op, hvor vil jeg gerne have mig frabedt lejeaftaler.
    Lejeaftaler med en realistisk frikøbsklausul kan da nogle gange være en fordel

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lejeaftaler med en realistisk frikøbsklausul kan da nogle gange være en fordel
      Ja, men hvornår har OB sidst formået at få en lejeaftale til at lykkedes? Timmi og Barrett er de eneste jeg kan huske, som er blevet købt efter en lejeaftale, og de havde dårligt fået en seniorkamp selvom, at man købte dem. Marcus P f.eks. havde en for høj frikøbsklausul, da man i sin tid kiggede på at lave en aftale med ham.

      Comment


        #33
        Jeg er ikke hooked på Bashkim. En spiller med en lang skadeshistorik ude af kampform.
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          #34
          https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...11250167500801

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ja, men hvornår har OB sidst formået at få en lejeaftale til at lykkedes? Timmi og Barrett er de eneste jeg kan huske, som er blevet købt efter en lejeaftale, og de havde dårligt fået en seniorkamp selvom, at man købte dem. Marcus P f.eks. havde en for høj frikøbsklausul, da man i sin tid kiggede på at lave en aftale med ham.
            Skrev også en realistisk klausul. Ikke fordi vi har god historie med det men der er altså åbenlyse fordele så vi ikke hænger på dyre drenge som vi tit går galt med

            Comment


              #36
              Izunna til AGF ville være fint nok. Men det betyder, at vi skal hente en ny midtbanemand. Hvis Dinjo har ret i sin antagelse er mit bud, at vi:

              A) Ophæver med Izunna (der ryger til AGF)

              B) Udlejer Yao til 1.divklub - måske Vejle?

              C) Lejer Bashkim i FCK for sæsonen

              D) Henter en ny midtbanespiller på permanent kontrakt. Hvem det skulle være, må jeg melde pas på.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ja, men hvornår har OB sidst formået at få en lejeaftale til at lykkedes? Timmi og Barrett er de eneste jeg kan huske, som er blevet købt efter en lejeaftale, og de havde dårligt fået en seniorkamp selvom, at man købte dem. Marcus P f.eks. havde en for høj frikøbsklausul, da man i sin tid kiggede på at lave en aftale med ham.
                Det var Excel Poul, der i sin tid hentede Marcus P., så det var vel ikke så overraskende, at prisen på frikøbet var alt for høj. Så det tæller ikke helt.
                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Izunna til AGF ville være fint nok. Men det betyder, at vi skal hente en ny midtbanemand. Hvis Dinjo har ret i sin antagelse er mit bud, at vi:

                  A) Ophæver med Izunna (der ryger til AGF)

                  B) Udlejer Yao til 1.divklub - måske Vejle?

                  C) Lejer Bashkim i FCK for sæsonen

                  D) Henter en ny midtbanespiller på permanent kontrakt. Hvem det skulle være, må jeg melde pas på.
                  Hvis Yao skal lejes ud burde der vel også forlænges med ham. Ellers udløber kontrakten jo

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvis Yao skal lejes ud burde der vel også forlænges med ham. Ellers udløber kontrakten jo
                    Yes, glemte jeg at skrive i øvrigt. At det var ham, der blev forlænget med.

                    Kunne også være Makrini, men det tør man næsten ikke håbe på ;)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Yes, glemte jeg at skrive i øvrigt. At det var ham, der blev forlænget med.

                      Kunne også være Makrini, men det tør man næsten ikke håbe på ;)
                      Kan bare ikke se en ophævelse med vores dyreste indkøb i flere år efter 7 måneder. Der skal et salg til

                      Comment


                        #41
                        Vi skal ikke smide håbet væk endnu

                        Morten Crone Sejersb@Morten_Crone 9 min.9 minutter siden
                        Rygtet om Lasse Schöne til BIF? Fra en person, der ved noget om det lyder sms-kommentaren: "Total and. Kvak x 1.000"
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Vi skal ikke smide håbet væk endnu
                          Jeg stoler på Crone. Men det virker stadig urealistisk at han kunne være interesseret i OB

                          Comment


                            #43
                            Der kunne selvfølgelig være spilletid i det for Yao, men tror ikke på vi lejer ham ud. Det kan jeg simpelthen ikke se give nogen mening, ud over det...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Der kunne selvfølgelig være spilletid i det for Yao, men tror ikke på vi lejer ham ud. Det kan jeg simpelthen ikke se give nogen mening, ud over det...
                              Hvis man virkelig virkelig tror at han er fremtidens mand er det vel ok at forlænge 3-4 år og leje ham ud her det første. Det gir god mening IMO

                              Comment


                                #45
                                Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 1m1 minute ago Kadrii har takket nej til AGF #sldk #ultratwitteragf #fcklive

                                1 retweet 0 likes

                                Comment

                                Working...
                                X