Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre at lukke vinduet, når der er tre timer tilbage? Du kan købe og sælge spillere to gange om året, så kan du da ikke tage hjem og putsove, fordi klokken bliver 21.
    men det er jo mørkt udenfor.....og han skal vel lige hjem til en tår aftenkaffe

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre at lukke vinduet, når der er tre timer tilbage? Du kan købe og sælge spillere to gange om året, så kan du da ikke tage hjem og putsove, fordi klokken bliver 21.
      jo for efter kl.21 skal kontorstaben der i givet fald skulle faxe spillerpapirer osv jo have søn og helligdagstillæg...
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Eneste der studser over denne..?

        "Som jeg før har sagt, er det ikke optimalt at handle i sidste øjeblik, fordi det kan blive dyrt eller hovsa-agtigt"
        siger Jesper Hansen.

        Det er selvfølgelig muligt han har sagt det, men jeg har bestemt også hørt det modsatte fra ham... (det var jo også tålmodighed der bla. gav os Koval, remember?)

        Når det så er sagt, så er jeg da enig med ham her...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Eneste der studser over denne..?

          "Som jeg før har sagt, er det ikke optimalt at handle i sidste øjeblik, fordi det kan blive dyrt eller hovsa-agtigt"
          siger Jesper Hansen.

          Det er selvfølgelig muligt han har sagt det, men jeg har bestemt også hørt det modsatte fra ham... (det var jo også tålmodighed der bla. gav os Koval, remember?)

          Når det så er sagt, så er jeg da enig med ham her...
          Men så lad dog være med at handle i sidste øjeblik spasser!!!!!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Eneste der studser over denne..?

            "Som jeg før har sagt, er det ikke optimalt at handle i sidste øjeblik, fordi det kan blive dyrt eller hovsa-agtigt"
            siger Jesper Hansen.

            Det er selvfølgelig muligt han har sagt det, men jeg har bestemt også hørt det modsatte fra ham... (det var jo også tålmodighed der bla. gav os Koval, remember?)

            Når det så er sagt, så er jeg da enig med ham her...
            nej den tænkte jeg også over.....han har tidligere ment at det var meget bedre at vente - da der var flere muligheder for spillere fra højere hylder.

            lyder bare som endnu en undskyldning

            Comment


              Det nye ambitionsniveau må være ikke at komme i nedrykningsfare.. jeg tror ikke engang vi kan gå efter den mulige Europa-billet på 7.pladsen... buhuu....
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Men så lad dog være med at handle i sidste øjeblik spasser!!!!!!
                det gjorde han jo så heller ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  det gjorde han jo så heller ikke
                  Jeg kommer ALDRIG til at kunne forstå denne mand.. Han skal bare væk hurtigst muligt..

                  Og hvis Thorborg ikke kan se det er han lige så inkompetent som Jesper Hansen selv

                  Comment


                    Vi har da ellers en fin tracking record, hva angår sportsdirektører i OB

                    JH

                    Troels B (på dobbelt job)

                    PH (åbenmundede Poul)

                    Thomas Christensen (hva faen skete der, der?? i 2 år)

                    Kan vi for guds skyld ikke få en der bare er jobbet værdigt ...

                    Comment


                      Man må, om ikke andet, give den sportslige ledelse, at det er en meget ambitiøs målsætning man har sat sig, og den desperation efter at nå top 6, som nogle har spekuleret i, at klubber kunne ende ud i, ser det ikke ud til, at man har ladet sig påvirke af, trods en meget ringe start. Det er i hvert fald køligt må man give dem.

                      Spørgsmålet er så, hvor længe der skal gå, før at man vil revurdere den, og om det allerede kan ske inden for de næste 5 kampe, hvor jeg ikke ser det som værende urealistisk, at man kun kommer ud med 2-3 point.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Man må, om ikke andet, give den sportslige ledelse, at det er en meget ambitiøs målsætning man har sat sig, og den desperation efter at nå top 6, som nogle har spekuleret i, at klubber kunne ende ud i, ser det ikke ud til, at man har ladet sig påvirke af, trods en meget ringe start. Det er i hvert fald køligt må man give dem.

                        Spørgsmålet er så, hvor længe der skal gå, før at man vil revurdere den, og om det allerede kan ske inden for de næste 5 kampe, hvor jeg ikke ser det som værende urealistisk, at man kun kommer ud med 2-3 point.
                        køligt - eller dumt og uden realitetssans.....finder vi jo ud af.

                        Comment


                          Horsens spillede uafgjort mod Lyseng i de første 90 minutter, hvilket betyder at vi er et mål dårligere end Lyseng i øjeblikket. Vi skal slet ikke overveje en 7. plads. Bliver der ikke købt ind, så er vi i alvorlig nedrykningsfare

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                            Horsens spillede uafgjort mod Lyseng i de første 90 minutter, hvilket betyder at vi er et mål dårligere end Lyseng i øjeblikket. Vi skal slet ikke overveje en 7. plads. Bliver der ikke købt ind, så er vi i alvorlig nedrykningsfare
                            Jammen så er vi i nedrykningsfare. For Jesper Hansen har lukket kontoret

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Horsens spillede uafgjort mod Lyseng i de første 90 minutter, hvilket betyder at vi er et mål dårligere end Lyseng i øjeblikket. Vi skal slet ikke overveje en 7. plads. Bliver der ikke købt ind, så er vi i alvorlig nedrykningsfare
                              Det er vel ikke overraskende at Horsens ikke kan bruge deres totaldestruktive og defensive taktik mod et undertippet hold i pokalen samt at de selv kommer i problemer når det pludselig er dem der skal prøve at åbne et forsvar.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                når nu JH har lukket vinduet, man prøvede men lykkedes ikke med at hente en spiller....så kan vi vel godt hive denne tråd frem igen.

                                Det bliver til endnu en mellemsæson - og i år vil det sige - nedrykningsspil.

                                Endnu engang ser man ud til at spare på slanterne i sommervinduet - mon så ikke der bliver en hektisk aktivitet til vinter, enten fordi top 6 stadig er teoretisk muligt - eller fordi man er nødt til at styrke sig til nedrykningsspillet.....




                                .....suk
                                Hvis vi Gud forbyde det ender uden for top 6 , hvordan tror du så det vil påvirke tilskuertallet , allerede nu samler vi kun ml 4-5.000 og hvor meget mindre vil det indbringe i tv-penge og endelig hvordan vil det påvirke sponsore til fremtidige investeringer i OB ?
                                Hvordan vil det påvirke f.eks Makrini's lyst til en forlængelse af kontrakten ?
                                Kan de sparede penge ikke ende med at være en meget dårligt taktik ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X