Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Hvorfor virker OB altid så trætte? JBL som skulle være startet inde, er den eneste med lidt energi.
    Allerede mere offensivt fra hans side end Per i de første 5 kampe...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #92
      Jeg ved godt, at jeg for en halv time siden glædet mig til at se, hvad Thrane kunne inde centralt. Nu har jeg set det, ind med Nana nu.

      Comment


        #93
        Forstår ikke at Lund er blevet sat af igen. Dessler har skuffet mig meget efter hans skade

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Allerede mere offensivt fra hans side end Per i de første 5 kampe...
          Lige præcis. Jeg håber, at det er mig, som er konspiratorisk. Men jeg ser en tendens, hvor hvis man køber en spiller ind til start 11'eren, så er de allerede der et stykke foran konkurenterne. Altså for eksempel Per skal ikke spille sig på holdet, men han skal spille sig af holdet. Det samme med Jönsson.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Jeg ved godt, at jeg for en halv time siden glædet mig til at se, hvad Thrane kunne inde centralt. Nu har jeg set det, ind med Nana nu.
            Ja...virker langsom - ligesom så mange andre på banen

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Hvorfor virker OB altid så trætte? JBL som skulle være startet inde, er den eneste med lidt energi.
              Du har helt ret der. Det ser mærkeligt ud. Selvfølgelig spiller en våd og tung bane ind, men de fleste spillere spiller helt uden lethed og ser halvskadede, for gamle ud, ude af form eller det der ligner.

              Comment


                #97
                Og puha, hvor er vores afslutninger dog helt aldeles uden nerve.

                Edit: 7 afslutninger. 5-6 af dem jordtrillere, eller flere meter forbi.
                Last edited by B(ob); 22-08-2016, 18:47.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Du har helt ret der. Det ser mærkeligt ud. Selvfølgelig spiller en våd og tung bane ind, men de fleste spillere spiller helt uden lethed og ser halvskadede, for gamle ud, ude af form eller det der ligner.

                  Det er efter JH afskaffede red bull
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #99
                    Vi mangler noget dynamik som Nana kom med mod FCN. Jeg håber at se ham på banen inden alt for længe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Ja...virker langsom - ligesom så mange andre på banen
                      Sådan har det været i alle kampe. Der sidder et godt fodboldhoved på ham, men det er vel ikke så anderledes end Azer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Det er efter JH afskaffede red bull

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Det er efter JH afskaffede red bull
                          Hahaha.. det kan ikke være anderledes :-)

                          Ps. Det blev ikke afskaffet, de skal bare selv punge ud... må være det der kniber så :-)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Det er efter JH afskaffede red bull
                            Der forklarer jo ALT! :O)

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Hæderlig første halvleg. Vi stiller os for langt tilbage efter føringsmålet, og Jeppe A. får for meget plads, men siden udligningen har vi siddet på spillet.

                              Godt at se lidt flere afslutninger udefra, det er tydeligt at vi mangler troen på at indlæggene kan blive farlige. Flere skud udefra har vi vel savnet i mange år.

                              Comment


                                Ujævn halvleg mod et ringe superligahold. Thrane imponerer bestemt ikke på midten. Men hvad kan man forlange når Kent sætter en spiller ind på pladsen der ikke gjort det siden ungdomsårene

                                Comment

                                Working...
                                X