Edit: Riffel var hurtigere..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Status på transfervinduet sommer 2016
Collapse
X
-
Godt, så ligger det åbenbart fast.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forstaerkning
Gigantisk falliterklæring. Det nytter jo for helvede ikke, at defensiven ser fornuftig ud, når der er så lidt kreativitet i offensiven.
Comment
-
JH har dumpet transfervinduet. Nu står og falder det hele med, om vi kommer i top 6. Muligheden er der stadig - det er ikke umuligt, men det ser fandme svært ud.Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægFor at gøre det kort, DUMPET!
Vi kommer ikke i top 6!!!!
Ender vi uden for top 6 må Jesper Hansen tage sine ting og gå. Og så må vi starte forfra igen.
Comment
-
Ja den er sort og hvid i min bog.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJH har dumpet transfervinduet. Nu står og falder det hele med, om vi kommer i top 6. Muligheden er der stadig - det er ikke umuligt, men det ser fandme svært ud.
Ender vi uden for top 6 må Jesper Hansen tage sine ting og gå. Og så må vi starte forfra igen.
Comment
-
ja det kan lade sig gøre men det ser mere og mere svært ud.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJH har dumpet transfervinduet. Nu står og falder det hele med, om vi kommer i top 6. Muligheden er der stadig - det er ikke umuligt, men det ser fandme svært ud.
top 5 ser ud til at være taget; FCK, BIF, RFC, AAB og FCM.....1 plads vi skal slås om. Lige nu syntes jeg AGF ser ret godt ud - ja de har lige fået røvfuld af BIF - men de har så også ageret på markedet.
Sønderjydske - ikke mere EL at tænke på - kommer de igang løber de hurtigt forbi os. Det er vel de 2 største konkurrenter. Men så er der FCN, VFF, Lyngby og forsåvidt ACH....de kommer da i den grad til at drille os.
Og når september er overstået kan det løb være mere end kørt allerede...
Comment
-
tror ikke på han går frivilligt, min lid til nogen før eller siden ser lyset og gir ham et los i røven og jeg glæder mig alleredeOprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJH har dumpet transfervinduet. Nu står og falder det hele med, om vi kommer i top 6. Muligheden er der stadig - det er ikke umuligt, men det ser fandme svært ud.
Ender vi uden for top 6 må Jesper Hansen tage sine ting og gå. Og så må vi starte forfra igen.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Hvis der er hold i at flere bestyrelsesmedlemmer samt sponsorer, er misfornøjede med den måde der ageres på i den sportslige afdeling. Så bør Hansen være fortid i OB i morgen. Det her er jo en gigantisk falliterklæring.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJH har dumpet transfervinduet. Nu står og falder det hele med, om vi kommer i top 6. Muligheden er der stadig - det er ikke umuligt, men det ser fandme svært ud.
Ender vi uden for top 6 må Jesper Hansen tage sine ting og gå. Og så må vi starte forfra igen.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Hvad hvis vi ender i top 6, er det her vinduet så været bestået?Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJH har dumpet transfervinduet. Nu står og falder det hele med, om vi kommer i top 6. Muligheden er der stadig - det er ikke umuligt, men det ser fandme svært ud.
Comment
-
Der er et stort hold. Bare ikke ved dem der har det sidste ordOprindeligt indsendt af sinus Se indlægHvis der er hold i at flere bestyrelsesmedlemmer samt sponsorer, er misfornøjede med den måde der ageres på i den sportslige afdeling. Så bør Hansen være fortid i OB i morgen. Det her er jo en gigantisk falliterklæring.
Comment
-
det mener jeg ikke - vinduet er ikke bestået. Men sæson målet vil så være indfriet og så vil den jo være bestået, det er nok trods alt også det vigtigste.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvad hvis vi ender i top 6, er det her vinduet så været bestået?
Men at man kan gå ud med de mangler der var i truppen inden sæsonstart - og så især efter den start der har været med 7 mere eller mindre forfærdelige præstationer og så ikke gøre noget - man sidder med hænderne i skødet og håber der dukker noget op.
Og håber at truppen er god nok......nøj hvor er jeg træt af den form for manglende ambition det signalere til omverdenen
Comment
Comment