Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Status på transfervinduet sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvad hvis vi ender i top 6, er det her vinduet så været bestået?
    Den kan vendes og drejes alt efter personlighed samt smag og behag. Man kan sige, at Jesper Hansen i så tilfælde har vurderet situationen korrekt.

    Jeg vil sige, at vinduet er dumpet, når der har været så tydelige mangler på gennembrudsstyrke i truppen, som ikke er blevet forbedret.

    Så nej, vil jeg sige.

    Comment


      #92
      Så kom der endelig en melding fra JH. Truppen er god nok der kommer ikke flere handler. Med det vi har set indtil nu så har OB opgivet håbet om top 6.
      Det er godt nok uambitiøst og naivt at tro vi med den trup kan indfrie den målsætning.
      OB er lige så stille blevet en parentes i dansk fodbold. Vi er en klub uden store visioner, ingen penge og en ledelse der åbentbart bare er tilfredse med at være med.
      Mange fans er ved at få nok, tilskuertallet rasler ned, hold kæft hvor er det bare forfærdelig at se ens hjerteklub bliver forvandlet til ukendelighed.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Den kan vendes og drejes alt efter personlighed samt smag og behag. Man kan sige, at Jesper Hansen i så tilfælde har vurderet situationen korrekt.

        Jeg vil sige, at vinduet er dumpet, når der har været så tydelige mangler på gennembrudsstyrke i truppen, som ikke er blevet forbedret.

        Så nej, vil jeg sige.
        Jeg er enig. Vi har ikke en top 6-trup, så Kent og holdet skal ud og overpræstere.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
          Så kom der endelig en melding fra JH. Truppen er god nok der kommer ikke flere handler. Med det vi har set indtil nu så har OB opgivet håbet om top 6.
          Det er godt nok uambitiøst og naivt at tro vi med den trup kan indfrie den målsætning.
          OB er lige så stille blevet en parentes i dansk fodbold. Vi er en klub uden store visioner, ingen penge og en ledelse der åbentbart bare er tilfredse med at være med.
          Mange fans er ved at få nok, tilskuertallet rasler ned, hold kæft hvor er det bare forfærdelig at se ens hjerteklub bliver forvandlet til ukendelighed.
          præcis....men jeg ville nu være tilfreds bare der var nogle visioner...eller et mål man arbejde sig hen imod. Det virker det godt nok ikke til der er

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            præcis....men jeg ville nu være tilfreds bare der var nogle visioner...eller et mål man arbejde sig hen imod. Det virker det godt nok ikke til der er
            Men man har jo trods alt meldt ud, at målet er top 6. Så der er i det mindste noget at hænge dem op på.
            Og så ved vi vel, at målet med Kents fodbold er indadvendte kanter, der kreerer, og høje backs.

            Comment


              #96
              Visionsløst makværk. Endnu engang.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Men man har jo trods alt meldt ud, at målet er top 6. Så der er i det mindste noget at hænge dem op på.
                Og så ved vi vel, at målet med Kents fodbold er indadvendte kanter, der kreerer, og høje backs.
                okay - en målsætning er der.....mente mere at man skulle gøre noget reelt for at nå de mål. Man kan jo sagtens stille sig op og soge; vi vil være mestre næste år.....uden så at gøre mere ved det.

                Vil man have OB tilbage til toppen (top 4) så skal der jo ske noget - der skal hentes profiler udefra....der skal støttes op om de mål. Og det kan godt være JH er tilfreds - og mener truppen er god nok, det kan endda være han ender med at få ret.

                Det mener jeg ikke - og det vi har set hidtil - så vil jeg mene jeg desværre er tættere på at få ret end han er.

                Comment


                  #98
                  OB er meget tæt på helt at miste sin 12. mand - de støttende fans. Og det selv om det er blevet meget billigere at gå til fodboldcirkus.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Men man har jo trods alt meldt ud, at målet er top 6. Så der er i det mindste noget at hænge dem op på.
                    Og så ved vi vel, at målet med Kents fodbold er indadvendte kanter, der kreerer, og høje backs.
                    En målsætning uden visioner for hvordan man når den, aktiv handling, er meningsløs.

                    Jesper Hansen er lige så ringe som Plapre Poul.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      En målsætning uden visioner for hvordan man når den, aktiv handling, er meningsløs.

                      Jesper Hansen er lige så ringe som Plapre Poul.

                      MvH ChrisOB
                      Det er ganske rigtigt. Men pointen er også mere, at vi kan tillade os at hænge Jesper Hansen op på det, når nu han har meldt det her ud. Det gør det trods alt nemmere for alle at se, at han ikke er kompetent.

                      Comment


                        Det er en meget interessant situation omkring Izunna, nu det ikke ser ud til at vi slipper af med ham. Skal han så spille? Jeg vil jo mene, at han mere eller mindre har talt sig af holdet og i udkanten af truppen de sidste dage, og således vil det ikke se særligt elegant ud, hvis han glider tilbage i startopstillingen overfor resten af truppen og omverdenen. Spillermæssigt har han jo absolut også sin problemer, så i den henseende kan det sagtens forsvares at sætte ham af. Omvendt er han nok en af de dyreste spillere i truppen, og det vil mildest talt ikke se særligt heldigt ud, hvis han skal sidde og være en dyr nulbon i de næste fire måneder.

                        Og hvad med alternativerne? JJT er jo nok den mest oplagte, men hvor længe vil der gå før han er klar igen og er fri af gener? Og risikerer vi, at han ikke kommer ordentligt op i omdrejninger i efteråret? Så har vi Thrane og Welbeck, men om de klar til at være startere i Superligaen, føler jeg mig ikke overbevist om. Så har vi selvfølgelig Tverskov, men det vil jo kræve, at Tingager så glider ind fra start i forsvaret. Har vi råd til at en spiller med en fejlrate som han har vist, skal spille fra start? Og var KEP og Tverskov ikke tiltænkt at skulle skabe noget kontinuitet sammen i forsvaret, og blive en stærk midterakse sammen? Et forsvar med KEP og Tingager vil i hvert fald få problemer med at skulle stå så højt sammen, som vi ofte gør, når de begge er så sårbare i bagrummet.

                        Jeg har ærligt talt ikke nogen fornemmelse af, hvor det bærer hen, men jeg er godt nok ikke særligt tryg ved situationen.

                        Comment


                          Er ret sikker på, at jeg så Jesper Hansen gå ind til landskampen i dag...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                            Er ret sikker på, at jeg så Jesper Hansen gå ind til landskampen i dag...
                            Hov forkert tråd😊

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Du kalder ham købmand, jeg kalder ham pokerspiller ... Og det kan godt være at han stadig sidder med ved bordet men hvis man bliver ved med at fedtspille vinder man ikke .. Forstår muligheden i at satse til sidst men der kan godt nok også tabes på den startegi ...

                              Vi har fået
                              +Joao Pereira for Ari Skulason
                              +Jeppe Tverskov for Lasse Nielsen
                              +Kenneth Emil Pedersen for Halgrimur Johansson
                              +Jakob Buus for Magnus Pedersen
                              +Rasmus Jønsson for Lucas Jensen
                              +Mathias Thrane for Anders Thomsen
                              +Nana Welbeck for Azer Busuladzig

                              Mangler erstatninger for Falk, Mohammed Diarra, og Michael Tørnæs/Maksym Koval.

                              Michael Tørnæs og Maksym Kovalbør kunne erstattes af en 3. målmand og Diarra af et af vores talenter (vi har kun hevet Jakob Buus op i denne sæson.

                              Men helt kritisabelt at Falk ikke er blevet erstattet af en eller to spiller ... Hele spillet var lagt an på ham i sidste sæson og det kan man se nu hvor holdet er uden ideer og koncept. Afskærm målet og få den op til AK og Festersen der så må afgøre kampene ... Midten er so and so ..

                              Ny VK tak og fås de ikke på niveau med Falk så en OM så de sammen kan udligne forskellen..

                              Krydser fingre for at JH rent faktisk har en erstatning for Falk måske to på tegnebrættet og venter på at denne skal blive desperat ..
                              Er det så den type spiller vi vil have?
                              Så der blev fedtspillet .... Kan godt være at man arbejdede på en stor transfer men jeg forstår ikke hvorfor man ligger alle æggene i en kurv med den store risiko der er for at det går galt ..
                              på papiret har man erstattet en del spillere som forstærkninger men qua spillet var lagt an på en enkelt spiller i sidste sæson og denne ikke er blevet erstattet, en ny har løftet niveau, holdet har taget over, ny spillestil er indført så er holdet samlet set svækket hvilket resultaterne også viser.
                              det lader til at der er satset meget på at hente en god spiller ind og jeg er helt med på at vi har store mangler på venstrekanten men også den centrale midtbane eller det centrale forsvar mangler en spiller alt efter hvad planerne er med Tverskov. Makrini/Izu har vist sig ikke at fungere og Tingager er endnu ikke skarp nok til at være fast mand ...
                              i min optik mangler vi min. to spillere og så har man satset alt på en enkelt spiller og det uden at have en backup ... Det er bare ikke godt nok ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Helt enig i den betragtning.... Og hvem afløste i sin tid Emil, eller for den sags skyld Zohore... Damn hvor vi stepper op....

                                Comment

                                Working...
                                X