Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Status på transfervinduet sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Kig video med optakt til Esbjerg kamp
    Dælme godt spottet! Er i klippet ca. v 2:00. Mørk fyr, men det er hverken Yao, Nana (højere end Nana) - og det ligner heller ikke Kurucay, eller..?

    Comment


      #47
      har lige set hjulmand give interview efter FCN - RFC.....han lover ikke at der kommer nyt til truppen - men siger der arbejdes helt til vinduet lukker - og der kigges efter kvalitet, det skal være rigtigt før man slår til. Hold op hvor jeg savner den slags udmeldinger fra OBs side af.
      Det kan godt være der ikke indholdmæssigt er den store forskel fra det og så til det JH siger, det skal begge steder være "rigtigt" og man kigger efter kvalitet, underforstået noget der kan styrker start 11.
      Men syntes nu alligevel det virker mere ambitiøst - at man fra FCNs side tør melde ud - man leder og arbejder frem til vinduet lukker - modsat OB og jesper der "ser om noget dukker op" - som om man forventer et par kvalitets signings magisk dukker op af den blå luft og falder ned i skødet på JH.....

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ikke langt fra at være enig. Den der store oprustning i transfervinduet syntes jeg nu ikke har været der..

        Tverskov: Han er altså bare god og mon ikke at han spiller 2 gode sæsoner i OB og bliver solgt videre. +1 ift HJ
        KEP: ledertype som gør det okay. Har allerede scoret 2 men skal minimere sine hjerneblødninger. +1/2 ift LN
        Thrane: mehh..Tja.. Gør det hverken godt eller skidt. Udemærket trupspiller vel. +1/2 ift Lucas
        Joao: Ikke vanvittig imponeret men heller ingen katastrofe. God defensivt. 0 ift Skulason
        Jönsson: Katastrofal start. Spiller elendigt på forkert plads. Kæmpe svækkelse på VK. -2 ift Falk
        Nana: Godt indhop mod FCN men manglede lidt mod Liverpool U23.. Vi håber alle med tiden. -1/2 ift Azer

        Så ud fra min verden er vi pt svagt svækket ift sidste sæson men pga Grytebust der kom i Feb ser det okay ud alligevel samlet set.
        Men bedømt ud fra vinduet pt kan jeg ikke give det en godkendelse selv om der blev ryddet godt ud i truppen.
        JH har skuffet mig dybt i alle vinduer på nær hvor vi hentede Izunna og solgte Emil og Zohore.. Jeg forventer og forbereder mig på det igen men håber som fan jo altid.
        holdet som helhed - måske kun svagt svækket.
        forsvaret mener jeg er styrket - og smider man gryte med i den ligning er det styrket markant.
        fremad banen er det en helt anden sag - og her er vi markant svækket. Primært selvfølgelig pga falk - men når nu vi roder vinterens vindue med ind i det - så zohore....der jo reelt er blevet skiftet ud med mikkelsen. Og nu ser så hverken ak eller fester specielt skarpe ud - om det så savnet af falk, eller bare naturlig formnedgang - eller en kombination er svært at sige.

        Men falk - ham savner vi i den grad, en direkte erstatning får vi naturligvis ikke - men noget der er bedre end jönsson må simpelthen kunne findes, og ud over det er der vel kun det lange seje træk der skal til, mens man finder ud af at skabe spillet uden falk....

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          har lige set hjulmand give interview efter FCN - RFC.....han lover ikke at der kommer nyt til truppen - men siger der arbejdes helt til vinduet lukker - og der kigges efter kvalitet, det skal være rigtigt før man slår til. Hold op hvor jeg savner den slags udmeldinger fra OBs side af.
          Det kan godt være der ikke indholdmæssigt er den store forskel fra det og så til det JH siger, det skal begge steder være "rigtigt" og man kigger efter kvalitet, underforstået noget der kan styrker start 11.
          Men syntes nu alligevel det virker mere ambitiøst - at man fra FCNs side tør melde ud - man leder og arbejder frem til vinduet lukker - modsat OB og jesper der "ser om noget dukker op" - som om man forventer et par kvalitets signings magisk dukker op af den blå luft og falder ned i skødet på JH.....
          Du savner den slags udmeldinger fra vores træner? Det der mener jeg bestemt Kent har sagt tidligere på sommeren.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Nu er jeg ikke sikker på, at RJ er hyret som en decideret erstatning for RF.
            Når det så er sagt, så er det vel Kent der har peget på RJ fremfor vores scouts?
            men det gør det da ikke bedre? Om det er JH eller kent der har peget på ham, er vel lidt underordnet når og hvis manden falder fuldstændig igennem - hvilket det desværre ser ud til han gør.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Du savner den slags udmeldinger fra vores træner? Det der mener jeg bestemt Kent har sagt tidligere på sommeren.
              det har jeg så ikke hørt. Har tilgengæld ved flere lejligheder set/læst JH udtale sig.....og det er altid meget defenssivt. Syntes virkeligt det er ærgerligt at man ikke tør udvise lidt mere ambition og melde lidt klare ud. Manden behøver jo altså ikke love en 1:1 erstatning for falk

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                men det gør det da ikke bedre? Om det er JH eller kent der har peget på ham, er vel lidt underordnet når og hvis manden falder fuldstændig igennem - hvilket det desværre ser ud til han gør.
                Der er jeg helt enig, men tror grunden er lidt det her med, at "folkestemningen" er pro Kent og mod Jesper, så det skal helst være Jespers fejl. Lidt som tennisspilleren Wozzy, der blev nr. 1 på verdensranglisten, men bare lige skulle klappe hesten fordi hun ikke vandt en grand slam eller lidt som håndboldtræneren Gudmundur der bare lige skal huske på at spillerne vinder, han taber.........eller nåwt.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  har lige set hjulmand give interview efter FCN - RFC.....han lover ikke at der kommer nyt til truppen - men siger der arbejdes helt til vinduet lukker - og der kigges efter kvalitet, det skal være rigtigt før man slår til. Hold op hvor jeg savner den slags udmeldinger fra OBs side af.
                  Det kan godt være der ikke indholdmæssigt er den store forskel fra det og så til det JH siger, det skal begge steder være "rigtigt" og man kigger efter kvalitet, underforstået noget der kan styrker start 11.
                  Men syntes nu alligevel det virker mere ambitiøst - at man fra FCNs side tør melde ud - man leder og arbejder frem til vinduet lukker - modsat OB og jesper der "ser om noget dukker op" - som om man forventer et par kvalitets signings magisk dukker op af den blå luft og falder ned i skødet på JH.....
                  Ærlig talt, så synes jeg overordnet at Hjulmand og JH siger det samme. Ordvalget er bare forskelligt. De melder jo begge at truppen er basalt på plads, men får man muligheden for at tilknytte den rigtige profil, slår man til. Hvis denne profil skulle dukke op via det arbejde der naturligt kører helt frem til deadline i alle suppeklubber.

                  JH har endda været endnu mere skarp, da han har meldt ud at eventuelle nye signinger bliver til offensiven. Der bliver ikke hentet mere til defensiven.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Der er jeg helt enig, men tror grunden er lidt det her med, at "folkestemningen" er pro Kent og mod Jesper, så det skal helst være Jespers fejl. Lidt som tennisspilleren Wozzy, der blev nr. 1 på verdensranglisten, men bare lige skulle klappe hesten fordi hun ikke vandt en grand slam eller lidt som håndboldtræneren Gudmundur der bare lige skal huske på at spillerne vinder, han taber.........eller nåwt.
                    Og det var nærmest på trods af Ricardo at vi vandt EM. Ricardo havde i hvert fald INTET med succesen af gøre. Overhovedet.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Kig video med optakt til Esbjerg kamp
                      Satme godt spottet Richard! Der må være en ny prøvespiller i ådalen så. Sjovt at man ikke melder sådan noget ud

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Der er jeg helt enig, men tror grunden er lidt det her med, at "folkestemningen" er pro Kent og mod Jesper, så det skal helst være Jespers fejl. Lidt som tennisspilleren Wozzy, der blev nr. 1 på verdensranglisten, men bare lige skulle klappe hesten fordi hun ikke vandt en grand slam eller lidt som håndboldtræneren Gudmundur der bare lige skal huske på at spillerne vinder, han taber.........eller nåwt.
                        jeg har som udgangspunkt også mere tiltro til kent end JH - og vil også hellere skyde skylden på "kræmmeren-fra-horsens-der-helst-ikke-vil-have-tegnebogen-op-af-lommen", men Jönsson ser pt ud til at være en fejl signing - og om det er Kent der har sagt god for den ændre jo ikke på noget.

                        Comment


                          #57
                          Har alle vores prøvespillere fået trøjer og shorts med et frit nummer, før der er blevet skrevet kontrakt?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Der er jeg helt enig, men tror grunden er lidt det her med, at "folkestemningen" er pro Kent og mod Jesper, så det skal helst være Jespers fejl.
                            Ja, det var præcis derfor jeg nævnte det.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              jeg har som udgangspunkt også mere tiltro til kent end JH - og vil også hellere skyde skylden på "kræmmeren-fra-horsens-der-helst-ikke-vil-have-tegnebogen-op-af-lommen", men Jönsson ser pt ud til at være en fejl signing - og om det er Kent der har sagt god for den ændre jo ikke på noget.
                              Nja, det ændrer noget ift hvem der skal have hug for den signing.
                              For lige nu er det (sat lidt på spidsen) Kent der får ros for de signings der slår igennem og JH der får ris for dem der ikke lykkedes. Selvom vi ikke aner om Kent har peget på den pågældende spiller eller ej.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Hvem er prøvespiller som bruger nr. 11?
                                Højere mørk fyr.
                                This guy?:



                                Først troede jeg, at det måske var en U19-spiller, men han ligner ikke nogle af dem vi har. Jeg aner det ikke? Nogle bud?
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X